Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczy przy porannym odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pomyślałem o SAI ale to jest tylko sekunda przy nabijaniu ciśnienia przez pompę i po odpaleniu auta. I nie ważne czy zimny czy ciepły.

 

Edit:

Jednak buczy z tyłu, sprawdzone dokładnie. Czy ktoś się spotkał z tym że buczy nowa, oryginalna pompa?

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano

Pompa jest smarowana paliwem. Może napiejr trzeba ją zalać pb a poźniej dopiero montować?

Na sucho może od razu sie cos zaciera?

Tak samo jak z kompresorem klimy, na sucho od razu padnie.

Opublikowano

No ale przy montażu przed uruchomieniem wkłada się ją do baku z paliwem więc nie powinna iść na sucho.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No właśnie nie wiem, to tylko moje domysły skoro nowa ori od początku wyje to mamy dwie opcje:
- cos musi być nie tak przed montażem
- tttm (rozwinięcie skrótu: Ten Typ Tak Ma) :)

Opublikowano

Uradziliśmy z mechanikiem że założymy jeszcze ten filtr który był od nowości i zobaczymy czy to przypadkiem nie filtr tak buczy. Dzwoniłem do ASO i tam mi powiedzieli że audi w silnikach benzynowych nie przewiduje wymiany filtra paliwa. Można go zmieniać co 60k km ale nie trzeba.
Zobaczymy co będzie na starym filtrze. Jak dalej będzie buczeć to znaczy że pompa hałasuje


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jak nie przewiduje?

Filmików nie widzieli jak wyglądaja zabrudzone filtry paliwa?

No chyba , że za Odra lepsze, czystrze paliwo i tam się nie brudzi?

 

Od 6:15 widać jaka brudna bena wylatuje z filtra i jak wygląda filtr wewnątrz - on nie może buczeć bo nie ma co w nim buczeć.

 

Opublikowano

Nie polemizuje nad tym co serwis mówi o wymianie filtra paliwa natomiast wydaje mi się że ma w nim co buczeć gdyż jest tam regulator ciśnienia paliwa a na logikę to musi to być mechanizm (sprężyna z zaworem może).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No i znaleźliśmy z moim mechanikiem przyczynę buczenia przy odpalaniu. Oryginalny filtr paliwa który był w aucie od nowości, jak i hengst oraz oryginał kupiony teraz hałasowały tak samo, jedne bardziej drugie mniej. Pompa sama w sobie chodzi cicho. Hałasuje zaworek w deklu pompy na złączce powrotu. Jest tam kulka i sprężynka i to takie larmo robi. Zrobilismy chwilowe prowizoryczne obejście powrotu do wlewu paliwa i była kompletna cisza. Podpięliśmy tak jak ma być i na razie jest cicho. Zobaczymy jak długo.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano

Panowie odświeżę temat. Jaki wkład wybrać do 1.8t avj oska sedan. Chodzi żeby on pochodził troszkę A nie co roku nowy wkład. Ktoś coś poleci? Oryginał wiadomo pnad 1k kosztuje ale myślę nad czymś lepszym niż za 100zl jakieś padaki.

Opublikowano
2 godziny temu, Dydki napisał:

Panowie odświeżę temat. Jaki wkład wybrać do 1.8t avj oska sedan. Chodzi żeby on pochodził troszkę A nie co roku nowy wkład. Ktoś coś poleci? Oryginał wiadomo pnad 1k kosztuje ale myślę nad czymś lepszym niż za 100zl jakieś padaki.

Mam od ponad roku wkład skv i odpukać jest ok. Widzę, że masz lpg więc pb będzie służyć głównie do odpalania. Pompa z koszem vdo kosztuje chyba w granicach 800zł. Próbuj szukać samego wkładu vdo lub pierburga jak chcesz coś lepszego.

Opublikowano (edytowane)

Panowie a mam pytanie, czy wkłady z oski i quattro sa takie same i beda pasować w jedną i drugą stronę? Bo posiadam taka pompke i już sam nie wiem czy wejdzie mi do kosza w osce sedan avj kod motoru. Kupiłem używke podobno z oski ale sam już nie wiem. Kupiłem taka.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/ssFHQt_2oIHrX6Lw9j2ns~OXPzk05H

Edytowane przez Dydki
Opublikowano

Ktoś wie czy ta pompka ze zdjecia to z oski czy z q? 

