radi Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 3 Faults Found: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-10 - - - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent 17704 - Error in Mapped Cooling System (usually temp Sensor or Thermostat) P1296 - 35-00 - - Czasami ciezko odpala i caly czas dziala wentylator chlodnicy,pozatym nic sie nie dzieje
german81 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 skasuj błedy i zobacz co wróci . ale z tych obiawów które podałes to wynika ze masz problem z czujnikiem połrzenia wału korbowego sprawdz jego opornosc i podaj . a co do cagłego działania wentylatora jest on spowodowany przez uszkodzony termostat lub instalacja czujnika w termostacie .
radi Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 bledy kasowane i powracaja te same,ok czyli 1 blad to czujnik walu,3 to czujnik w termostacie,a 2 blad od czego jest?
Mauros88 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 ten 2 to 17545 FUEL TRIM BANK1 (ADD) System too lean P1137-35-00--... 17545 - Zbyt bogata mieszanka powietrze-paliwo... Co do zlego palenia to moze wlasnie czujnik polozenia walu robic problemy
german81 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 narazie bład ze składu mieszanki zostaw w spokoju po ogarnieciu czujunika i termostatu zrobisz komplet logów wtedy bedzie wszystko wiadomo .
radi Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 ok czujnik tem.juz wymieniony i wentylator juz nie chodzi caly czas,a nawet dobrze odpala z rana,teraz czujnik walu,bo jest caly czas blad
grzes1150 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 czujnik wału g28 wymień bo kiedyś nie odpalisz wcale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się