Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

właśnie też się zastanawiałem z tymi modelami.Org miałem pompę vacum z 2 gumowymi uszczelniaczami - niestety rozszczelniła się i kupiłem luka za 100 z pewnego źródła i ta nie ma rowków na te gumkowe oringi tylko idzie po nią aluminiowa uszczelka (pod całą) kosz oringów zamienniki 60zł, uszczelka 30.

Dodam ze wszystko pasuje i nic nie cieknie.

Opublikowano

Panowie macie może kod na uszczelkę do pompy Vacum LUK'a? Zakupiłem pompę, ale chyba bezpieczniej jest dać nową uszczelkę.

Opublikowano

Ja tak mialem ze mialem problem z odpalaniem nie wazne czy cieply byl czy zimny palil jak chcial.Okazalo sie ze 2 swiece zarowe byly spalone i wymienilem tez filtr paliwa i wszystko ok.

Opublikowano

Sławek... a o jaki Ci zawór chodzi?

Jakby ktoś chciał na przyszłość... kod do uszczelki to 038145215... 30zł w ASO zapłaciłem.

Przed wymianą tej pompy sprawdzę na wszelki wypadek te świece bo wymieniane ostatnio były 3 lata temu i nawet nie mam pojęcia na jakie (znając życie najtańsze bo mechanik sam to kupywał).

---------- Post dopisany 31-05-2013 at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2013 at 12:10 ----------

Panowie... proszę o pomoc... normalnie ręce mi już opadają. Wymieniłem pompę vacum z uszczelką, filtr paliwa, zaworek zwrotny już dwa razy i dalej to samo. Problemy z odpalaniem... przede wszystkim jak jest z górki albo pod górkę. Co mogę jeszcze sprawdzić? Komputer nie wykazuje błędów... rozrząd ustawiony wzorcowo... wtryski niby też OK. Rok temu wymieniałem silnik u Chłopaków z EcuProject i wszystko chodziło jak ta lala... chyba ostatecznie będę musiał się do Nich przejechać... może Oni ogarną temat?

---------- Post dopisany 22-06-2013 at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2013 at 18:03 ----------

Sprawa rozwiązana... pojechałem do EcuProject... diagnoza była jednoznaczna. Pompowtryski padły... wymieniłem i teraz auto działa jak ta lala.

Podstawa to jednak dobry mechanik bo tak to niepotrzebne wydawanie pieniędzy... zanim sprawa została rozwiązania wydałem niepotrzebnie ponad 500zł bo wszystkie wymienione wcześniej rzeczy były sprawne... została mi chociaż sprawna, zapasowa pompa vacum... ją sobie chyba zostawie bo wiem, że działa :)

Opublikowano

Ja mam taki problem ze auto raz na jakiś czas odpala i gaśnie od razu i trzeba go piłować na rozruszniku z 1-2 minuty aż zapali. Podczas odpalania strasznie telepie silnikiem. Zdarza się to czasami raz w tygodniu a czasami przez 3 miesiące normalnie odpala i jest wszystko OK. Filmik z odpalania można obejrzeć:

Co to może być?

Opublikowano

Ale akumulator dostawał w palnik.

U mnie było identycznie... tylko ja po kilka sekund "piłowałem" go dłużej i powoli zaskakiwał aż zaskoczył.

Opublikowano

j tak miałem jak uszczelniałem pompę vacum ,zdjąłem dekiel i na drugi dzień go montowałem ,zanim doszło paliwo też go ok 1min kręciłem ,następne odpalenie od strzała może jakiś zawór zwrotny paliwa jest uszkodzony lub się przycina

Opublikowano

Na poprzedniej stronie napisałem, ale napiszę tu jeszcze raz bo tam były scalane posty to się nie rzuca w oczy :)

Sprawa rozwiązana... pojechałem do EcuProject... diagnoza była jednoznaczna. Pompowtryski padły... wymieniłem i teraz auto działa jak ta lala.

Podstawa to jednak dobry mechanik bo tak to niepotrzebne wydawanie pieniędzy... zanim sprawa została rozwiązania wydałem niepotrzebnie ponad 500zł bo wszystkie wymienione wcześniej rzeczy były sprawne... została mi chociaż sprawna, zapasowa pompa vacum... ją sobie chyba zostawie bo wiem, że działa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...