Wajsik86 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Jestem dopiero na początku walki o moc ale myślę,że wynik ciekawy Końcówki 210 + pompa ori z tłoczkiem z reni
Kowi87 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 to już po strojeniu? czy bez strojenia, a pompe przerabiałaś na bazie swojej i tylko tłoczek zmieniłes? ona jest z krótka falą
Wajsik86 Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 zapomniałem najważniejszego,oczywiście bez strojenia:wink: pompa moja,tłoczek z renówki,fale zostawiłem bo program nie ruszany jeszcze
Kowi87 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 no to ograniczeniem bedzie turbo tylko, paliwka to masz pod dostatkiem:wink: w sumie czekam na wynik, bo takiego konfigu nie wrzucałem do swojego wątku o podnoszeniu mocy:naughty:
Wajsik86 Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 Na program jeszcze poczeka,wcześniej IC,suszarka i mody pompy:wink:
Kowi87 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 no git, lepiej zrobić wszystko na gotowo i dopiero wystroić ale w sumie ciekaw jestem na ile taka turbinka dała by mocy przy takiej ilosci paliwka:decayed: ile to w serii dmucha? będzie 0,9bara
Wajsik86 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Jakiś czas temu zamieniłem się na kompa z kumplem który miał tam program z G-lab.Jak się potem okazało program to gotowiec i to beznadziejny,nastawnik walił błedem bo zadane napięcie grubo ponad 5v,nie szło opanować dymienia,egr nie ruszony programowo,przeładowanie turbo pokazałby dopiero przy 1,6b(program pod seryjne turbo:grin:).Generalnie firmy G-Lab nie polecam bo zwyczajnie naciągają ludzi.Dzięki uprzejmości znajomego który zrobił kilka poprawek na szybko,teraz jest lepiej.Przede wszystkim brak błędu nastawnika,opanowaliśmy dymienie,poprawiło się wysterowanie kąta wtrysku.Pierwsze logi całość jeszcze nie dograna,ale auto znacznie lepiej jedzie 001: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tutaj 1 grupa tak jak wyszło z glabu 001: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
juby_p Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 ustawiałeś ciśnienie wewnętrzne pompy?
Wajsik86 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Jest podbite loga juz nie robiliśmy.Celujemy w 10bar ale sprzęt trzeba ogarnac bo po 8 paliwo znalazło sobie inne ujście
Daron7 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Wajsik no to kolega faktycznie chyba na bardzo szybko modził ten sofcik ... Poważne mody zostały wprowadzone w porównaniu do poprzedniej modyfikacji takie jak przesunięcie max napięcia (4.48-4.50V) aż o 100obr w górę (wcześniej był max od 2300 teraz 2400), ale najlepszy jest ogranicznik dymienia który wcale nie pełni roli ogranicznika dymienia - 1300obr ale "ogranicznik" pozwala na 51mg ... Do regulacji ciśnienie w pompie (12.5b przy 4000obr w zupełności wystarczy) i poszukaj odpowiedniej osoby do obróbki programu bo niestety kolega nie wykazał się umiejętnościami.
Wajsik86 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Opublikowano 18 Lutego 2014 Tak jak mówisz było na szybko,chodziło głownie o błąd nastawnika bo łapał błąd i normalnie logow nie pozwalał zrobic. Mapa dymienia nie ruszona.Do tego chyba sie dwumas odezwał bo w okolicach 2tys mam szarpanie którego nie ma po mocniejszym wcisnieciu gazu lub jego odouszczeniu.
Wajsik86 Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Opublikowano 6 Marca 2014 w sofcie cały czas się coś dzieje a w zasadzie ten z gielaba wywalony,a wgrany modzony od podstaw przez kolegę,ale jakieś logi są turbo VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM po zwiększeniu ciśnienia w pompie wynik sie poprawił VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dymienie znikome,szarpania nie ma,porobiony dzisiaj zchipowany dymiący golf mk4 z vnt na jakieś 130ps
strus90 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 1z + pompa 11ka reno + walek SDI przed programem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się