Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bez sensu to wszystko...mam 143km i chcę mieć jak w serii 170km. Seryjnie się nie ślizga a po chipie zacznie się ślizgać jak to te same bebechy? Beton jakiś...coś się ruszyło w temacie?

Jak chcesz mieć serie jak 170, to znajdź wykres serii CAHA ( np Jendrexa z forum), jedź do tunera i niech zrobi podobny program. NIc nie powinno sie dziać. Seryjne sprzeglo poddaje sie w okolicach 380nm.

Opublikowano

Ja tarcze obkułem kewlarem :wink: dzis ma przyjsc , koszt to 200- 300 PLN

Jesli chodzi o docisk to w serii nic sie nie zrobi ze wzgledu na regulacje .

Ponoc wersja Performance jest wytrzymalsza , grom ty to masz ?

Opublikowano

Mniejszy łagodniejszy niuton i nie powinno się ślizgać. Zawsze można zrobić w sofcie ograniczenie niutona po biegach.

Opublikowano

Jest w sofcie mapka og ranicznicznika momentu...pewnie bedzie i tak ze wzgledu np na przeladowanie t wychodzic moca w tych obrotach ponad ten ogranicznik... Wiec trzeba ustawic ogranicznik jeszcze bardziej restrykcyjnie i bedzie ok...zerknijcie na watek usera wrc? Co mial czipa chyba u Rogala co zamiescil poza wykresem z hamowni takze wykres momentu z logow (widac ze tuner ustawil mniejsza wartosc ogranicznika niz jest faktycznie na wykresie)... To prosta sprawa dla tunera ktroremu sie chce...moment 350 przy 4500 daje moc 225ps.. Wiec sprzeglo dla duzych mocy nie jest ogrwniczeniem...

Wysłane z mojego JY-G3 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Ja tarcze obkułem kewlarem :wink: dzis ma przyjsc , koszt to 200- 300 PLN

Jesli chodzi o docisk to w serii nic sie nie zrobi ze wzgledu na regulacje .

Ponoc wersja Performance jest wytrzymalsza , grom ty to masz ?

Napewno obicie tarczy nie zaszkodzi, ale tak jak pisałem u mnie dwie kolejne tarcze po wyjeciu, nie nosiły prawie zadnych sladów zuzycia, a sie slizgalo masakrycznie.

Przyjarany był za to docisk.

Z tego co wiem to nasz docisk nie ma zadnej regulacji. tak jak było we wczesniejszych modelach.

Ja mam ten wzmocniony zestaw sachsa, który wkleiłem kilka postów wcześniej.

Opublikowano

Tak jak pisałem 3 posty wyżej, jak narazie jest dobrze nic się nie slizga.

Wysłane z mojego HTC One za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Tak jak pisałem 3 posty wyżej, jak narazie jest dobrze nic się nie slizga.

A jak zmienila sie charakterystyka pracy sprzegla?nie ma zadneglj skokowej pracy upierdliwej w korkach?czy wzmacniales docisk albo rozpatrywales to ale rozmysliles sie(dlaczego)...mysle o poprawieniu sprzegla przed czipem (nie vwkoncern). Gdzie to robiles?

Opublikowano
Tak jak pisałem 3 posty wyżej, jak narazie jest dobrze nic się nie slizga.

A jak zmienila sie charakterystyka pracy sprzegla?nie ma zadneglj skokowej pracy upierdliwej w korkach?czy wzmacniales docisk albo rozpatrywales to ale rozmysliles sie(dlaczego)...mysle o poprawieniu sprzegla przed czipem (nie vwkoncern). Gdzie to robiles?

Wrzuciłem gotowy zestaw, coś takiego Sachs Kupplung Verstärkte Kupplung und Sachs Performance Kupplung Audi A4 (8K) 3000970019

charakterystyka pracy sprzegła sie nie zmieniła w jakis drastyczny sposób, może jest ciut twardsze ale o zadnej skokowej pracy nie ma mowy

Wczesniej miałem oddac do radzikowskiego, ale bałem sie wlasnie zero jedynkowej pracy i topornosci na co dzien.

Opublikowano

SACHS 3000 951 872 << u mnie to sprzęgiełko przenosi wynik jaki mam w podpisie. Sprzęgło jest montowane w silnikach 170 konnych 2.0 TDI. Mozna polecić.

Opublikowano

Wrzuciłem gotowy zestaw, coś takiego Sachs Kupplung Verstärkte Kupplung und Sachs Performance Kupplung Audi A4 (8K) 3000970019

charakterystyka pracy sprzegła sie nie zmieniła w jakis drastyczny sposób, może jest ciut twardsze ale o zadnej skokowej pracy nie ma mowy

hi,

obstawiam, ze w tym sprzegle co kupiles docisk jest twardszy...

zapewne temat studiowales jakis czas i pewnie doszedles do takich opisow

Warsztat: Wzmocnienie docisku sprzęgła - Mickey Garage

pomijam robienie tego w garazu.. ale sa pewnie firmy, ktore robia to zawodowo...

