Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak sprawdzic poziom oleju na MMI


asus90

Rekomendowane odpowiedzi

Tak ci na pewno nie pisze:wink: Przejedz się 10km i pokaże. Głupie to, ale tak jest. Jak nie chcesz czekać, to załóż sobie bagnet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ci na pewno nie pisze:wink: Przejedz się 10km i pokaże. Głupie to, ale tak jest. Jak nie chcesz czekać, to załóż sobie bagnet.

tak sie sklada ze naprawde tak pisze a dzisiaj rano olej dolewalem i od tego momentu zrobilem juz ok 100km i nic ,komunikat ten sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi ze tam pisze "nie istnieje obecnie możliwość sprawdzenia poziomu oleju w silniku". W originale jest ze silnik musi być ciepły, a poziom oleju można sprawdzić po wyłączeniu silnika po upływie 2min. ponownie włączając zapłon:kox::facepalm:

Normalnie poziom oleju pokazuje tez podczas jazdy, ale dopiero po przejechaniu kilku km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem co tam pisz:wink:tylko pisalem z pamiecie po tym jak to zobaczylem i jedno slowo tylko zle wpisalem :decayed: Wiele razy robilem tak jak ty radzisz, sprobuje po raz kolejny

---------- Post dopisany at 17:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:04 ----------

wlasnie wrocilem zrobilem 19km i nic :doh:dalej nic sie nie zmienia a jutro jade do Polski przedemna jakies 1300km

---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 17:09 ----------

da sie w jakis sposob zresetowac komputer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, u mnie po update(kilka dni temu) cały czas pokazuje stan oleju:decayed: Chciałem zobaczyć ten komunikat(2min.itp.) po angielsku, i się Nida:kox:

Jest tak gorąco, ze może silnik ma cały czas temperaturę pracy:grin:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadąc do polski cały czas pokazywalo mi poziom oleju ale znowu po kilku dniach przestałommoże jak wymienię u wrclaguna radio na mmi wszystko się zmieni :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mieście 11,5-12l. jak masz ciężką nogę to więcej. Na trasie 7,5-8l. przy prędkości 120-130km/h. olej jakieś 0,5l. na 1500km. Ubytkiem oleju w tym silniku nie przejmuj się ten silnik tak ma. Jest bardzo dużo wersji tego silnika i każda mniej lub więcej bierze olej. Jak kupując nastawiłem się że będę lał olej ale myślę że warto. Biorąc pod uwagę że większość silników jest trochę mocniejsza niż podaje audi. Przeważnie jest to w zakresie nawet do 20 paru km więcej niż w papierach. Ja hamowałem swojego wersja USA i mi wyszło 238km :) (bez chipa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz zdjecie tego komunikatu.

http://s8.postimg.org/qryvqwoht/2013_07_19_11_30_30.jpg

i tak jest caly czas

Była akcja serwisowa odnośnie tego komunikatu i błędnego pokazywania oleju na MMI. Zrób sobie kolego wycieczkę do ASO tam Ci powinni to ogarnąć.

Czy próbowałeś zrobić reset?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz zdjecie tego komunikatu.

http://s8.postimg.org/qryvqwoht/2013_07_19_11_30_30.jpg

i tak jest caly czas

Była akcja serwisowa odnośnie tego komunikatu i błędnego pokazywania oleju na MMI. Zrób sobie kolego wycieczkę do ASO tam Ci powinni to ogarnąć.

Czy próbowałeś zrobić reset?

Gdy wyjezdzalem z domu do polski komunikat sie nie zmienil :kwasny: ale po przejechaniu jakis 200km nagle pokazalo sie zmienilo i na wyswietlaczu pokazol mi stan oleju :decayed:

Teraz mam MMI i tgo komunikatu juz nie widze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mieście 11,5-12l. jak masz ciężką nogę to więcej. Na trasie 7,5-8l. przy prędkości 120-130km/h. olej jakieś 0,5l. na 1500km. Ubytkiem oleju w tym silniku nie przejmuj się ten silnik tak ma. Jest bardzo dużo wersji tego silnika i każda mniej lub więcej bierze olej. Jak kupując nastawiłem się że będę lał olej ale myślę że warto. Biorąc pod uwagę że większość silników jest trochę mocniejsza niż podaje audi. Przeważnie jest to w zakresie nawet do 20 paru km więcej niż w papierach. Ja hamowałem swojego wersja USA i mi wyszło 238km :) (bez chipa)

Spalaniem oleju jak najbardziej należy się przejmować. Olej ma inna temperaturę spalania i nie zamienia się w gaz, tylko w ostre cząsteczki. Ten silnik ma Kata z norma EU5, i sadza robi w nim spustoszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mieście 11,5-12l. jak masz ciężką nogę to więcej. Na trasie 7,5-8l. przy prędkości 120-130km/h. olej jakieś 0,5l. na 1500km. Ubytkiem oleju w tym silniku nie przejmuj się ten silnik tak ma. Jest bardzo dużo wersji tego silnika i każda mniej lub więcej bierze olej. Jak kupując nastawiłem się że będę lał olej ale myślę że warto. Biorąc pod uwagę że większość silników jest trochę mocniejsza niż podaje audi. Przeważnie jest to w zakresie nawet do 20 paru km więcej niż w papierach. Ja hamowałem swojego wersja USA i mi wyszło 238km :) (bez chipa)

Spalaniem oleju jak najbardziej należy się przejmować. Olej ma inna temperaturę spalania i nie zamienia się w gaz, tylko w ostre cząsteczki. Ten silnik ma Kata z norma EU5, i sadza robi w nim spustoszenie.

