Oskar.Czaja Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Witam wszystkich! Autko jak w temacie;) Od jakiegoś czasu zauważyłem u siebie wyciek oleju, i jest to prawdopodobnie wina uszczelniacza wału. ten wyciek zmusza mnie to wymiany uszczelniaczy w silniku jak i całego rozrządu, lecz mam takie pytanie ponieważ nigdy nie wymieniałem łańcuszka wałków i napinacza tego łańcuszka i nie wiem czy poprzedni właściciel to zrobił, a wydaje mi się że silnik mocno rzęzi w przedziale obrotów 1800/ 3000 lub więcej i nie z braku olej bo tego póki co pilnuję. Czy jest możliwe że silnik jest słabszy z powodu ze łańcuszek ma luz ? Czy dam rade sam ogarnąć wymianę tego łańcuszka ?
kkrawat Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Jasne, że moze być słabszy a w krytycznym przypadku możesz miec glowice do roboty Jak masz pojecie o mechanice to dasz rade - trzeba wałki zdjąć chyba do tego.
baycol Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 wałki do zmiany łańcuszka jak i napinacza trzeba zdjąć ja najlepiej wymieniłbym uszczelniacze zaworów chociaż w głowicy przy ściągniętym rozrządzie i wałkach
pioteros Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 jak juz rozbierasz cala glowice warto oddac ja do regeneracji, planowanie ze zmiana prowadnic i dotarciem 300 + nowa uszczelka i szpilki 150 i bedzie cykac, zawory na pewno maja juz luzy w tulejach
rafal9119 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 po ca ma wyciagac cała głowice jak tylko wystarczy ze wałki odepnie i moze smiało łancuch z napinaczem wymienic. a napewno przez lekko luz łancucha auto nie stanie sie słabsze. a pierwsze co to bym na twoim miejscu sprawdził pompe oleju i cisnienie a poznoj dopiero o wymianie lancucha myslał. wiem bo sam zrobilem głupote zamiast wymienic olej i wyczyscic pompe to wymieniałem łancuch i napinacz a on i tak lekko klekocze. i cisnienie oleju jest niby dobre było sprawdzane przed wymiana.
Oskar.Czaja Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 W piątek prawdopodobnie zabieram się za wymianę uszczelniaczy i paska rozrządu, a jak mam sprawdzić ciśnienie oleju i pompę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się