mkrex Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 (edytowane) W dniu 9.07.2018 o 15:58, Daro32 napisał: Dzisiaj byłem w Inter Carsie i powiedziano mi że docisk Sachs Performance pasuje tylko z tarczą Sachs Performance. Może tak być? Bo zwykła tarcza ma sprężynki a ta Performance ich nie ma Mój silnik 2012r CJCC 120 KM zrobiony na 207 KM 440 NM Moja oryginalna od nowości tarcza nie ma sprężyn mimo że np. na stronie intercarsu na zdjęciach poglądowych ma. Nie wiem czy docisk pasuje tylko z tarczą Sachs Performance. Ja wymieniłem na tarczę 88 1864 002 558, docisk 88 3082 001 851, ponadto łożysko oporowe 3189 600 062 (wg Sachs Performance powinno być 02 3189 600 062 ale pasuje to bez 02 z przodu). Komplet tarcza i docisk to jest ten ze strony Sachs Performance o nr 001851.002558 czyli przenoszący 550 NM (podali mi mailowo z Sachsa oddzielnie nr dla tarczy i docisku bo oczywiście w intercarsie nikt nie wiedział co mają na stanie, czy to to jest ten właśnie Sachs Performance i ile przenosi NM). Części na fakturę 2500 zł - po moim kupnie obniżyli cenę tarczy z 1400 na 1200 ;-/ Zestaw pasował do oryginalnego koła dwumasowego ale miałem zamontowane firmy Sachs. W trzecim ASO do którego dzwoniłem dopiero łaskawie poinformowali mnie że w tym czasie montowany był Sachs. Na stronie Sachs Performance jest napisane: " zachowanie przy starcie podobne do serii". Nie wiem co to znaczy bo sprzęgło chodzi dosłownie 2 razy ciężej jak przed wymianą. Wg mechanika nie widział jakiejś różnicy w tarczy natomiast docisk nazwał: " bestią" :-) Edytowane 28 Września 2018 przez mkrex .
Daro32 Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 7 godzin temu, mkrex napisał: Mój silnik 2012r CJCC 120 KM zrobiony na 207 KM 440 NM Moja oryginalna od nowości tarcza nie ma sprężyn mimo że np. na stronie intercarsu na zdjęciach poglądowych ma. Nie wiem czy docisk pasuje tylko z tarczą Sachs Performance. Ja wymieniłem na tarczę 88 1864 002 558, docisk 88 3082 001 851, ponadto łożysko oporowe 3189 600 062 (wg Sachs Performance powinno być 02 3189 600 062 ale pasuje to bez 02 z przodu). Komplet tarcza i docisk to jest ten ze strony Sachs Performance o nr 001851.002558 czyli przenoszący 550 NM (podali mi mailowo z Sachsa oddzielnie nr dla tarczy i docisku bo oczywiście w intercarsie nikt nie wiedział co mają na stanie, czy to to jest ten właśnie Sachs Performance i ile przenosi NM). Części na fakturę 2500 zł - po moim kupnie obniżyli cenę tarczy z 1400 na 1200 ;-/ Zestaw pasował do oryginalnego koła dwumasowego ale miałem zamontowane firmy Sachs. W trzecim ASO do którego dzwoniłem dopiero łaskawie poinformowali mnie że w tym czasie montowany był Sachs. Na stronie Sachs Performance jest napisane: " zachowanie przy starcie podobne do serii". Nie wiem co to znaczy bo sprzęgło chodzi dosłownie 2 razy ciężej jak przed wymianą. Wg mechanika nie widział jakiejś różnicy w tarczy natomiast docisk nazwał: " bestią" :-) Dzięki. Czyli jest różnica na pedale sprzęgła między serią a performance 1
golden87 Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 1 godzinę temu, Daro32 napisał: Dzięki. Czyli jest różnica na pedale sprzęgła między serią a performance Mialem do czynienia z tym dociskiem i powiem tak... Na taxi po zatloczonym miescie nie chcialbym tym jezdzic, Gdyby to bylo auto wspoldzielone z kobieta itd to tez nie. Ale dla siebie dla funu, idzie sie przyzwyczaic. Jesli chodzi o specyfike ruszanie jaka podaje producent mysle ze chodzi raczej o to ze sprzeglo mimo ze dziala dosc ciezko to nie dziala 0/1 jak w przypadku tarczy spieku, czyli mozna plynnie ruszyc i spokojnie parkowac.
