Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi. Przeładowanie: błąd 17965


cl4vish

Rekomendowane odpowiedzi

W skrócie. Auto ma problemy ze sterowaniem turbo (było niedoładowanie i przeładowanie, więcej info w tym temacie: http://a4-klub.pl/1-9-194/brak-mocy-261897/#post3334092). Wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia i problem z niedoładowaniem zniknął, ale przeładowanie ciągle jest. Poza tym było czyszczone turbo, wymieniony zawór N75, ale nic nie pomogło. W miejsce N18 wrzuciłem N75 (tak jak niektórzy), ale niestety też nic nie dało. Już tracę nadzieję... Pomoże ktoś?

BS:

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (0 - 011)

Dynamiczne:

Log (0 - 003,008,011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentnie problem albo z podlaczeniem wezykow albo turbo zle zlozone zapieczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Wężyki są ok, sprawdzałem je już kilka razy, a turbina dopiero co była czyszczone, więc nie wiem już, gdzie szukać. Mam pytanie czy po tych logach można wykluczyć ew. problemy z G71 lub dziurą w dolocie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać problem ze sterowaniem sztangi. Sprawdź jakie masz podciśnienie w przewodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że chodzi o słabą reakcję w BS 011? To może być wina sztangi od gruszki? Bo przewody są wszystkie wymienione. Jak ją można najprościej rozruszać? WD-40 + 011 BS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jakia jest wartosc cisnienie panująca w ukladzie podcisnienia.

Czy sprezarka została dobrze zlozona... choć wydaje mi sie ze w tym typie nie mozna sie pomylic.

Czy gruszka została zweryfikowana... pod wzgledem szczelnosci. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jakia jest wartosc cisnienie panująca w ukladzie podcisnienia.

Czy sprezarka została dobrze zlozona... choć wydaje mi sie ze w tym typie nie mozna sie pomylic.

Czy gruszka została zweryfikowana... pod wzgledem szczelnosci. ?

Dzięki za odpowiedź. Spoko sprawdzę wakuometrem w pierwszej kolejności. Przeładowanie turbo było też przed czyszczeniem, więc to nie jest raczej problem z nieprawidłowym złożeniem. Nie wiem czy gruszka była pod tym kątem sprawdzana, ale brak szczelności powodowałby chyba niedoładowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że chodzi o słabą reakcję w BS 011? To może być wina sztangi od gruszki? Bo przewody są wszystkie wymienione. Jak ją można najprościej rozruszać? WD-40 + 011 BS?

Dokładnie, ta reakcja powinna być większa. Może byc sztanga ale również za małe podciśnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączyłem sobie dzisiaj BS 011 i obserwowałem jak pracuje sztanga.

Na początku ledwo się ruszała i pokrywało się to z logami, które wcześniej tu wrzucałem.

Później zrobiłem przerwę i zaczęła chodzić dobrze, co zresztą słychać (z tego co widzę sztanga poprawnie pracuje jak przesunie się na długość tego pierścienia).

Kolejna przerwa i znowu przestała pracować.

Więc to chyba nie problem z podciśnieniem skoro raz działa a raz nie. Jak myślicie turbo zostało źle wyczyszczone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonaj porzadnie logi dynamiczne na 3 biegu... kazdą grupę oddzielnie... 011 i 010 i bezposrednio po nich statyczny - 011 Basic Settings... i znow zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście teraz jak na złość nie wpadł w tryb awaryjny, ale może coś po tych logach widać?

Logi: Dynamiczne 010, 011 + 011 BS

Po zrobieniu logów sprawdziłem podciśnienie między turbo a N75:

podcisnienie_miedzy_turbo_a_n75.jpg

Później robiłem logowanie BS 011 mierząc ciśnienie, ale VAG tracił wielokrotnie połączenie z samochodem po włączaniu BS. Nie wiem czy to wina, kabla, laptopa czy coś nie tak z komputerem samochodu? Może tutaj jest gdzieś problem?

Tak czy siak logi poniżej były wykonane w tym samym czasie co filmik, tylko filmik rozpoczęty z opóźnieniem i zakończony wcześniej. Trzeba do nich podejść z dystansem, bo jak spadają obroty to jest moment tracenia połączenia z VAGiem, więc automatycznie komputer wychodzi z Basic Settings (to samo widać w 20 sek. na pierwszym w filmiku, który wrzucałem wcześniej)

Logi: Basic Settings 011 (problem z komunikacją)

---------- Post dopisany 18-03-2013 at 08:58 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2013 at 12:17 ----------

Ktoś da radę ocenić fachowo te ostatnie logi dynamiczne 010, 011 + 011 BS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mi się zdaje czy Ty masz na turbo podane ciśnienie a nie podciśnienie? Jeżeli to podciśnienie to jest za małe. W logu 011 miałeś przeładowanie a w 010 już nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po vakuometrze widać, że N75 pracuje, po zamieszczonych filmikach widać, że na pierwszym sztanga ledwo co się ruszyła a na drugim już pracowała OK ale i tak z opisu wnioskuję, że to wina źle pracującej zmiennej geometrii więc pewnie albo została źle wyczyszczona albo po "łepkach" albo nie spolerowana bieżnia muszli gorącej a już z całą pewnością można napisać, że zmiennej gemetrii w tym akurat turbo nie da się źle złożyć - jest symetryczna i pierścień można założyć tylko w jednej - prawidłowej pozycji - chodź wyobraźnia mechaników jest o niebo większa od reala więc ja i tak ponownie rozebrałbym turbo. Wklej foty jak to turbo wewnątrz wygląda i foty zanim je złożysz - to moja propozycja. Na filmikach widać również, że starałeś się sztangę posmarować aby płynniej pracowała - to się chwali i widać, że wiesz co z tym zrobić ale jednak nie przyniosło to spodziewanego efektu. - Masz przynajmniej pojęcie więc wiem z pewnością, że bierzesz porady na poważnie a to już jest dużym plusem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Nie wiem czy to przez posmarowanie sztangi, ale od mojego ostatniego posta nie wpada przynajmniej w tryb awaryjny (przeładowanie ciągle jest). Zastanawiam się czy nie walczyć z mechanikiem, że źle wyczyścił turbo, bo jakby nie patrzeć dałem 350zł brutto i zero poprawy. Na razie czekam na poprawę pogody, bo nie mam warunków, żeby cokolwiek zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niskie to podciśnienie za pompą wakum powinno być -0,9 a -0,8 a do gruszki powinno iść około -0,6

Dzięki za odpowiedź, bo w sumie nikt nie pisał jakie powinno być, więc posprawdzam sobie dokładniej w różnych miejscach. Jeśli chodzi o zdjęcie to jest ciśnienie na biegu jałowym, a na filmiku to VAG się rozłączał, więc cieżko cokolwiek tam ocenic, ale raz bylo -0.7 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem ze ręce opadają mianowicie brak mocy passat 1.9TDI 130 km rok 2002.

Turbo rozebrane i wyczyszczone pompa vacum ( kruciec ) naprawiony a auto dalej wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu 110km/h.

2 bieg 4000 obr. nic sie nie dzieje.

3 bieg prawie 4000 obr. i już brak mocy Wyłączenie włączenie auta i jest ok do momentu J/W

ogólnie jak na 130 km to jest slaby.

Co może być przyczyną wpadania w tryb awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi dynamiczne, zawór n75 sprawdzałes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...