Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczy przy porannym odpaleniu


tomaszw

Rekomendowane odpowiedzi

A coś się stanie gdyb wypniemy ten bezpiecznik. Czy jest to szkodliwe dla silnika?

Będziesz miał błąd i check.

W B6 miałem wypięty ten bezpiecznik przez ok 6-7 miesięcy i nie było ani checka,ani błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

jęczy mi pompa paliwa przy odpalaniu (odpala coraz gorzej).

Nie mogę nigdzie znaleźć żadnego wkładu a wydawać 1000 PLN na pompę trochę sporo

heh dziwne to auto. buczało buczało, dziś rano odpaliłem bez buczenia zaskoczył od razu (było trochę zimniej niż ostatnio ok .0 stopni)

O co tu chodzi?

Edytowane przez sprat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem po wymianie pompy paliwa. Wkład jaki włożyłem jest firmy ENERGY (4bar). Póki co jest wszystko ok zero pisków. Koszt 88 PLN także polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie ponownie ta sama usterka - pompa paliwa. Auto jeździ na lpg, zawsze min 1/4 w zbiorniku paliwa pb. Starałem się ok 1/2. Pompka już była wymieniana przy 268tys km z ori na wkład pompy firmy ENERGY G10058. Aktualnie 326 tys. i padła, czyli przeżyła coś ok 60tys. km. Prawdopodobnie łożysko jakieś w środku się przytarło, bo podpięta była na krótko do aku i nie chciała wstać. Po poruszaniu wirnika przez otwór którym zasysa paliwo śrubokrętem wyczuwalny był opór przy kręceniu w jednym momencie. Uderzenie porządne o beton i ponowne podpięcie zaskutkowało samoczynną naprawą. Po kilku próbach znów pompa stanęła. Będę zakładał teraz prawdopodobnie skv. Czekam na odpowiedź od dystrybutora w sprawie 4 letniej gwarancji. Zepsuta pompka będzie rozebrana więc dam znać co było powodem awarii.

Pozdrawiam

Dziś dotarła do mnie pompka firmy SKV o nr 02SKV272. Zamówiłem ją poprzez znanego z forum Dystrybutora SKV. Otrzymałem ją oczywiście za stosowną zapłatą. Jeśli chodzi o papiery w pudełku: karta gwarancyjna + paragon. gwarancja według zapewnień Dystrybutora i karty gwarancyjnej to 4 lata więc jak dla mnie jak najbardziej ok. Samo opakowanie wygląda dobrze, hologram firmy SKV niczym innych dobrych marek, ale to opakowanie więc się nie ma co spuszczać. Wszędzie napisy germany, quality germany itd. (zarówno na pompce jak i na opakowaniu) nigdzie nie ma jednak made in germany, tak więc gdzie to zrobione to pewności nie ma, mnie to w każdym bądź razie nie rusza. Samo wykonanie pompki wizualnie nie miałem zastrzeżeń, praktycznie kopia ori więc ok. Do pompki dołączone sitko, troszkę się różni wizualnie od ori sitka, ale oczka wydają się równie drobne. Pompkę na krótko sprawdziłem przez chwilę prosto z aku, działa. Montaż na zasadzie plug n play jak w innym temacie podwieszonym tutaj na forum, więc nie miałem problemu. Ile pochodzi zobaczymy. Co jakiś czas będę dawał znać, ENERGY pożyła 60tys. No i niżej zdjęcia pompki i przebiegu, żeby nie było.

dN8tbM.jpg
N7m6Mb.jpg
JLNQ4Y.jpg
GoWCsm.jpg
shvEqO.jpg
ZnlMWA.jpg
Edytowane przez ew89cia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że ostatnio dłubałem przy aucie i przy okazji nastąpiła wymiana filtra paliwa to podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami. Miałem podobny problem jak w temacie. Rano na zimnym silniku przekręcam kluczyk zapłonu i buczenie nawet takie piszczenie z prawego tylnego rogu auta. Wymieniłem filtr paliwa i nastała cisza nic nie buczy nic nie piszczy, cisza. Rozebrałem cały filtr paliwa, przejrzałem i syfu nie było nie wiem jak powinien wyglądać ten filtr papierowy ale u mnie był czarny i nie wiadomo kiedy całość była wymieniana. Mam nadzieję, że pompa jeszcze pożyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mobile Pytanko mam czy w Kombi można wyciać otwór od góry w wannie żeby dostać się do pompy paliwa ??