Pytanie: dlaczego na to sie nie zdecydowales?

Czy cos Ci wiadomo na temat charakterystyki pracy cevlarowej tarczy?

Pytanie2: czy studiowales temat wysprzeglika - czy moze tutaj mozna jakos zniwelowac efekt ciezej pracujacego sprzegla ze wzmocnionym dociskiem?

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

rozchodzi sie o dreskar 530xd w manualu w wersji 235ps ... potencjaly sa rozne od okolo 275-280ps "czipem" po over 300 po wywaleniu DPFa, zapodaniu wiekszego ICka i wsadzeniu wtryskow od 535D... musze wybrac droge... ide w lajta czy hardcora:)

Opublikowano

Tak, widzialem ta metode , nawet kupilem drugi zestaw uzywany na testy. Nie poszedłem ta drogą z kilku powodow. Po pierwszw dodanie drugiego slonka spowoduje , ze sprzeglo bedzie mega twarde, co w uzytkowniu miejskim bedzie uciążliwe. Druga sprawa to zmina grubosci calego zestawu o kilka mm co spowoduje koniecznosc modyfikacji dwumasy. Inaczej bedzie problem z wysprzegleniem. Radzikowski wlasnie wola o dosterczenie kompletu sprzeglo +dwumase, a termin mial 3tyg.!!! Co dla mnie bylo nie do zaakceptowania a oddawanie tego do jakiegos innego rzemieslnika to troche ryzyko. Niby prosta sprawa ale jednak rzezba. Wg mnie najlepiej by bylo miec jakas prase ktora jest w stanie zmierzyc pod jaka sila poddaje sie słoneczko. Polozyc na stole kilka dociskow np od sharana czy tiguana i zobaczyc ktory mocnieszy i ewentualnie przenitowac.

Ja u siebie postanowilem ze nie przekraczam 400nm.

Jak narazie jezdze auta nie oszczedzam, zobaczymy czy nie zacznie znow slizgac.

Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A sama cevlaroww tarcza ma wg Ciebie sens/wady?jak doczytalem to okladziny od dslostawczakow sa wlasnie takie czasem seryjnie? Ja mam exeo caga na t do caha (+2gi IC jak to ma 2.0tdi pd 170ps w a4b7) zakoksowane na 444/201 i jak narazie 35tys na czipie i sie nie slizga a mam przeciez sprzeglo od a4b7 2.0tdi pd 140ps (wiec teoretycznie gorsze niz a4b8).... Cisne zawsze jak wyprzedzam ale nigdy praktycznie nie strzelam ze sprzegla (po prostu ustawiam na spokojnie bieg przed akcja...jest wolne to w deche...pewnie jakbum sprintem cisnal z piskiem od startu do 150 na jakis nocnych ustawkach to by sie cos pewnie wysr....)...w bmce tez sprzeglo padlo przy 120tys wg wpisu w bazie bmw a to czysta seria.... Do d... Te sprzegla robia wszyscy i tyle

Opublikowano
A sama cevlaroww tarcza ma wg Ciebie sens/wady?jak doczytalem to okladziny od dslostawczakow sa wlasnie takie czasem seryjnie? Ja mam exeo caga na t do caha (+2gi IC jak to ma 2.0tdi pd 170ps w a4b7) zakoksowane na 444/201 i jak narazie 35tys na czipie i sie nie slizga a mam przeciez sprzeglo od a4b7 2.0tdi pd 140ps (wiec teoretycznie gorsze niz a4b8).... Cisne zawsze jak wyprzedzam ale nigdy praktycznie nie strzelam ze sprzegla (po prostu ustawiam na spokojnie bieg przed akcja...jest wolne to w deche...pewnie jakbum sprintem cisnal z piskiem od startu do 150 na jakis nocnych ustawkach to by sie cos pewnie wysr....)...w bmce tez sprzeglo padlo przy 120tys wg wpisu w bazie bmw a to czysta seria.... Do d... Te sprzegla robia wszyscy i tyle

Cięzko powiedzieć czy sama tarcza ma kluczowe znaczenie, bo ja sie na tym nie znam. Nie mniej jednak, troche ten temat na przykładzie mojego auta przegryzłem z różnymi madrymi ludzmi. Zazwyczaj sa oferowane całe zestawy. Maxzibi z forum jezdzi na obitej tarczy, mowił że sie sprawdza. W exeo z silnikiem Caga jest sprzęgło z b7?? w sumie to chyba lepiej,bo sporo ludzi ma porobione b7, a tylu problemów ze slizganiem co w b8 chyba nie ma.

