Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap 2.0 na 1.8 T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie wiem czy umieściłem w dobrym dziale, jak tak to przepraszam. Pytanie tak jak w temacie robił ktoś może to i czy się opłaca??

Opublikowano

jak kazdy swap.... nigdy sie nie zwróci... z 5 K trzeba dołozyc po sprzedaniu starych gratów

Opublikowano

Koszty na pewno spore bo oprocz silnika 1.8T (pytanie czy bedziesz miał pewny silnik żeby nie okazal się padaką) potrzebujesz do niego komputer i wiązki kabli oraz osprzęt. Pytanie co ze skrzynią biegów, chłodnicami itd.

Zagadaj do Nosba, on robi cuda z OOOO i pewnie udzieli Ci najbardziej konkretnych odpowiedzi :wink:

Opublikowano

Silnik z osprzetem i z wiazkami i skrzynia 6 mozna znalezc za max 3500 :) Mi chodzi czy on wlezie bo ten 2.0 ALT juz mnie dobija psychicznie...

Opublikowano

Sprzedaj auto i kup z 1.8 T ja tak zrobiłem :decayed:

Opublikowano

co ma nie wiejsc , silnik jak kupisz za 3500+ serwis czyli max 5k do tego z 2.0 sprzedasz osprzet itd za minimum 2k, jak chce Ci sie bawic to rezaj a jak Cie stać to sprzedaj to i szukaj 1.8T

Opublikowano

Szkoda mi sprzedawac bo mam pod RS4 zrobione, wole silniczek zmienić to moze bede mial spokoj z olejem... A ktory 1.8T jest najmniej awaryjny?? Chodzi o model bo troche ich jest :)

Opublikowano

No najlepszy chyba BEX ze względu na K03s.. ale co wyrwiesz bedzie git , jeśli będzie w dobrym stanie:wink:

Opublikowano

pod rs4 w b6 ciekawe xD co do silnikow bex czy avj sa takie same!! dostanie samej turbiny od bex to jak igla w stogu siana xD nowa turbna od bex kosztuke wiecej niz sam silnik 1.8T nie liczac innych podzespolow ogolnie sie nie oplaca sprzedaj samochod i kup 1.8T

Opublikowano

A ponoć słyszałem, że te 1.8T mają problemy z głowicą i olejeniem?? Prawda to do tych co mają te silniki głównie te pytanie :D A i jeszcze z ciekawości a jak gaz znosi ten silniczek ??

Opublikowano

nigdy nie słyszałem żeby 1.8T miały problemy z głowicami czy smarowaniem:grin:

te silniki są kuloodporne, największą ich bolączką są chyba tylko cewki, które zresztą były objęte akcją serwisową

Opublikowano

1.8T silniki stworzone do gazu :thumbup1:

Opublikowano
nigdy nie słyszałem żeby 1.8T miały problemy z głowicami czy smarowaniem:grin:

te silniki są kuloodporne, największą ich bolączką są chyba tylko cewki, które zresztą były objęte akcją serwisową

To chyba jeszcze mało słyszałeś :naughty: A nagar i tworząca się maź w silniku? i po tym zatykający się smok pompy oleju i brak smarowania??? Taki urok: Second Opinion: Oil Sludge: an expensive but preventable disaster i przez to producenci olejów zalecają wymianę oleju co 7,5tyś km Second Opinion: Oil Sludge: an expensive but preventable disaster - na samym dole.

I jeszcze taka wypowiedź na temat 1.8T znaleziona na innym forum:

"Ten silnik ma wadę fabryczną która nazywa się SLUDGE.

W Polsce temat sie pomija .

W tym silniku obowiązuje inny interwiał miedzy wymianowy !

W USA temat jest powszechny i kazdy wie jakie jednostki są obarczone problemem."

:decayed:

Opublikowano
nigdy nie słyszałem żeby 1.8T miały problemy z głowicami czy smarowaniem:grin:

te silniki są kuloodporne, największą ich bolączką są chyba tylko cewki, które zresztą były objęte akcją serwisową

To chyba jeszcze mało słyszałeś :naughty: A nagar i tworząca się maź w silniku? i po tym zatykający się smok pompy oleju i brak smarowania??? Taki urok: Second Opinion: Oil Sludge: an expensive but preventable disaster i przez to producenci olejów zalecają wymianę oleju co 7,5tyś km Second Opinion: Oil Sludge: an expensive but preventable disaster - na samym dole.

I jeszcze taka wypowiedź na temat 1.8T znaleziona na innym forum:

"Ten silnik ma wadę fabryczną która nazywa się SLUDGE.

W Polsce temat sie pomija .

W tym silniku obowiązuje inny interwiał miedzy wymianowy !

W USA temat jest powszechny i kazdy wie jakie jednostki są obarczone problemem."

:decayed:

Potwierdzam..

Opublikowano

w poliftowych 1.8t jest problem z odmami ponoć często sie zapychają co do głowic hmmm myślę że jak się dba tak się ma tyle że tu wchodzi w grę silnik niewiadomego pochodzenia.

czy się opłaca czy się nie opłaca na to pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam

potrzebujesz:

-silnik z całym osprzętem

-skrzynia

-wiązka

-komp

-Ic

biorąc pod uwagę że wkładasz silnik nie wiadomo skąd i przy okazji SWAPU dobrze było by go całego uszczelnić

koszta są spore ale jeśli się ma auto w które wkłada się serce warto inwestować musisz też pamiętać o kodowaniu imo nie wiem jak to dokładnie w tych rocznikach może potrzebował byś jeszcze licznik i na pewno kilka przekaźników... mogłem jeszcze coś przegapić

a silnik wejdzie tam bez problemu

PZDR

Opublikowano

Zastanawiałem się nad kupnem Anglika z silnikiem 1.8T ze skórą można za 6tyś wyrwac a resztę części też można opylic, inwestycja droga bo trzeba kapitał miec od razu ale po jakimś czasie się zwróci :naughty: bo częsci się opchnie :decayed:

Opublikowano

no tak i musisz myśleć kto Ci to wszystko ogarnie:P chyba ze masz wyposażony warsztat i trochę wiedzy na ten temat... ja temat polecam i zawsze cieszy mordę kiedy zrobi się coś dobrego dla siebie i swojego auta nawet jeśli brał byś podwykonawców do niektórych spraw...

a uwierz mi pojeździsz trochę 1.8t i będzie Ci mało i pójdziesz w dalsze mody i MOC :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...