Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem dopiero na początku walki o moc ale myślę,że wynik ciekawy

Końcówki 210 + pompa ori z tłoczkiem z reni

hamownia3.th.jpg

Opublikowano

to już po strojeniu? czy bez strojenia, a pompe przerabiałaś na bazie swojej i tylko tłoczek zmieniłes? ona jest z krótka falą

Opublikowano

zapomniałem najważniejszego,oczywiście bez strojenia:wink: pompa moja,tłoczek z renówki,fale zostawiłem bo program nie ruszany jeszcze

Opublikowano

no to ograniczeniem bedzie turbo tylko, paliwka to masz pod dostatkiem:wink: w sumie czekam na wynik, bo takiego konfigu nie wrzucałem do swojego wątku o podnoszeniu mocy:naughty:

Opublikowano

Na program jeszcze poczeka,wcześniej IC,suszarka i mody pompy:wink:

Opublikowano

no git, lepiej zrobić wszystko na gotowo i dopiero wystroić:wink: ale w sumie ciekaw jestem na ile taka turbinka dała by mocy przy takiej ilosci paliwka:decayed: ile to w serii dmucha? będzie 0,9bara

Opublikowano

0.8bara w piku sie wychyli na 1,1

Opublikowano

nauczmy sie używać przecinków

Opublikowano

Jakiś czas temu zamieniłem się na kompa z kumplem który miał tam program z G-lab.Jak się potem okazało program to gotowiec i to beznadziejny,nastawnik walił błedem bo zadane napięcie grubo ponad 5v,nie szło opanować dymienia,egr nie ruszony programowo,przeładowanie turbo pokazałby dopiero przy 1,6b(program pod seryjne turbo:grin:).Generalnie firmy G-Lab nie polecam bo zwyczajnie naciągają ludzi.Dzięki uprzejmości znajomego który zrobił kilka poprawek na szybko,teraz jest lepiej.Przede wszystkim brak błędu nastawnika,opanowaliśmy dymienie,poprawiło się wysterowanie kąta wtrysku.Pierwsze logi całość jeszcze nie dograna,ale auto znacznie lepiej jedzie

001: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

008: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

tutaj 1 grupa tak jak wyszło z glabu

001: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

ustawiałeś ciśnienie wewnętrzne pompy?

Opublikowano

Jest podbite loga juz nie robiliśmy.Celujemy w 10bar ale sprzęt trzeba ogarnac bo po 8 paliwo znalazło sobie inne ujście :)

Opublikowano

Wajsik no to kolega faktycznie chyba na bardzo szybko modził ten sofcik ...

Poważne mody zostały wprowadzone w porównaniu do poprzedniej modyfikacji takie jak przesunięcie max napięcia (4.48-4.50V) aż o 100obr w górę (wcześniej był max od 2300 teraz 2400), ale najlepszy jest ogranicznik dymienia który wcale nie pełni roli ogranicznika dymienia - 1300obr ale "ogranicznik" pozwala na 51mg ...

Do regulacji ciśnienie w pompie (12.5b przy 4000obr w zupełności wystarczy) i poszukaj odpowiedniej osoby do obróbki programu bo niestety kolega nie wykazał się umiejętnościami.

Opublikowano

Tak jak mówisz było na szybko,chodziło głownie o błąd nastawnika bo łapał błąd i normalnie logow nie pozwalał zrobic. Mapa dymienia nie ruszona.Do tego chyba sie dwumas odezwał bo w okolicach 2tys mam szarpanie którego nie ma po mocniejszym wcisnieciu gazu lub jego odouszczeniu.

Opublikowano

Dorzuc jeszcze walek z sdi

Opublikowano

w sofcie cały czas się coś dzieje a w zasadzie ten z gielaba wywalony,a wgrany modzony od podstaw przez kolegę,ale jakieś logi są

turbo VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

po zwiększeniu ciśnienia w pompie wynik sie poprawił VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dymienie znikome,szarpania nie ma,porobiony dzisiaj zchipowany dymiący golf mk4 z vnt na jakieś 130ps

Opublikowano

313e38997429c477.jpg

1z + pompa 11ka reno + walek SDI przed programem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...