Jump to content
19 19
siwy8416

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR

Recommended Posts

No i właśnie o co chodzi? Maksymalny moment przesunięty na 2700 obr, więc teoretycznie nie powinno się nic ślizgać. Te dociski robią już takie słabe, że wytrzymują tylko fabryczne nastawy bez żadnej rezerwy i w tym jest chyba główny problem. Pozostaje tylko okuć to badziewie i chyba tyle. Gorszy komfort jazdy ale spokój na dłuższy czas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie jak by się w temacie wypowiadały tylko osoby które mówią o 2.0 TDi Cr 143PS bo sie bałagan robi potem:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak to benzynka ale problem podobny. A ma ktoś wyrobiony pogląd na temat sprzęgieł od Radzikowskiego? Ma takie do A4 ze wzmocnionym dociskiem, sztywna cztero elementową tarczą i kołem aluminiowym ze wstawką żeliwną, cena 2350zł. Jakby to miało unieść te momenty to nie wiem czy nie warto raz zainwestować i mieć spokój duszy przez dłuższy czas. Sprzęgło przygotowane na 400 nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za slabe sprzęgła, trzeba wzmacniac


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie, ten wykres jest normalny. Na forum A5 też były wykresy itp….w necie w Google... i to jest normalny jak dla mnie... u mnie też mocno ciągnie od dołu, ja mam na 2tyś 370Nm!!

Mam 170KM CAHA i tez myślę o chipie, ale wpierw może wydech od 3.0??

Zastanawiam się, ile sam wydech da więcej koni. U kogoś czytałem, że to niby dało 20KM, ale nie pamiętam dokładnie gdzie... Może się mylę, szukam teraz tych postów i nie mogę znaleźć..

A może łożysko wyciskowe pada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie wiem, gdyby wydech dawał 20km to wszyscy zaczynaliby właśnie od tego. Myślę, że 3-4km to max, chyba że ten wydech będzie zmodyfikowany a nie "cywilny".

Share this post


Link to post
Share on other sites
czytajac o tym sprzegle zastanawiam sie czy jest sens robienia wkoncu programu?

sens jest, tylko trzeba to zrobić u kogoś kumatego.. a nie u franka w garażu. ja mam auto po programie, zrobiłem od czasu programu prawie 10 tys i wszystko w porządku jak do tej pory. program robiłem u Witka w R-Performance w Warszawie


uSWnFju.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

sens jest, tylko trzeba to zrobić u kogoś kumatego.. a nie u franka w garażu. ja mam auto po programie, zrobiłem od czasu programu prawie 10 tys i wszystko w porządku jak do tej pory. program robiłem u Witka w R-Performance w Warszawie

No jesli bede robil to wiadomo u kogos kumatego, ale jak sam kolego widzisz duzo tu ludzi co robili i padaja sprzegła..;/? I nikt nie powie na ile podkrecic zeby nie padlo bo nikt nie wie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie czy ktoś cos poruszył temat ? bo u mnie zaczynają sie własnie objawy slizgajacego sprzegła :kwasny:



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie czy u siebie CAHA 170KM mam identyczne sprzęgło docisk itp. łożysko oporowe itp.? jak w 143KM?

Czy jak podniosę do 200KM też jest możliwość szybkiego padnięcia sprzęgła i potem jeszcze koło dwumasowe i czy to by razem niebyło trzeba wymieniać? Mam około 200tyś zrobione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to samo jest 170 vs 143 KM :wink:

U mnie po programie 203 KM 420 Nm i wczesniejszym wymianie dwumasy wraz sprzegłem zaczyna poslizgiwać :kwasny:



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ile masz zrobione Km po czipie?

ja coś myślę ze granica to 400Nm i ponad to już jest gorzej tak czuje tak mam w A3 jak się niemyle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po programie 3 tys. km zrobione :wink:

Trzeba pomyslec cos o tarczy sprzegłowej :kwasny: moze ją wzmocnić ? Jak jest z 3.0 TDI czy ktos porównywał?



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam namiary na firmę co obija kewlarem lub organicznym . dwóch moich znajomych jeździ już na ich zestawach i są mega zadowoleni . Sam musze do nich zadzwonic bo moje też sie już ślizga od jakiegoś czasu a naj gożej jest jak jest wilgotno.


Było A4 b7 BRB 2005r 1.9TDI Po wizycie u Rogala173,7KM i 353,7Nm
Było A6 C6 BRE 2007r 2.0TDI S-line Po wizycie u Rogala 244KM i 455 Nm

Było A8 D3 4.2 MPI 335KM

Jest Q5 3.0 TDI 240 KM Po wizycie u Rogala 372KM i 684 Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz namiary ?



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzęgła SC Regeneracja ul. Skoczylasa 10 03-465 Warszawa tel 48 22 6199219


Było A4 b7 BRB 2005r 1.9TDI Po wizycie u Rogala173,7KM i 353,7Nm
Było A6 C6 BRE 2007r 2.0TDI S-line Po wizycie u Rogala 244KM i 455 Nm

Było A8 D3 4.2 MPI 335KM

Jest Q5 3.0 TDI 240 KM Po wizycie u Rogala 372KM i 684 Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po przeczytaniu tego tematu na razie chyba się wstrzymam z tego typu modyfikacjami ;/ a czy sama wymiana Turbo od CAHA coś da ? Chyba najlepszym wyjściem będzie zmiana na 3.0TDI :facepalm:


Było: Audi A4 B8 Avant 2008r FWD 206PS 420Nm by Dynosoft

Było: Audi A4 B8 Avant 2012r Quattro 216PS 460Nm by Dynosoft

Jest: Audi A4 B8 Avant 2008r Quattro 320PS 640Nm by Kreator Mocy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mam namiary na firmę co obija kewlarem lub organicznym . dwóch moich znajomych jeździ już na ich zestawach i są mega zadowoleni . Sam musze do nich zadzwonic bo moje też sie już ślizga od jakiegoś czasu a naj gożej jest jak jest wilgotno.

też mam i się ślizga:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktos jakis pomysł?



