olinek2 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 A47 z tym hałasem, to u mnie podobnie dzwonił wyciągnięty rozrząd :/ Po wymianie zaczął pracować jak TFSI prawdziwe.
ppa4 Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 A co dokładnie z tym rozrządem było nie tak ?? Mój pracuje dokładnie tak jak na wideo, czyli terkot jak diesel..., wszędzie słyszę że to norma i taki urok technologii tfsi ? I co to znaczy że zaczął pracować jak tfsi ?
A47 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 No to tak dziękuję za podpowiedź co do rozrządu ale tu mam związane ręce bo żeby utrzymać gwarancję to musze postępować z zaleceniami książki serwisowej. Co do oleju kolejne 160 mil równe się udało i jedna kreska mniej wczoraj przy 146,6 był max z obiczeń przy tylu milach wychodzi że bedzie spalać 484 ml na każde 620 mil /1000km co jak wiemy wszyscy jest norma. Szczerze nie spodziewałem się cudu ale liczyłem na 375ml - 400 ml Teraz nie będę dolewał nic, aż ukończe całkowite 620 mil potem będę dolewał powoli tyle ile kresek, ale ostatnią kreskę zamierzam dolewać po 25ml i sprawdzać kiedy wskoczy na MAX. Wynik opiszę ale wydaje mi się żę będzie sporo km po autostradzie bo ciepło się zrobiło więc nie odda to zużycia do obecnego urzytkowania na krótkich trasach. Dla porównania ostani MAX przed zmianami zrobił 300 mil 4 kreski ale wyjazd nad morze (nie autostrada) kolejne 100 mil i ubyło kolejne 2 kreski Co daje 400 mil =750 ml po zmianie i policzeniu 125ml na każde 160 mil Daje 400 mil= 312,5 ml Czy jestem zadowolony że zmieniłem ? 1.tak i polecam ! 2.Nie bo dalej bierze o 100 ml za dużo moim zdaniem a jeszcze dużo mi zostało do zakończenia 620mli pytanie kiedy i czy spalanie zacznie rosnąć ?? i Ile oleju faktycznie wleje na te 620 mil teraz i ile następnym razem żeby mieć pełen obraz Co do MOBIL 1 vs Castrol hmmm zbyt wcześnie ale chyba trochę przymulony na wolnych obrotach podczas ruszania z 1 ale to tylko moje odczucia. Ostatnia rzecz i myśle istotna przed zmianami w rurach wydechowych rano po zapaleniu widać było wode i dosłownie pływający olej świeży mineło 268 mil od zmiany odmy drugi dzień już rano nie ma nic poza parą i sadzą ale tym się jutro zajmę. Nie Ma już takich plam oleju na tej odrobinie wody co jest w środku rury Pozdrawiam
ppa4 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Jedno co na pewno zauwazylem, co moze byc oczywista oczywistoscia..., ale u mnie jak jezdze niedzielnie (rowno, spokojnie, niezaleznie od predkosci) to oleju prawie nie ubywa, ale jak tylko zaczne sie bawic konikami to pije go jak oszalaly.
A47 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 pierwsze 156 mil zrobiłem można powiedzieć niedzielnie poza pierwszymi 20 obecne 160 mil zrobiłem nie niedzielnie ale bez wariacji biegi zmianiałem po 3k nie po 2k i kilka razy 4k i 5k teraz wedle rady sprubuję normalnie poł niedzielnie Dam znać co i jak umieszcze zdjęcia klamek co już dawno miałem dodać w innym dziale
griga-st Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 @A47, mógłbyś proszę operować jakaś cywilizowana jednostka miary odległości żeby nie mnożyć ciągle przez 1,609? Kup sobie bagnet, i życie stanie się prostsze. Zmianą oleju nie uszczelnisz silnika, no way!