Mam pod wanną butle LPG i nie chce tego demontować jak może wystarczy wyciać plastik nad pompą bo wiem gdzie mniej więcej jest ??

Objawy mam szarpanie po zapaleniu na zimnym chwile pochodzi poszarpie i zgaśnie, aż do zagrzania przełączenia na LPG i da się jechać

żeby zagrzać muszę lekko trzymać gaz na 1200 obr żeby nie zgasł, wasze sugestie ?? czy wymienić najpierw wkład pompy i potem szukać

ewentualnie dalej, buczy zawsze rano i czasem w ciągu dnia 2-3 sek i cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie ponownie ta sama usterka - pompa paliwa. Auto jeździ na lpg, zawsze min 1/4 w zbiorniku paliwa pb. Starałem się ok 1/2. Pompka już była wymieniana przy 268tys km z ori na wkład pompy firmy ENERGY G10058. Aktualnie 326 tys. i padła, czyli przeżyła coś ok 60tys. km. Prawdopodobnie łożysko jakieś w środku się przytarło, bo podpięta była na krótko do aku i nie chciała wstać. Po poruszaniu wirnika przez otwór którym zasysa paliwo śrubokrętem wyczuwalny był opór przy kręceniu w jednym momencie. Uderzenie porządne o beton i ponowne podpięcie zaskutkowało samoczynną naprawą. Po kilku próbach znów pompa stanęła. Będę zakładał teraz prawdopodobnie skv. Czekam na odpowiedź od dystrybutora w sprawie 4 letniej gwarancji. Zepsuta pompka będzie rozebrana więc dam znać co było powodem awarii.

Pozdrawiam

Dziś dotarła do mnie pompka firmy SKV o nr 02SKV272. Zamówiłem ją poprzez znanego z forum Dystrybutora SKV. Otrzymałem ją oczywiście za stosowną zapłatą. Jeśli chodzi o papiery w pudełku: karta gwarancyjna + paragon. gwarancja według zapewnień Dystrybutora i karty gwarancyjnej to 4 lata więc jak dla mnie jak najbardziej ok. Samo opakowanie wygląda dobrze, hologram firmy SKV niczym innych dobrych marek, ale to opakowanie więc się nie ma co spuszczać. Wszędzie napisy germany, quality germany itd. (zarówno na pompce jak i na opakowaniu) nigdzie nie ma jednak made in germany, tak więc gdzie to zrobione to pewności nie ma, mnie to w każdym bądź razie nie rusza. Samo wykonanie pompki wizualnie nie miałem zastrzeżeń, praktycznie kopia ori więc ok. Do pompki dołączone sitko, troszkę się różni wizualnie od ori sitka, ale oczka wydają się równie drobne. Pompkę na krótko sprawdziłem przez chwilę prosto z aku, działa. Montaż na zasadzie plug n play jak w innym temacie podwieszonym tutaj na forum, więc nie miałem problemu. Ile pochodzi zobaczymy. Co jakiś czas będę dawał znać, ENERGY pożyła 60tys. No i niżej zdjęcia pompki i przebiegu, żeby nie było.

dN8tbM.jpg
N7m6Mb.jpg
JLNQ4Y.jpg
GoWCsm.jpg
shvEqO.jpg
ZnlMWA.jpg

Ile za pompę ? Mi tez wyje , a wydatek ponad 1000 to ja dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sedana w SKV jest slaby zamiennik 02SKV242 - w specyfikacji ma 3bary i u mnie za slabo pompuje i jak mam ponizej 1/4 baku to nie pali za pierwszym razem, jeszcze inne osoby na forum mialy z nia problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę szukać używki chyba, ale sprawdzając przed zakupem. Myślałem też o zamienniku Energy, ewentualnie całkiem o wymianie kosza (gdzieś na forum trafiłem, że chyba z Passata pasuje P&P cały kosz i podłączenie pompy takie samo) i wtedy więcej zamienników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie buczało, wymieniłem filtr, miesiąc był spokój znowu buczy, ale problemów z odpalanie zero, zostawić to narazie czy wymieniać tą pompę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech se buczy

Ja bym zostawil

Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.02.2013 o 13:00, tomaszw napisał:

 

Aby wyjąć pompę troszkę trzeba pokombinować, ale na szczęście pomyśleli i wyciąga sie to dośc bezproblemowo.

09022013079.jpg

 

Sorki za odgrzanie.

Pytanie do autora a także do osób które posiadają taka sama pompę jak powyżej.

