Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów


zywczykz

Rekomendowane odpowiedzi

Panbowie krótka piłka

wyskoczyły dwa błedy:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Zrobiłem logi dynamiczne:

011

http://zywczykz.wrzuta.pl/obraz/sZ38Hbg2Xt/

003 008 010

http://zywczykz.wrzuta.pl/obraz/kIrP6SKhmC/

Prosze spojrzec na te logi i ocenic co z moja niunia jest nie tak:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też miałem te błędy, po wymianie N75 sterownik przestał rejestrować 00575

auto nabrało animuszu i zaczęło jeździć

masz duże przeładowanie (011), poproś kolegę aby gazował motorem przy temperaturze roboczej

a ty obserwuj sztangę, ma mieć taki skok jak na filmie instruktażowym kolegi Baskecior

jeżeli sztanga wykonuje mniejszy skok, to przypieczony masz pierścień sterujący albo kierownice- tu też może być problem

zdejmij przewód podciśnieniowy i przy wyłączonym zimnym silniku spróbuj rozruszać ręcznie sztangę

sprawdź też szczelność przewodów dolotu i podciśnieniowych

jakbyś jeszcze miał możliwość wpięcia do swego auta pożyczonego N75, wiedzielibyśmy więcej :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie Ci turbo przeładowuje , :szukaj: zapieczone kierownice .

Przepływka :th:

Zrob pozostałe logi :

http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html

przy takim przeładowaniu niech lepiej logów nie robi,bo turbinka może paść, niech najpierw wymieni zaworek N75 i rozrusza kierownice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepatrze jutro te wszystkie przewody , nie mam możliwości podpiecia innego N75 bo nie mam znajomego z takim autkiem, i nie moge zrobic 011BS wyskakuje komunikat "not avaliable" czy jakos tak w normalnym trybie moge robic logi a jak przełanczam na BS to wyskakuje bład ;( a co z tym bledem 519??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie moge zrobic 011BS wyskakuje komunikat "not avaliable" czy jakos tak w normalnym trybie moge robic logi a jak przełanczam na BS to wyskakuje bład

011 BS robi się w próbie statycznej :wink4: tam błąd nie wyskakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi własnie wyskoczył bład w próbie statycznej 011 BS i dlatego nie wiem co z tym fantem zrobic, a powie mi ktorys z forumowiczów co to za bład 00519 ?? i gdzie szukac przyczyne tego błedu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis rozruszałem kierownice w mojej suszarce:D jutro zrobie logi i zobaczymy co z ciśnieniami :) kolego mcm00 co z tym błedem 00519?? co jest powodem jego wystąpienia??

:hi:

sprawdz szczelnosc przewodu idacego od rury w dolocie do ECU [czujnik cisnienia]

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam sprawdzałem na ciepłym silniku jak sztanga pracuje i wydaje mi się że rusza się poprawnie N75 nie mam jak podmienic :( a wypozyczyc nie mam od kogo:( wiec pozostaje mi tylko kupic nowy :( chyba ze jest jakiś sposób na sprawdzenie tego zaworka w warunkach domowych?? może ktoś z forumowiczów już jakoś sprawdzał ten zaworek?? prosze o rady:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...