Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Syk powietrza z zaworku (podciśnienie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Otóż mam pewien problem. A więc od początku. Posiadam Audi A4 B5 1.8T 150km AEB. Na zdjęciu zamieszczonym poniżej zaznaczony jest wężyk i zaworek, który w moim samochodzie jest uszczelniony klejem przez poprzedniego właściciela. Zrobił to niechlujnie i wyraźnie słychać, że ucieka bądź zasysane jest powietrze. Syk jest bardzo wyraźny, słychać go nawet przy zamkniętej masce. Jakie zadanie pełni ten wężyk wraz z tym zaworkiem w samochodzie? Jakie objawy może powodować ta nieszczelność i jakie mogą być ewentualne skutki tej nieszczelności?

images.jpg - Speedy Share - upload your files here

images.jpg

Opublikowano

Zrób jakieś dokładniejsze zdjęcie ale to raczej jest coś z serwem chyba związane :)

Opublikowano

Dokładniejszą fotkę jutro podeślę, szczerze mówiąc ta fotka jest zapożyczona z internetu. Gdyby ktoś wiedział co to za ustrojstwo patrząc na podaną wyżej fotkę to proszę o informacje na ten temat. Głównie interesuje mnie to czy nieszczelność na tym odcinku wpływa znacząco na pracę oraz żywotność silnika bądź osprzętu.

Opublikowano

Kolego to jest wąż od podcisnienia w stronę serva hamulcowego

musisz wymienic to razem z zaworem kierunkowym

z tego powodu auto nie jedzie

Opublikowano

devastation, dzięki za odpowiedź. Powiedz mi jeszcze jak fachowo się nazywa ten zawór kierunkowy. Szukam w internecie i na allegro, ale nie mogę znaleźć fachowej nazwy oraz sklepu, który by miał na stanie tą część.

Opublikowano

naszybciej ASO

a tutaj masz ETKE on line:

http://a4-klub.pl/dzial-czesci-123/nowa-etka-online-polsku-243988/

---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ----------

nr za grodzią: 8D2611931AE

nr od strony silnika: 8D1611931B

ale kolanka nie moge znalesc :facepalm:

Opublikowano

8D1611931B jest kompletny od kolanka do serwa wraz z zaworkiem, w aso nieco ponad stowke kosztuje

tu fotka

Home Page > Search > 8D1611931B > ES#6306 Brake Vacuum Pipe - 8D1611931B

i jest to tylko do silnika AEB/AJL wersja manual EUROPA, od zadnego innego nei podpasi

kolanko lepiej jakies silikonowe chyba, jak bede mial chwile to poszukam w etce numeru

dev ten numer za grodzią ktory podales to do UK wersji bo tam serwo jest z drugiej strony, i cała rurka jest podzielona na dwie czesci, dochodzaca do sciany grodziowej, i idaca od sciany do serwa

gumowe kolanko ma numer 079133784J

opaski na to kolanko 12-22mm numer aso N10258201 - 8 zl sztuka, a kolanko 5 dych lol, wiec mozna poszukac moze jakiegos silikonowego oby rozmiarowo sie zgadzalo za pol ceny

razem nie liczac opasek kolo 170zł na ori czesciach

Opublikowano

qurrrrr, nie zauwazyłem :facepalm:

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za pomoc w zdiagnozowaniu tej części. mam również jeszcze jedno pytanie. Można to kupić gdzieś w internecie w POLSKICH sklepach? Tak przeszukuję internet i owszem można kupić tą część, ale w zagranicznych sklepach w cenach dosyć znacznych.

Opublikowano

Nie wiem czy będzie istniał dokładny zamiennik tego, często jest ze niektóre części są dostępne tylko jako oryginały w aso

Dziś sam wymieniłem tą rurkę, w aso 130zł niecałe zapłaciłem razem z koreczkiem na zaworek który jest niezbędny żeby ciśnienie nie uciekało

Opublikowano

Witam,

Ostatnio zauważyłem, że mam pęknięte kolanko w odmie a dokładniej jest to kolanko nr 058103213. Nieszczelność w tym miejscu może mieć jakieś znaczenie na pracę silnika? (moc, falowanie obrotów itp itd)

Opublikowano

Jak najbardziej, musisz wymienic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...