A47 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 ok, :wink:ot tej pory będzie w km a co do bagnetu myślałem i poszukam tu i tam
griga-st Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 U mnie gdzieś na początku jest numer i zdjęcie:wink:
A47 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 A jak jest granica błędu w pomiarach MMI kontra bagnet ?? czy ktoś ma jakieś doświadczenia ??
olinek2 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 A co dokładnie z tym rozrządem było nie tak ??Mój pracuje dokładnie tak jak na wideo, czyli terkot jak diesel..., wszędzie słyszę że to norma i taki urok technologii tfsi ? I co to znaczy że zaczął pracować jak tfsi ? Charakterystyczne nierównomierne terkotanie. Teraz cyka równo, tak jak powinien. Łańcuch sam w sobie tez jest dużo cichszy
ppa4 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Czyli terkocze, tsi prawie jak sadzozjadacz , u mnie jest regularnie ... myslalem ze pozbyles sie terkotania calkowicie ...
olinek2 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Nie nie, tu chodzi takie terkotanie jak na filmiku, gdzie słychać charakterystyczne falowanie terkotu, a nie równe cykanie. Przyczyną tego dźwięku był wyciągnięty łańcuch, który tarł o wspornik. W wątkach o 1.8T wrzuciłem zdjęcia (wątek o wadliwym napinaczu).
ppa4 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Poprawcie jeśli się mylę ale wadliwy napinacz to znana przywara 1.8t, w 2.0t tez jest to standard ?
olinek2 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Napinacze są tego samego typu na łańcuszkach :/ poza tym to łańcuch i VW :/
Arczi36 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Panowie jak rozwiązujące problem odświeżania wskaźnika oleju na mi bo u mnie aktualizuje się po ok 50km od momentu otwarcia maski. Można to jakoś ominąć?
olinek2 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Jak to możliwe? Wskaźnik na MMI pokazuje aktualny stan, bo jak zalewałem nowy olej to na bieżąco pokazywał stan. Warunkiem jest to, że silnik ma być nagrzany do 90. i zapłon wyłączony na co najmniej 2 minuty.
A47 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Ja mam stały sposób przyjezdzam czekam 2 min wsiadam przed właczeniem zaplonu otwieram maske tak żeby odskoczyła nie musze podnosic właczam zapłon i najpierw jest napis potem wskazanie ile jest
Arczi36 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Ja nawet jak uzupełniam płyn spryskiwaczy to przez 50 km potem mam niedostępny stan oleju.
A47 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Witam szybkie uaktualnienie : wąż od odmy do kolektora brak śladów oleju jakieś 3 żółte plamki po wytrząsieniu na biała kartkę nie tak jak kiedyś jak pisałem wyżej, co do tego środka BG109 od wymiany oleju jak pisałem wyżej auto wydawało mi się mułowate przy normalnym ruszaniu czy przyśpieszaniu jak wiadomo ubyła mi jedna kreska dziś 280m (448 km) dalej jest jedna kreska mniej od MAX ale z pewną różnicą auto nie jest już mułowate jest takie jak b dawno temu na początku takie jak było czasami że chce się jeździć. Mam dwie teorie pierwsza że może ten silnik może lubi jak jest 1 lub 2 kreski poniżej max, 2 może coś się przytkało podczas czyszczenia tym środkiem i teraz puściło. Do dam że warunki pogodowe i powietrzne są bardzo podobne w ostatnich dniach. Wczoraj zmieniłem płyn od wspomagania, odpowietrzyłem itd ale to chyba nie ma wpływu.( płyn był czarny ). I druga info jest taka że auto szło cudownie, ( rury z tyłu czyste) ale postanowiłem wykorzystać ostatni środek z tych trzech czyli BG44K i zatanokwać do pełna i pojechać do parku z córką takiego najdalszego od nas teraz wracam ze sklepu i moje auto powyżej 2k w kabinie pojawia się piekny dźwięk turbiny( lub jak się może okazać to zły dźwięk ) czy turbo nie wiem taki gwizd więc trochę długo wracałem na około. I auto szło tak jak moim zdaniem powinno nie szybciej niż przed środkiem ale z tym dźwiękiem dodam że taki dźwięk słyszałem wcześniej z otwartym oknem powyżej 3K. taki gwizd Do zrobienia cały bak wtedy się bardziej wypowiem i opiszę średnie teraz czekam aż pojawi się kolejna kreska mniej licze żę jutro max piątek Pozdrawiam
olinek2 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 To że w odmie nie ma oleju nie znaczy wcale, że przez nią go nie ubywa Swoją drogą to dziwna sprawa z tym płynem wspomagania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się