corradoowner Opublikowano 29 Września 2018 Opublikowano 29 Września 2018 18 godzin temu, golden87 napisał: Mialem do czynienia z tym dociskiem i powiem tak... Na taxi po zatloczonym miescie nie chcialbym tym jezdzic, Gdyby to bylo auto wspoldzielone z kobieta itd to tez nie. Ale dla siebie dla funu, idzie sie przyzwyczaic. Jesli chodzi o specyfike ruszanie jaka podaje producent mysle ze chodzi raczej o to ze sprzeglo mimo ze dziala dosc ciezko to nie dziala 0/1 jak w przypadku tarczy spieku, czyli mozna plynnie ruszyc i spokojnie parkowac. Jeżdżę z tym dociskiem od prawie roku 90% po mieście w tym 70% w korkach i nie ma tragedii. Sprzęgło chodzi trochę ciężej niż seria ale bez przesady. Razem z dociskiem wymieniłem też płyn i wysprzęglik. Co do ruszania to zachowuje się jak seria, można płynnie ruszać bez szarpania. Więcej niż ja, autem jeździ moja dziewczyna i ani razu nie narzekała na ciężko chodzące sprzęgło a robi po mieście około 20km dziennie. Zapraszam chętnych na przejażdżkę
Daro32 Opublikowano 29 Września 2018 Opublikowano 29 Września 2018 3 godziny temu, corradoowner napisał: Jeżdżę z tym dociskiem od prawie roku 90% po mieście w tym 70% w korkach i nie ma tragedii. Sprzęgło chodzi trochę ciężej niż seria ale bez przesady. Razem z dociskiem wymieniłem też płyn i wysprzęglik. Co do ruszania to zachowuje się jak seria, można płynnie ruszać bez szarpania. Więcej niż ja, autem jeździ moja dziewczyna i ani razu nie narzekała na ciężko chodzące sprzęgło a robi po mieście około 20km dziennie. Zapraszam chętnych na przejażdżkę Chętnie ale trochę za daleko 700km
piolux1989 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Górna granica dla przedlifta moment to 420 potem juz moze byc slabo
tomassi07 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Godzinę temu, piolux1989 napisał: Górna granica dla przedlifta moment to 420 potem juz moze byc slabo U mnie jest 399Nm i tylko oryginalne się nie ślizgało. Pierwsze aftermarketowe zaczęło po ok 4 tys. Drugie praktycznie od razu po 1 tys. (przez 1 tys. go oszczędzałem). Na razie nic nie robię, bo nie wiem co będzie najlepszym rozwiązaniem.
mkrex Opublikowano 17 Października 2018 Opublikowano 17 Października 2018 W dniu 29.09.2018 o 19:30, corradoowner napisał: Jeżdżę z tym dociskiem od prawie roku 90% po mieście w tym 70% w korkach i nie ma tragedii. Sprzęgło chodzi trochę ciężej niż seria ale bez przesady. Razem z dociskiem wymieniłem też płyn i wysprzęglik. Co do ruszania to zachowuje się jak seria, można płynnie ruszać bez szarpania. Więcej niż ja, autem jeździ moja dziewczyna i ani razu nie narzekała na ciężko chodzące sprzęgło a robi po mieście około 20km dziennie. Zapraszam chętnych na przejażdżkę Zrobiłem 2000 km na nowym docisku. Przyzwyczaiłem się. Aczkolwiek wsiadając do innego auta z manualem pedał sprzęgła od razu w podłogę ? I od każdego kto wsiądzie do mojego audika pierwszy raz i naciśnie sprzęgło słyszę zdanie w którym zawsze jest k...a i bynajmniej nie chodzi tu o krowę ?
