Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gdzie regulacja recznego


PiterA4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie szybkie pytanko gdzie w audi a4 b5 afn 1996r znajduje sie regulacja hamulca recznego?? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba raczej nie znajdziesz,jeśli słabo trzyma Ci ręczny lub bardzo wysoko bierze zerknij na tylną oś tam gdzie są dźwigienki od ręcznego możliwe,że tam jest problem są zapieczone czy trochę przyrdzewiało i nie odbijają do końca tak było przynajmniej u Mnie,ręczny musiałem zaciągać prawie pionowo do góry a i tak nie trzymał tak jak powinien,po dokładnym wyczyszczeniu i przesmarowaniu łapie już na trzeci ząbku żadna trudna robota a regulacji nigdzie nie znalazłem

---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ----------

czy diesel czy benzyna to spód chyba jest taki sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem reczny tylko klocki wymienialem i od tamtej pory brak recznego:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekaj az sie dotrą :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie szybkie pytanko gdzie w audi a4 b5 afn 1996r znajduje sie regulacja hamulca recznego?? :hi:

regulacja jest na linkach, ale żeby się do nich dobrac musisz zdemontowac osłonę termiczną pod autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie szybkie pytanko gdzie w audi a4 b5 afn 1996r znajduje sie regulacja hamulca recznego?? :hi:

regulacja jest na linkach, ale żeby się do nich dobrac musisz zdemontowac osłonę termiczną pod autem.

a to gdzies na wysokosci wajhy recznego czy gdzies dalej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wymiana klockow dzwignia od recznego tez byla wysoko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wymiana klockow dzwignia od recznego tez byla wysoko ?

nie reczny brzl na 3 zabku po wymianie klockow bierze na chyba 6 i to slabawo

---------- Post dopisany at 15:08 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ----------

a nie ma czasem regulacji przy samym lewarku ręcznego?

tez tak myslalem ale nie widze tam nigdzie zadnej regulacji:kwasny:

---------- Post dopisany 16-03-2013 at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2013 at 15:08 ----------

panie i panowie nikt nigdy nie regulowal recznego w b5??? tyle tu rezaczy a nikt konkretnie niewie????:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezaczu, że tak powiem....

wymieniłes klocki na stare tarcze, wiec nie spodziewaj sie że hamulce będą od pierwszego dnia

takie same jak przed wymianą, podciagając regulacje spowodujesz tylko spalenie tylnych (czytaj nowych) klocków

Amen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezaczu, że tak powiem....

wymieniłes klocki na stare tarcze, wiec nie spodziewaj sie że hamulce będą od pierwszego dnia

takie same jak przed wymianą, podciagając regulacje spowodujesz tylko spalenie tylnych (czytaj nowych) klocków

Amen

kolego lepsze to niz jak napisales wczesniej czekanie na cud!!!!!!!!!!!! niepotrezbuje twoich zbednych i malo sensownych komentarzy jak kazdy wymienilem klocki tarcze sa dobre teraz pytanie gdzie wyregulowac reczny???takie to trudne do ogarniecia czy tylko ty nie kumasz pytania:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po c**j chcesz regulować ręczny co ? bo jest słaby ???

jest słaby bo masz nowe klocki na pokładzie i dopóki nie ułożą sie do tarczy to tak bedzie

to nie ja nie rozumiem Twojego pytania tylko Ty nie rozumiesz istoty rzeczy

zaciski posiadają autoregulację, ręczny nie ma z tym nic wspólnego

najpierw rozbierz sobie tylny zacisk i zobacz jak pracuje

a potem dopiero szukaj ch....a do d...upy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po c**j chcesz regulować ręczny co ? bo jest słaby ???

jest słaby bo masz nowe klocki na pokładzie i dopóki nie ułożą sie do tarczy to tak bedzie

to nie ja nie rozumiem Twojego pytania tylko Ty nie rozumiesz istoty rzeczy

zaciski posiadają autoregulację, ręczny nie ma z tym nic wspólnego

najpierw rozbierz sobie tylny zacisk i zobacz jak pracuje

a potem dopiero szukaj ch....a do d...upy :facepalm:

:grin::grin::grin::grin: kolega devastation dobrze pisze i co jak co wiem ze zna sie na rzeczy :wink: nie jednemu juz pomogl i pomoze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też kiedyś szukałem regulacji i koło wajchy jej nie ma :wink: a szukałem bo zmieniłem zaciski na polift i linki były za krótkie i nie odbijały do końca bo linka trzymała :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po c**j chcesz regulować ręczny co ? bo jest słaby ???

jest słaby bo masz nowe klocki na pokładzie i dopóki nie ułożą sie do tarczy to tak bedzie

to nie ja nie rozumiem Twojego pytania tylko Ty nie rozumiesz istoty rzeczy

zaciski posiadają autoregulację, ręczny nie ma z tym nic wspólnego

najpierw rozbierz sobie tylny zacisk i zobacz jak pracuje

a potem dopiero szukaj ch....a do d...upy :facepalm:

przejechalem na nowych klockach i tarczach ok 7tys i ręczny dalej jest do d*py.. mysle, że po 7tys zdążyły się dotrzeć.

zaraz po wymianie ok 1tys km ręczny był igła..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do przemadrzalego bufona!!!!! dorwalem ksiazke sam naprawiam audi a4 regulacja jest nad oslona termiczna i reczny trza wyregulowac a nie jak bufon wymyslal teorie rodem z piratow z karaibow ......jak jeszcze chcesz dawac takie rady to w nos sobie je wsadz :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do większej Parówy...

gdzie jest regulacja to doskonale wiem, i nie potrzebuje do tego żadnej ksiazki :facepalm:

chcesz sobie narobic syfu z hamulcami to jestes na najlepszej drodze ku temu

kompletnie nie rozumiesz podstaw mechaniki, podkrecisz regulacje która niczego nie zmieni oprócz skoku dzwigni

oraz tego że bedziesz miec spalone hamulce i bądz pewien że nie poprawi to skutecznosci ręcznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ze jak kumpel odal na wymiane klockow z tylu auto takie jak ja mam i po odbiorze reczny igla i nic sie zlego z autem nie dzieje dzine nie:facepalm: co zrobili jazde probna nad morze i spowrotem zeby sie klocki ulozyly????pie....sz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...