Ja tez nigdy nie strzelam ze sprzegła, ale ono raczej najszybciej poddaje sie na wyzszych biegach, jak sie da buta w podloge.

Korci mnie wymiana turbawki na caha, może ma ktoś jakieś dobre dojscie do jakiejs pewnej sztuki??

Opublikowano

Zazwyczaj sa oferowane całe zestawy.

W exeo z silnikiem Caga jest sprzęgło z b7?? w sumie to chyba lepiej,bo sporo ludzi ma porobione b7, a tylu problemów ze slizganiem co w b8 chyba nie ma.

bo pewnie w zestawach docisk wlasnie jest mocniejszy (nawiasem mowiac a4b7/exeo 2.0tdi PD/CR maja dla wersji 140/143 vs 170ps taka sama tarcze i 2 mas a roznia sie wlasnie dociskiem)... sprzeglo w 530xd seryjnie nie jest jakies "za leciutko chodzace"... wiec boje si ze po kombinacjach byloby to auto dla kierowcy o nogach Pudziana

co do T od caha to prawde mowiac jak mierzylem to roznice sa naprawde minimalne (jakby rozwiercona bardziej czesc zimna /scianki obudowy w CAHA ciensze ale wymiary zewnetrzne T identyczne/ i wsadzony naprawde z okolo 3mm szerszy wirnik... plus taki, ze to plug&play wchodzi (zwroc uwage jaki masz lacznik nakrecony pomiedzy T a rure na intercooler bo wlasnie chyba w 2009 zastapili metalowe plastikowymi a T wlasnie ma inne "wyjscie" z muszli "pod ten lacznik"... albo szukaj T z nakreconym lacznikiem/zwanym w etce tlumikiem/ to nie bedzie problemu

Przemek

Opublikowano

Witam

Jakis rok temu zrobiłem chipa no i niestety ale ostatnio zaczeło mi sprzęgło slizga .

Dane samochodu z hamowni : 2.0 tdi 178km i 408 Nm przy 2256 obr./min (Audi A4 B8 2008r)

Jakie sprzegło polecacie?

Znalazłem cos takiego :

CompSport - Chiptuning i modyfikacje mechaniczne pojazdów

Stage 3 (225-235Ps, 400-420Nm)

Big Turbo** Wydajniejsza turbosprężarka CS2+

Kompletny układ wydechowy+

Mocniejsze sprzęgło Sachs Performance

Gdzie mozna kupic takie sprzęgło Sachs Performance ?

I czy to rozwiąże problem slizgania sprzegła ?

Opublikowano
Ten stage 3 z Compsportu to jest do b7.

ja kupiłem tu:

Sachs Kupplung Verstärkte Kupplung und Sachs Performance Kupplung Audi A4 (8K) 3000970019

Jak na razie nie slizga się, co bedzie dalej zobaczymy.

I jak tam Twoje sprzęgło nadal daje rade ????

Ja na razie nie nic robiłem z zmniejszeniem Niutków ale o dziwo sprzęgło daje rade .

Raczej nie dziduje i nie strzelam z sprzęgła ale zrobiłem na tej tarczy jakieś 15000 tys nalotu i się nie ślizga nawet jak wrzucę 4 bieg i z 2000 rpm dam w palnik .

Zobaczymy jak będzie dalej

pozdrawiam

Opublikowano
Ten stage 3 z Compsportu to jest do b7.

ja kupiłem tu:

Sachs Kupplung Verstärkte Kupplung und Sachs Performance Kupplung Audi A4 (8K) 3000970019

Jak na razie nie slizga się, co bedzie dalej zobaczymy.

I jak tam Twoje sprzęgło nadal daje rade ????

Ja na razie nie nic robiłem z zmniejszeniem Niutków ale o dziwo sprzęgło daje rade .

Raczej nie dziduje i nie strzelam z sprzęgła ale zrobiłem na tej tarczy jakieś 15000 tys nalotu i się nie ślizga nawet jak wrzucę 4 bieg i z 2000 rpm dam w palnik .

Zobaczymy jak będzie dalej

pozdrawiam

JAk narazie jest wszystko super ,zrobiłem jakieś 7 tysi km, raczej ostro, ale bez strzałów ze sprzegła.

Ten stage 3 z Compsportu to jest do b7.

ja kupiłem tu:

Sachs Kupplung Verstärkte Kupplung und Sachs Performance Kupplung Audi A4 (8K) 3000970019

Jak na razie nie slizga się, co bedzie dalej zobaczymy.

grom a ty jaka masz moc w swojej audi ?

miałem 189km @420nm ,teraz mam troche zdjęte 180@400. Ciagle sie waham czy nie podkoksić dziada z powrotem skoro juz wywaliłem tyle klopsu na sprzęgło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...