Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR


siwy8416

Rekomendowane odpowiedzi

dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki grom. wiec nie pozostaje mi nic innego jak zamowic . a ile juz km zrobiles na tym sprzegle ?

Czytaj ze zrozumieniem i dokładniej to byś wiedział ile kilometrów zrobił na tym sprzęgle .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz, ale jeśli będziesz katować jest to możliwe także i po 5k ;)

Ja na sprzęgle nowym zrobiłem w jednym autku ok 30k, dałem bratu i po 1k sprzęgła już nie było, docisk spieczony, tarczka wyjechana.

:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie.

Mam jeszcze jedno pytanie bo sprzegło własnie przyszło mi z tej stronki co poleciłes . a skad i jaki wysprzeglik sprzegła zamówiłes ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysprzęglik kup normalny, tylko nie najtańszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się ślizga czy nie jesteś jednak pewny ? Jeśli już i na 4ce to musi być naprawdę grubo i jest to stopień zaawansowany zużycia sprzęgła.

Na piątce pod obciążeniem i dociśnięciem obserwuj obrotomierz jak będzie szedł w górę prędkość nie to możesz być pewny, że ponownie należy tam zajrzeć.

Nie chcę nic mówić, ale prawdopodobnie masz złe nawyki jezdne :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy! Szykuje mi się grubsza wymiana w aucie: b8 11 2009, 212 tkm, obecnie na oryginalnych częściach jeszcze : Kupiłem z przebiegiem 193 i było leciutko słychać dwumas, obecnie dwumas napierdziela wręcz, sprzęgło przy ruszaniu szarpie, a rozrząd też by pasowało wymienić. Chciałbym zapytać czy próbował ktoś do oryginalnej turbiny wymienić część zimną o większej średnicy? otwory pozostają, mocowanie i smarowanie też, tylko część zimna ma większy wirnik. Interesuje mnie moc ok. 450 nm i 250 ps. Sprzęgło kupię na miejscu w niemczech, jednak jest jakieś o 100 euro droższe i opakowanie troszke inne. Czy próbował ktoś to kiedyś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbiny 143 ps i 170 roznia sie wlasnie czescia zimna...zeby wirnik wszedl wiekszy t 170 ma ciensze scianki tej muszli (jest jakby rozwierxona wiec wym wewn sa te same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wystarczy Ci paliwa na takie moce, a sprężarkę to bym większą wsadził bo ta i tak jest mała..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbiny 143 ps i 170 roznia sie wlasnie czescia zimna...zeby wirnik wszedl wiekszy t 170 ma ciensze scianki tej muszli (jest jakby rozwierxona wiec wym wewn sa te same

goraca czescia wirnika tez sie roznia

143 km

SNC_120707_133513.jpg

170km

SNC_120707_133521.jpg

:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Widzę ,że temat żyje. Pisałem już wcześniej o tym moim sprzęgle, ale przez okres lata było wszystko ok auto jechało jak burza.

Dziś wracam z pracy i patrze młodzi w leonie 1.8 t no to sobie myślę jedziemy. Auto ma na jedynce i powoli się toczę z obrotami 2 tys na 1 biegu, jest start i daje gaz na max na 1 biegu. Przepinam na 2 bieg auto idzie ostro jestem już całą długość auta przed młodymi z seata, a tu zonk:facepalm: przy szybkim przepięciu z 2 biegu na 3 bieg przy obrotach silnika 4100-4200 następuje ,chyba ,,ślizganie się sprzęgła". Zauważam, że przy szybkim odpuszczeniu puszczeniu pedału sprzęgła i prawie jednoczesnym wciśnięciu gazu na max auto na chwilę traci ciąg. W tej właśnie chwili obroty zostają tak na 3600-3800 i jak spadną do ok 3200-3400 to znowu ,,jak by sprzęgło działało" i auto zaczyna jechać. Sytuacja jest analogiczna przy przepięciu z biegów z 3/4;4/5 ;5/6. I jeszcze jedna uwaga. Po zaistniałej sytuacji trochę potestowałem sprzęgło. Wygląda to tak, że jak mam np 3 bieg i 2 tys obr. + gaz na max i nie zmieniam biegu to jest wszystko ok ciągnie do samego końca. Może to jakiś lag turbo lub inna usterka, sam już nie wiem. Co sądzicie to może być sprzegło?. Co myślicie żeby skorzystać z usług Radzikowskiego, sprzegła sc warszawa skoczylasa 10 lub APSIKA Z RACINGFORUM. Czy może już nowe sprzęgło szykować. Jeżeli tak to jakie polecacie. W aucie był robiony program przy 85 tys teraz jest 111 tys poniżej przedstawiam wykres od rogala mojej a4. Pozdrawiam

KLATTAA_WP_PL.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mam zestaw do twojego audi właśnie do quattro przebieg 6 tyś . całość została wysłana do wawy sprzęgł SC ul Skoczylasa gdzie zostało obite kevlarem i ponownie z łożone i wyregulowane . sprzedaje bo jak kupowałem to myślałem że podejdzie do mojego a6 ale po zdjęciu skrzyni okazało się że nie podejdzie jak coś to pisz na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale własnie nie wiem czy to sprzęgło na 100 % w ciągu 1-2 tygodni sprawdzę auto i moze coś innego wyskoczy jak coś to będe pisał ile to ten zestaw przeniesie bezpiecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...