zywczykz Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Panbowie krótka piłka wyskoczyły dwa błedy: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Zrobiłem logi dynamiczne: 011 http://zywczykz.wrzuta.pl/obraz/sZ38Hbg2Xt/ 003 008 010 http://zywczykz.wrzuta.pl/obraz/kIrP6SKhmC/ Prosze spojrzec na te logi i ocenic co z moja niunia jest nie tak:(
taktuś Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 też miałem te błędy, po wymianie N75 sterownik przestał rejestrować 00575 auto nabrało animuszu i zaczęło jeździć masz duże przeładowanie (011), poproś kolegę aby gazował motorem przy temperaturze roboczej a ty obserwuj sztangę, ma mieć taki skok jak na filmie instruktażowym kolegi Baskecior jeżeli sztanga wykonuje mniejszy skok, to przypieczony masz pierścień sterujący albo kierownice- tu też może być problem zdejmij przewód podciśnieniowy i przy wyłączonym zimnym silniku spróbuj rozruszać ręcznie sztangę sprawdź też szczelność przewodów dolotu i podciśnieniowych jakbyś jeszcze miał możliwość wpięcia do swego auta pożyczonego N75, wiedzielibyśmy więcej :th:
mcm Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Strasznie Ci turbo przeładowuje , zapieczone kierownice . Przepływka :th: Zrob pozostałe logi : http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html przy takim przeładowaniu niech lepiej logów nie robi,bo turbinka może paść, niech najpierw wymieni zaworek N75 i rozrusza kierownice
zywczykz Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2008 przepatrze jutro te wszystkie przewody , nie mam możliwości podpiecia innego N75 bo nie mam znajomego z takim autkiem, i nie moge zrobic 011BS wyskakuje komunikat "not avaliable" czy jakos tak w normalnym trybie moge robic logi a jak przełanczam na BS to wyskakuje bład ;( a co z tym bledem 519??
Darek_G Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 i nie moge zrobic 011BS wyskakuje komunikat "not avaliable" czy jakos tak w normalnym trybie moge robic logi a jak przełanczam na BS to wyskakuje bład 011 BS robi się w próbie statycznej tam błąd nie wyskakuje
zywczykz Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Opublikowano 1 Lipca 2008 mi własnie wyskoczył bład w próbie statycznej 011 BS i dlatego nie wiem co z tym fantem zrobic, a powie mi ktorys z forumowiczów co to za bład 00519 ?? i gdzie szukac przyczyne tego błedu??
mcm Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
zywczykz Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Opublikowano 1 Lipca 2008 dzis rozruszałem kierownice w mojej suszarce:D jutro zrobie logi i zobaczymy co z ciśnieniami kolego mcm00 co z tym błedem 00519?? co jest powodem jego wystąpienia??
PAWEL69 Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 dzis rozruszałem kierownice w mojej suszarce:D jutro zrobie logi i zobaczymy co z ciśnieniami kolego mcm00 co z tym błedem 00519?? co jest powodem jego wystąpienia?? sprawdz szczelnosc przewodu idacego od rury w dolocie do ECU [czujnik cisnienia] Pozdrawiam
zywczykz Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 witam sprawdzałem na ciepłym silniku jak sztanga pracuje i wydaje mi się że rusza się poprawnie N75 nie mam jak podmienic a wypozyczyc nie mam od kogo:( wiec pozostaje mi tylko kupic nowy chyba ze jest jakiś sposób na sprawdzenie tego zaworka w warunkach domowych?? może ktoś z forumowiczów już jakoś sprawdzał ten zaworek?? prosze o rady:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się