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak sie slizga to moze trzeba docisk wzmocnic...drugie "sloneczko" dokladaja (na sieci jest troche opisow zrobionych domowym sposobem a i sa firmy, ktore to robia "zawodowo")ciekawe czy po tym zwyczajnie sprzeglo nie wciska sie za ciezko

Przemek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega przecież wyżej opisywał że sprzęgło dużo gorzej chodzi w sensie ciężej. Pisał też że ma takie sprzęgło wzmocnione i też się ślizga.....


Było: Audi A4 B8 Avant 2008r FWD 206PS 420Nm by Dynosoft

Było: Audi A4 B8 Avant 2012r Quattro 216PS 460Nm by Dynosoft

Jest: Audi A4 B8 Avant 2008r Quattro 320PS 640Nm by Kreator Mocy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam tylko tarcze obitą tak zwanym kewlarem, docisk bende teraz wzmacniał, 460niuta nie byle co przeniesie w 1.9TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja mam tylko tarcze obitą tak zwanym kewlarem, docisk bende teraz wzmacniał, 460niuta nie byle co przeniesie w 1.9TDI

Zdaj relacje jak wzmocnisz docisk jak się będzie jeździć takim autem na codzień.


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, wszystkich, widze że problemy mają wszyscy po zmianie softu. Ja mialem auto na gwarancji kupione w salonie, przy przebiegu 20tys , zrobiłem soft w ECUSOTF Bielsko, na 182 KM, 410nm, Byłem bardzo zadowolony, ale po 5tys przebiegu na sofcie, oczywiscie ślizga sprzeglo. Pojechałem do ecusofta na wrzucenie serii, pozniej do serwisu na gwarancji.

Po sprawdzeniu samochodu w serwisie, oczywiscie nie poinformowalem ich że byl soft, dostalem informacje że dostaje się olej do sprzęgła i dlatego slizga.

Nie jest to wina uzytkownika, dlatego wymieniono mi calos na gwarancji,

Po miesiacu znow wrzucilem soft na 162KM 390nm, Jeździłem 4 miesiące i rowniez slizga, wiec ja już nie wiem czy te sprzegla robia takie slabe czy co.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprzęgło z BRD bez problemu przenosi 210ps i 435Nm :whistling:


seryjne auta są dla seryjnych ludzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, wszystkich, widze że problemy mają wszyscy po zmianie softu. Ja mialem auto na gwarancji kupione w salonie, przy przebiegu 20tys , zrobiłem soft w ECUSOTF Bielsko, na 182 KM, 410nm, Byłem bardzo zadowolony, ale po 5tys przebiegu na sofcie, oczywiscie ślizga sprzeglo. Pojechałem do ecusofta na wrzucenie serii, pozniej do serwisu na gwarancji.

Po sprawdzeniu samochodu w serwisie, oczywiscie nie poinformowalem ich że byl soft, dostalem informacje że dostaje się olej do sprzęgła i dlatego slizga.

Nie jest to wina uzytkownika, dlatego wymieniono mi calos na gwarancji,

Po miesiacu znow wrzucilem soft na 162KM 390nm, Jeździłem 4 miesiące i rowniez slizga, wiec ja już nie wiem czy te sprzegla robia takie slabe czy co.

Przypal go leciutko i na dłuższy czas problem zniknie, a jak się znowu pojawi to przypal go następny raz :whistling:

Mówię poważnie, u mnie po sofcie zrobionym 90 kkm temu miałem to samo.

Już kupiłem komplecik na wymianę , ale zanim przybrałem sie do wymiany , nadarzyła się potrzeba wyszarpnięcia ciężarówki z zaśnieżonego parkingu :decayed:.

Sprzęgiełko dostało trochę po pi#$zie, ale spoko i tak było do wymiany :whistling:

Następnego dnia ździwko, sprzęgło NIE ŚLIZGA SIĘ :doh:

Było to prawie pięć latek temu, w międzyczasie w razie potrzeby przypalałem kilka razy, a nowy komplecik już trochę przyrdzewiał na półce w garażu :grin:


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może coś tam przecieka i się olej dostaję na sprzęgło? U mnie jest seria 170KM a myślę o około 200KM zrobić, czy nie będę miał ten sam problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pewno nic nie cieknie na tarczę, po prostu sprzęgło jest zrobione na styk, nie tak jak kiedyś, kiedy to miały minimum 50 % zapasu :decayed:


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W b8 przypalanie nic nie daje, próbowałem.. Jest słaby docisk i tyle. Trzeba go wzmocnić. Problem jest taki że radzikowski ma kosmiczne terminy.

Ma ktoś z was stary docisk na zbyciu?? Rozkminiamy z mxzibi temat sprzegła dłuzszy czas. Od 3.0 tdi nie podeszło od Sharana tez nie.

Jest pewien pomysł ,ale potrzebny jest drugi docisk. Ktoś musi przetrzeć szlak!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzieś na firmie mi się przewraca kompletne sprzęgło razem z dwumasem od CAGB 136PS:whistling:


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
19 19

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...