Czyli rozumie że wszyscy posiadacze silnika 1.8 , 2.0 TFSI powinni się martwić. Trochę tych silników już widziałem i jeszcze nie spotkałem się z takim który by nie spalał oleju. Jeden mniej drugi więcej ale zawsze coś. Jakieś wyjątki pewnie się zdarzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mieście 11,5-12l. jak masz ciężką nogę to więcej. Na trasie 7,5-8l. przy prędkości 120-130km/h. olej jakieś 0,5l. na 1500km. Ubytkiem oleju w tym silniku nie przejmuj się ten silnik tak ma. Jest bardzo dużo wersji tego silnika i każda mniej lub więcej bierze olej. Jak kupując nastawiłem się że będę lał olej ale myślę że warto. Biorąc pod uwagę że większość silników jest trochę mocniejsza niż podaje audi. Przeważnie jest to w zakresie nawet do 20 paru km więcej niż w papierach. Ja hamowałem swojego wersja USA i mi wyszło 238km :) (bez chipa)

Spalaniem oleju jak najbardziej należy się przejmować. Olej ma inna temperaturę spalania i nie zamienia się w gaz, tylko w ostre cząsteczki. Ten silnik ma Kata z norma EU5, i sadza robi w nim spustoszenie.

Czyli rozumie że wszyscy posiadacze silnika 1.8 , 2.0 TFSI powinni się martwić. Trochę tych silników już widziałem i jeszcze nie spotkałem się z takim który by nie spalał oleju. Jeden mniej drugi więcej ale zawsze coś. Jakieś wyjątki pewnie się zdarzają.

Czego tu sie obawiac :kox:

Jakas tam wada jest ale za to jaka przyjemnosc:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego tu sie obawiac

Jakas tam wada jest ale za to jaka przyjemnosc

To prawda, auto jest baardzo przyjemne w prowadzeniu. Niemalże ideał na moje potrzeby.

Ja mam jeszcze dwa lata/60kkm gwarancji, wiec mam spokój. Ale patrząc np. na 2.0 ALT to spalanie oleju niczego dobrego nie wróży. Olej przedostający się do komory spalania to polowa problemu, to działa tez w druga stronę: spaliny przedostają się do bloku silnika. I o ile w ALT jest pasek to w nowych TSI jest łańcuch(x3) który jest smarowany olejem. Nie trzeba chyba dodawać jak ważne są częste wymiany oleju w tym silniku.

Gość z ASO powiedział mi, ze Madziary po prostu źle(podejrzewam z prikazu Niemca) spasowali tłoki w tulei/bloku. W reperowanych silnikach tłoki latały jak Żyd po pustym polu:facepalm: W ETCE są dwa numery pierścieni:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mieście 11,5-12l. jak masz ciężką nogę to więcej. Na trasie 7,5-8l. przy prędkości 120-130km/h. olej jakieś 0,5l. na 1500km. Ubytkiem oleju w tym silniku nie przejmuj się ten silnik tak ma. Jest bardzo dużo wersji tego silnika i każda mniej lub więcej bierze olej. Jak kupując nastawiłem się że będę lał olej ale myślę że warto. Biorąc pod uwagę że większość silników jest trochę mocniejsza niż podaje audi. Przeważnie jest to w zakresie nawet do 20 paru km więcej niż w papierach. Ja hamowałem swojego wersja USA i mi wyszło 238km :) (bez chipa)

Spalaniem oleju jak najbardziej należy się przejmować. Olej ma inna temperaturę spalania i nie zamienia się w gaz, tylko w ostre cząsteczki. Ten silnik ma Kata z norma EU5, i sadza robi w nim spustoszenie.

Czyli rozumie że wszyscy posiadacze silnika 1.8 , 2.0 TFSI powinni się martwić. Trochę tych silników już widziałem i jeszcze nie spotkałem się z takim który by nie spalał oleju. Jeden mniej drugi więcej ale zawsze coś. Jakieś wyjątki pewnie się zdarzają.

mam juz 2-gie 1.8 t i zaden nie brał nic oleju od wymiany do wymiany dokladnie ten sam stan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czaki, ale ty masz stare, dobre(a te fele:slina:) BFB:jerk: A tfsi musi podobno olej brać:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat chciałbym się dowiedzieć czy przy spokojnej jeździe w silniku 2.0 tfsi 180km manual można mieścić się w spalaniu 7-10l/100km ?

Wyadaje mi sie ze tak bo ja mam ten silnik tylko 211km i spalanie podczas spokojnej jazdy jest w granicach 9-11l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...