Do sedna... "Bezproblemowo"? Za cholerę nie moge jej wyciągnąć. Mam odkrecona, wyjmuje uszczelke, przechodzi mi przez otwór ta gorna część pompy, kawałek tego łączenia ze sprezynka w środku i koniec. Sam kosz siedzi, blokują go przewody, pływak. 

Jak ją wyciagneliscie, pomóżcie Panowie.

Już oglądałem wszystkie filmy na yt ale zawsze jest inna pompa która od razu wychodzi, nie taka jak moja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów

 

Przebrnąłem chyba przez wszystkie tematy dotyczące problemów pompy paliwa i dalej nie wiem co robić.

Otóż... w kwietniu stałem się posiadaczem Audi A4 B7 1.8t BFB. Przebieg 165 tyś, udokumentowany. Jak to przy zakupie auta serwis - rozrząd (oryginał) oraz wszystkie filtry (Knecht), w tym filtr paliwa bo ten co był to od nowości. Dodam że auto odpalało "od strzała" bez żadnych problemów do tego momentu. Po wymianie przez kilka tygodni i z 2 tyś km nie było problemu. Przed pewną trasą doszły mnie dziwne dźwięki z tyłu auta. Namierzyłem, że jęczy pompa, cały czas jak auto jest na chodzie. Myślałem, że jeszcze obrócę te 400 km ale nie obróciłem. Po 200 km pompa umarła, czego bezpośrednim poprzedzeniem było przelanie paliwa przez filtr węglowy. Wtedy w jakimś warsztacie została wymieniona pompa na zamiennik, filtr paliwa na Hengst oraz przepłukany i wyczyszczony filtr węglowy. Oczywiście nie miałem okazji przetestować pompy podczas odpalania na zimno więc dojechałem do domu i zaczęło się. Pompa odpalała z rana fatalnie, przy czym na zimno auto nie chciało odpalić za pierwszym razem. Dlatego pompa została wymieniona na oryginał VDO (cała z koszem) a filtr na oryginał z audi. Auto odpalało cicho nawet na zimno jeden dzień. Teraz przy odpaleniu rano przez 1-2 sekundy słychać buczenie (ale nie w sensie pracy samej pompy) które pojawia się po przekręceniu kluczyka razem z dźwiękiem ładowania pompy, pojawia się ponownie gdy auto zapali i cichnie po chwili. Problemu z odpaleniem nie ma, zapala od razu.

Co z tym zrobić? Na lepszy zestaw już nie wymienię bo nie ma takiego. Proszę o radę bo nie mam już nerwów do tego auta.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tym nie rób, niech sobie buczy.

U mnie raz na jakiś czas przy zapłonie tak głosno zawyje jakby się coś zacierało. Po odpaleniu przez 1-2 sekundy też buczy, potem nie wiem bo nie słysze i nic się nie dzieje, jeżdżę tak od 3 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może by mnie to buczenie nie dziwiło gdyby nie fakt że wszystko jest nowe i oryginalne. Aha, jeszcze pompa jest nowego typu, bo o tym nikt nie mówi ale są dwa rodzaje wkładu pompy, z króćcem na wąż paliwowy o bez. U mnie pierwotnie był wkład z króćcem i takiego oryginalnego się nie dostanie. Są za to te bez dlatego wymieniłem cały kosz.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze takie pytanie. Czy takie efekty dźwiękowe może dawać coś innego? Mechanik twierdzi że dźwięk ten dobywa się z przodu auta i żeby to olać :/

Dodam że dźwięk ten pojawia się prawie przy każdym odpaleniu a najbardziej/najdłużej na zimno rano.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, luknor said:

A jeszcze takie pytanie. Czy takie efekty dźwiękowe może dawać coś innego? Mechanik twierdzi że dźwięk ten dobywa się z przodu auta i żeby to olać :/

Dodam że dźwięk ten pojawia się prawie przy każdym odpaleniu a najbardziej/najdłużej na zimno rano.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Może ty mówisz o SAI (pompie powietrza wtórnego czy jakoś tak :)) Ona włącza się zawsze jak silnik jest zimny, jest umiejscowiona zaraz za przednim zderzakiem stąd odgłosy z przodu auta. Pracuje może do minuty albo i krócej. Jak odpalisz zimny silnik to stań przy lampie od strony pasażera. Jak będziesz słyszeć to buczenie co ciebie irytuje to znaczy, że to SAI, czyli nie ma się czym przejmować.

Pompę paliwa wyraźnie słychać z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...