Opublikowano

Panowie szybkie pytanie. Może ktoś się orientuje. Do bexa Q.

Mam kosz z pompą wg etki 8E0906087N lub zastąpiony 8E0906087P

Poszukuję numerów wkładu boscha, pierburga, lub vdo. Inne nie wchodzą w grę. Za dużo babrania by wymieniać pompy po 60 tysiącach km.

Walbro są za wąskie i nie znam nikogo w okolicy kto by się podjął dopasować do kosza i założyć mi taką.

Ktoś coś wie jakie są numery?

Opublikowano
W dniu 17.07.2017 o 19:31, luknor napisał:

No i znaleźliśmy z moim mechanikiem przyczynę buczenia przy odpalaniu. Oryginalny filtr paliwa który był w aucie od nowości, jak i hengst oraz oryginał kupiony teraz hałasowały tak samo, jedne bardziej drugie mniej. Pompa sama w sobie chodzi cicho. Hałasuje zaworek w deklu pompy na złączce powrotu. Jest tam kulka i sprężynka i to takie larmo robi. Zrobilismy chwilowe prowizoryczne obejście powrotu do wlewu paliwa i była kompletna cisza. Podpięliśmy tak jak ma być i na razie jest cicho. Zobaczymy jak długo.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 Witam. Mam pytanie Jak kolega rozwiązał problem tego zaworu w deklu od pompy na powrocie. mam ten sam problem. czy trzeba Nowy dekielek czy jest jakieś rozwiązanie?

Opublikowano
 Witam. Mam pytanie Jak kolega rozwiązał problem tego zaworu w deklu od pompy na powrocie. mam ten sam problem. czy trzeba Nowy dekielek czy jest jakieś rozwiązanie?

Nie rozwiązałem. Czasem buczy, czasem nie. Olałem skoro to tylko ten zaworek. Od tego czasu już z 7 tyś. km zrobiłem i nie zauważyłem nic innego niepokojącego.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 minutę temu, luknor napisał:


Nie rozwiązałem. Czasem buczy, czasem nie. Olałem skoro to tylko ten zaworek. Od tego czasu już z 7 tyś. km zrobiłem i nie zauważyłem nic innego niepokojącego.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A Mam jeszcze jedno pytanie. Ten zawór (w sensie koszyk) od nowości tak buczy? Czy po prostu sam wkład Kolega wymieniał A koszyk został stary?

Opublikowano
A Mam jeszcze jedno pytanie. Ten zawór (w sensie koszyk) od nowości tak buczy? Czy po prostu sam wkład Kolega wymieniał A koszyk został stary?

Całość wymieniałem, kosz cały nowy. Oryginał VDO. Wkładu oryginalnego nie szło dostać bo były dwa jego typy, z króćcem na wężyk paliwa i bez (szybkozłączka). Z VDO można dostać już tylko ten na złączkę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

To jak oni robią te części skoro nowy zawór na powrocie wydaje dźwięki. Wychodzi na to że wymiana na Nowy koszyk może okazać się niepotrzebna 

Opublikowano
To jak oni robią te części skoro nowy zawór na powrocie wydaje dźwięki. Wychodzi na to że wymiana na Nowy koszyk może okazać się niepotrzebna 

Nie miałem innego wyjścia. Używki nie chciałem. Ale myślę o tym czy by nie zamienić dekielków bo stara pompa leży


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
W dniu 22.04.2014 o 13:38, walodzka napisał:

ta ten który wychodzi bezposrednio z pompy:) poprostu to jest takie dziwne twarde tworzywo i pomimo opaski nie był szczelny, zajechałem do sklepu gdzie kupiłem pompe i sprzedał mi taki sam nowy przewod i kazał rozgrzać go we wrzątku i nasunąc na pompe bez zadnych opasek i takim oto sposobem ciezkie rozruchy po postoju i piszczenie pompy zostały usunięte :)

Hej kolego odnośnie tego przewodu to mam taki problem że U mnie też jest dziwny dźwięk przy przekreceniu kluczyka i włączeniu chwilkę tylko że mi ten dźwięk wydaje wąż powrotu paliwa ten który wchodzi do wieka pompy. jest Tak tylko 2 sekundy jak trzymam go to drży i moje pytanie  czy ten przewód od pompy do wieka może być winny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...