tutson32 Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 (edytowane) Witam. Czy sprzęgło z kołem zamachowym z silnika CGLC (177KM) pasuje p&p do CJCA (143KM)? Bo według etki mają inne numery Edytowane 1 Listopada 2018 przez tutson32
Arek476 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 (edytowane) Po chipie, już na hamowni wyszło że sprzęgło się ślizga. Wsadziłem dzisiaj komplet z CGLC, używany dwumas, tarcza prawie nowa i nowy docisk. Od razu duża różnica w pracy sprzęgła, ciężej się wciska, niżej łapie i największa zmiana, nie ślizga. Silnik CAGC po chipie na 184 km i 370nm. Edytowane 10 Listopada 2018 przez Arek476
tutson32 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 Godzinę temu, Arek476 napisał: Po chipie, już na hamowni wyszło że sprzęgło się ślizga. Wsadziłem dzisiaj komplet z CGJC, używany dwumas, tarcza prawie nowa i nowy docisk. Od razu duża różnica w pracy sprzęgła, ciężej się wciska, niżej łapie i największa zmiana, nie ślizga. Silnik CAGC po chipie na 184 km i 370nm. Sprzęgło pasowało p&p z silnika CGLC?
Arek476 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 Tak. Docisk miałem już z końcówką JX. Wcześniej miałem komplet Sachs, w sumie dwumas w bdb stanie, tylko to ślizganie. Wymieniłem cały komplet z łożyskiem oporowym.
tutson32 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 2 godziny temu, Arek476 napisał: Tak. Docisk miałem już z końcówką JX. Wcześniej miałem komplet Sachs, w sumie dwumas w bdb stanie, tylko to ślizganie. Wymieniłem cały komplet z łożyskiem oporowym. To pewnie do CJCA też będzie pasowało Teraz masz sprzęgło Luk czy Sachs?
Arek476 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 32 minuty temu, tutson32 napisał: To pewnie do CJCA też będzie pasowało Teraz masz sprzęgło Luk czy Sachs? Możliwe, że będzie pasowało. Przy montażu miałem pewne obawy, a nawet duże bo docisk był wyższy na wysokości słoneczka od mojego starego o prawie 10 mm. Teraz mam LUKa cały zestaw, 1
Gość Opublikowano 3 Grudnia 2018 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Witam. Sprzęgło wraz z dwumasa wymienione 20000km temu na sachs. Chip na 172km i 372.5Nm. Po chipie zrobione jakieś 12000km i dzisiaj jadąc na 3 zaczęło sprzęgło slizgac to samo na 4,5,6. Ogólnie od początku z tym sprzętem było tak o. Lapało raz wyzej raz nizej. Co doradzacie zrobić ? 3200zl poszło... Silnik Cagc 120km.
Arek476 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 20 godzin temu, adrian2901 napisał: Witam. Sprzęgło wraz z dwumasa wymienione 20000km temu na sachs. Chip na 172km i 372.5Nm. Po chipie zrobione jakieś 12000km i dzisiaj jadąc na 3 zaczęło sprzęgło slizgac to samo na 4,5,6. Ogólnie od początku z tym sprzętem było tak o. Lapało raz wyzej raz nizej. Co doradzacie zrobić ? 3200zl poszło... Silnik Cagc 120km. Jeżeli masz założonego Sachsa to najlepiej poszukać nowy docisk ale Sachs Performance, resztę bym zostawił bo prawie nowe.
Gość Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 1 godzinę temu, Arek476 napisał: Jeżeli masz założonego Sachsa to najlepiej poszukać nowy docisk ale Sachs Performance, resztę bym zostawił bo prawie nowe. Zastanawiam się nad tarcza i dociskiem od CGLC. Nikt nie napisl niestety czy pasuje do standardowej dwumasy. To chyba było by najkorzystniejsze rozwiązanie bo w intercarsie dostanę tarcze i docisk za 1340zl od CGLC... Tylko czy to zagra z dwumasa od CAGC.
Arek476 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Do dwumasy sachs na pewno nie pasuje, mierzylem z ciekawości.
Gość Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 5 minut temu, Arek476 napisał: Do dwumasy sachs na pewno nie pasuje, mierzylem z ciekawości. na zdjęciach używanych dwumas te z luka od CAGC i CGLC wyglądają idemtycznie tak samo jak te z sachsa od CAGC i CGLC
Arek476 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Był sachs do cglc? Bo ja nigdzie nie widziałem. Wiem że dwumas sachs i docisk luk nie założysz razem. A jak masz prawie nowy dwumas to dobrze do tego coś dobierać, szkoda kasy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się