Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

210 / 430 :)

0B1198141GX to SPRZĘGŁO - komplet
Prawdopodobnie skłąda się z:

0B1141117K lub KX to docisk (oba występują nie wiem czym się różnią) -> później wymienione na J/JX

0B1141031P lub PX to tarcza (obie występują nie wiem czym się różnią)
0B1105266AL to dwumas
(a bynajmniej tak mówi etka-online) :)

@wrclaguna
Czy cos jeszcze masz tam innego niż w CAGA? łożysko wyciskowe albo co? :)

Edytowane przez matriw
Opublikowano

Mhm, czyli zasadniczo wszystko co potrzeba i co nie jest z CAGA wymieniłem wcześniej? :) Dzięki Grzegorz, prekursorze nowej mody na zmianę dwumasu od CGLC ?

Opublikowano (edytowane)

Kolego,

moc 185 km o niczym nie swiadczy,

w tym przypadku ważny jest moment obrotowy i od razu Cię uspokoję , bo żadnych " kickbackach" na 500 Nm jak to ktos tu ujął nie ma mowy.

Seryjne graty nie pozwolą Ci dojść do 500 Nm , nawet w okolice 450 Nm nie podejdziesz

Tutaj masz Przykład podczas strojenia silnika 2.0 TDI CR CFGB 170 z duzym ickiem i turbina hybrydową gdzie sprzęgło zaczęło sie buntowac przy 460 Nm . 480 Nm uciągło ale z bólem i nieprzyjemnymi odgłosami i wibracjami

strojenie-audi-tt-2.0-tdi-cr-170-cfgb.pn

P.S Jest sprzeglo Sachsa z tego co pamietam ,które obsługuje 520 Nm .

Zamierzam je wsadzić do swojego samochodu i ... upalić po zamontowaniu i zestrojeniu dużego turba ;)

Edytowane przez marlad
Opublikowano (edytowane)

P.S Jest sprzeglo Sachsa z tego co pamietam ,które obsługuje 520 Nm .

Zamierzam je wsadzić do swojego samochodu i ... upalić po zamontowaniu i zestrojeniu dużego turba ;)

Tu mozna sprawdzic

http://www.sachsperformance.com/Sprzeglo-Performance/Audi/Audi-A4-8K5-B8-Avant-04-08-%3E:::2_3_5071.html

530Nm i koszt sprzęgła z dociskiem 645E

Edytowane przez ArkadiuS
Opublikowano (edytowane)

Hej!

Pytanie prośba:

1.czy sprzęgło (docisk+tarcza) które podawaliście kilka stron wcześniej 3000970019 ma jakieś znaki szczególne? Doczytałem, że nie różni się wizualnie od standardu... A pudełko? Jakiś opis na nim że to performance? Zamówiłem to w polskim sklepie podając nr katalogowy. Niby zgadza się - naklejka na pudełku z nr, tylko nie jest napisane nigdzie że to performance i nie chciał bym zmieniać na zwykłe....

2. Czy jest szansa wrzucic tarcze+docisk od a6 (opisany wyzej) do dwumasu std a4 bo ma on 20 tys przebiegu.

Edytowane przez pawel7
Opublikowano

A czy ktoś wie jaka jest wytrzymałość tego sprzęgła z audi a6? Czy jest sens po wykonaniu takiego zabiegu robić korektę softu na jakieś 450~460Nm?

Opublikowano

witam. mam od półtorej tygodnia zrobionego chipa i zaczęło mi się lekko ślizgać sprzęgło przy obrotach ok 2100. Miałem seryjnego caga 143 KM,2010r ok 230 tys przebiegu, a teraz jest ok 180 KM. nie zauważyłem jeszcze ślizgania na niskich biegach, tak od 4-6 już to sie dzieje,ale nie zawsze. może ktoś kumaty ocenic mój wykres, bo nie wiem czy to kończące się sprzęgło czy zły program. proszę o pomoc

http://fs5.directupload.net/images/160307/qrraktxi.pdf

Opublikowano

No bo Ci koksu dorzucił na 2100RPM. U mnie przy tych obrotach mam poniżej 400NM, a szczyt mam (430) przy 2480. Za ostro to rośnie, a potem szybko opada. Tylko chyba zeby wynik wyszedł. Wyglada to tak o jak na moje oko.

Opublikowano

Potwierdzam, dowalone momentu z dołu.

Opublikowano

Wykres i strojenie katastrofa. Jedz pilnie na reklamacje ze skarga bo zaraz po sprzegle będzie. Ile cie skasowal?

Moment powinien byc maksymalnie utrzymany, a ty masz wykrecony tak ze poczatek powinien byc koncem.

Opublikowano (edytowane)

2.0 TDI 143KM 320Nm

po programie:

180KM

430Nm

sprzęgło ślizga

jakby wstawić fabryczne sprzęgło od A4 2.7 190KM 400Nm?

czy dwumas będzie pasował czy trzeba komplet wymienić?

ciekawe czy przeniesie 430Nm?

Edytowane przez mycha852
Opublikowano

2.0 TDI 143KM 320Nm

po programie:

180KM

430Nm

sprzęgło ślizga

jakby wstawić fabryczne sprzęgło od A4 2.7 190KM 400Nm?

czy dwumas będzie pasował czy trzeba komplet wymienić?

ciekawe czy przeniesie 430Nm?

Przeczytaj klika stron wątku wstecz to będziesz mieć odpowiedź jaka jest alternatywa dla fabrycznego sprzęgła.

Opublikowano

wrclaguna

to sprzęgło od A6 4GO CGLC pasowało do fabrycznego dwumasu CAGA?

jak zachowanie sprzęgła, nie ślizga się?

Opublikowano

Witam.

Podsumowójąc to jakie wsadzić sprzęgło ( silnik CAGA ) , zeby nie ślizgało przy 400Nm ???

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam.

Podsumowójąc to jakie wsadzić sprzęgło ( silnik CAGA ) , zeby nie ślizgało przy 400Nm ???

http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/sachs-dual-mass-flywheel-and-sre-clutch-kit-for-2-0-tdi-audi-a4-a5-b8-platform.html

to powinno dać radę

Opublikowano

dzięki kolego..

ale do tanich nie należy

Opublikowano

wrclaguna

to sprzęgło od A6 4GO CGLC pasowało do fabrycznego dwumasu CAGA?

jak zachowanie sprzęgła, nie ślizga się?

ja wymieniałem cały komplet

Opublikowano

puściłem zapytanie do zfa w sprawie tych dwóch SRE elementów :), może uda się ten zestaw szarpnąć sporo taniej :)

Opublikowano

puściłem zapytanie do zfa w sprawie tych dwóch SRE elementów :), może uda się ten zestaw szarpnąć sporo taniej :)

Daj znać. Jestem zainteresowany i planuje zakup w tym miesiącu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...