Lolo-Krk Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Witam wszystkim,mam mały ale irytujący problem mianowicie: Od pewnego czasu wskaźnik paliwa raz mi pokazuje stan paliwa a raz świeci się rezerwa i to niezależnie ile mam paliwa:( Dziś zatankowałem ok 50 litrów i dalej świeci się rezerwa. byłem u mechanika żeby sprawdził mi ile kosztuje pływak i ewentualnie wymienił to stwierdził że w przypadku Audi niema czegoś takiego jak pływak oddzielnie tylko trzeba kupić całość czyli Pompę,przekaźnik z którego wychodzi właśnie ten rzekomy pływak i całość kosztuję 1249zł Nogi mi się ugieły Co może być przyczyną takiego zachowania sie licznika i czy da sie to jakoś naprawić? Proszę o Pomoc
Marc!n Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 pewnie styki się na pływaku kończą/zacierają. Dostań się do baku i ruszaj pływakiem jednocześnie obserwując wskaźnik paliwa, przy okazji rzuć okiem na połączenia, może coś nie łączy. Wiadomo, najlepiej było by wyciągnąć całość i dobrze obejrzeć. A ta cena to chyba z kosmosu (czyt. ASO), lepiej chyba poszukać używki, w końcu auto ma swoje lata i chyba nie będziesz nim jeździł 20 lat żeby wkładać nowy oryginał
dawidoks Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Mechanik się nie zna. Pływak jest wymieniany osobno. Cena oscylowała coś koło 300zł w ASO. Miałem to samo w AJL. Mi się całkowicie pourywały zaczepy od pływaka i latał luzem w baku, raz było zero a raz full paliwka.
Lolo-Krk Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 Mechanik się nie zna. Pływak jest wymieniany osobno. Cena oscylowała coś koło 300zł w ASO. Miałem to samo w AJL. Mi się całkowicie pourywały zaczepy od pływaka i latał luzem w baku, raz było zero a raz full paliwka. czyli jak bym odwiedził aso to powinny się skończyć moje problemy czy jednak podejrzewasz że może to być coś innego?
dawidoks Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Najpierw przeczyść te styki pływaka. Był na forum temat jak poradzić sobie i dobrać się do pływaka. Sprawdź również czy nie lata luzem po baku. Albo styki i wszystko bezkosztowo się obejdzie, 2ew wymiana całego pływaka. A jeszcze jedno pytanie mam, czy poziom wskazania paliwa czasem nie zwiększa się? Spróbuj potrząsać autem w czasie jazdy, jak się zdecywoanie podniesie to leży luzem, jak nie to szukaj przyczyn w baku. Lecz na pewno ojciec kupował osobno sam pływak, nawet zdjęcia starego mogę zamieścić.
Lolo-Krk Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 Nawet jak potrząsam to się nic nie dzieje,raz pokazuje normalnie tyle ile jest a raz przez 2-3 tygodnie pokazuje rezerwe:( spróbuję przeczyścić styki a potem jak nic nie da to pomyśle o odwiedzeniu ASO:)
lukaszek13ns Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Nawet jak potrząsam to się nic nie dzieje,raz pokazuje normalnie tyle ile jest a raz przez 2-3 tygodnie pokazuje rezerwe:( spróbuję przeczyścić styki a potem jak nic nie da to pomyśle o odwiedzeniu ASO:) częsty przypadek w naszych autach, spróbuj wyciągnąć pływak, jest mocowany do podstawy pompy paliwa, jest po prostu wsuwany. U mnie kilka lat temu tez były takie problemy, wyciągnąłem przeczyściłem płytkę, pasta polerska po której, przesuwa się trzpień pływaka, i jest ok do tej pory. Na płytce było trochę nalotu i dla tego pomiar poziomu był nie prawidłowy.
scq Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Witam, na dzień dobry proponuję zrobić test zegarów VAG`iem. Jeżeli zatrzymują się na środku jest ok. Później dokopać się do pływaka. Pływak oczywiście można osobno dostać, a brednie mechaniora potwierdzają hipotezę, że się nie znają Tutaj link do klamotów kolegi z forum, pompy, pływaki, ośka i q: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/pompka-paliwa-plywaki-oslonki-deski-mieszek-239009/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się