hitrusik 0 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam posiadam audi a4 b6 2.5tdi 163km z 2004r i mam problem z rozruchem na zimnym silniku przy minusowych temperaturach. Ostatnio wymienilem swiece na beru przekaznik działa a musze krecic od 4-7 sekund az odpali a nastepnie dziwnie klekocze przez pare sekund. Po jakims czasie zapala sie lampka check engine . Jak silnik złapie temperature odpalam go 4 razy i lampka gasnie natomiast jak ostygnie problem powraca dodam ze sprawdzalem bezpiechniki w kabinie i brakuje od sterowania silnika . Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszka76 4 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 cze mam taki sam silnik jak ty i ostatnio tez zapalaly mi sie rozne kontrolki i okazalo sie ,ze przyczyna byl slaby akumulator.A jak zakonczyla sie ta sprawa u ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dumel 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 cze mam taki sam silnik jak ty i ostatnio tez zapalaly mi sie rozne kontrolki i okazalo sie ,ze przyczyna byl slaby akumulator.A jak zakonczyla sie ta sprawa u ciebie? to u Ciebie kolego padło na najmniejsze zło.. ja miałem taki problem przy silniku 2.5td w Bmw.. tzn. słabo palił na zimnym.. a jak już się rozgrzał to od strzała.. wtedy padło na pompę wtryskową.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Sprawdz, czy do tych nowych świec dochodzi napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hitrusik 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Witam problem z lamka rozwiazany był to czujnik temperatury lecz z paleniem dalej to samo sprawdze napiecie na swiecach o odpisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 na zimnym silniku to odpowiada kąt wtrysku paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tune-Soft 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Tak jak pisze kolega, kąty wtrysków, lub rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Do sprawdzenia napięcie spoczynkowe akumulatora po nocy (nawet najprostszym miernikiem), napięcie do świec jak i kąt wtrysku. Padająca pompa wtryskowa 2.5 tdi także objawia się gorszym paleniem po nocy z powodu zacierania przestawiacza. Raz odpali dobrze a trzy razy kupa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się