Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ONLY B5] 1.8T+ quattro, H&R, skaya, Lorinser 18x8,5J i inne duperele


Marc!n

Rekomendowane odpowiedzi

Wolałbym nie ingerować w budę, jeszcze szpachla popęka :grin:

Jak będzie przycierać o ranty to może felga straci trochę na wadze na tokarce :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelinę kiedyś wyreguluję, niechętnie się za to zabieram bo mam talent do łamania plastików a w tym kolorze ciężko coś znaleźć :decayed:

Wiosna chyba pełną gębą więc zabrałem się za wrzucenie aluminum. Opona 215/35 marką nie ma się co chwalić :bag: ale jest Q i ESP to może jakoś to będzie :grin:

Przy okazji odnowiłem zaciski bo rudy jakoś mi nie pasował.

Na tył zorganizuję dystans, przód na dniach usiądzie niżej, dekielki też za niedługo się pojawią.

Póki co SPY foto z dziurawego sandała.

5_zps2018d955.jpg

1_zps3cd6f6b4.jpg

2_zps705c2f14.jpg

3_zps74635c30.jpg

4_zps670304af.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też kiedys myslałem o takich felach całkiem fajnie sie wkomponowały :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jeden dekielek mam cały, 2 mają połamane zaczepy a czwartego nie ma :thumbdown:

Coś tam jeszcze usiądzie tylko nie mam na razie kluczy, no i z rantami błotników coś by zrobić :kwasny:

Co do kółek to nigdy nie byłem zwolennikiem rantów (choć w tym przypadku to raczej rancik) i śrubek ale chyba muszę zmienić zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana felgi baaaardzo na plus, ładnie się wkomponowało :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie jest dobrze tak jak jest teraz. Nie przesadzone ze smakiem... Oczywiscie fele duzy plussss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie miałem okazję poznać kolegę i zobaczyć auto. A4 Marcina z daleka robi wrażenie, fele + gwint jak najbardziej na plus.

Odnośnie tego białego podświetlenia pewnie masz auto z końca 1999 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I rejestracja to październik '99, z bliska auto też źle nie wygląda :grin:

Fajnie, że się podoba, a myślałem że RS6 to dobre koło :decayed:

Jest jeszcze ciekawostka jeżeli chodzi o VIN ale to innym razem :naughty:

Od jakiegoś czasu na półce leżą wtryski 320cc, do szczęścia brakuje co najmniej hybrydy i fmicka + soft... no może jeszcze sprzęgła :grin: plany są, czy coś z tego wyjdzie - nie wiem, a b7 czy c6 coraz tańsze :whistling:

Jutro jak pogoda pozwoli auto zejdzie w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna sztuka... fele robią robotę :decayed:

Rób fmica i zakladaj hybryde.. k03s fajnie ciagnie górą .. zupełnie inne odczucia niż przy k03 :naughty:

Ja właśnie zbieram graty na fmic :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekam, popatrzę ja się sytuacja rozwinie, dobrze, że nie przecieram szlaków :decayed:

Zbieraj graty zbieraj i chwal się jak najszybciej ładnymi kreskami :wink:

P.S. FMIC 140 czy 180?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem nad 140.. ale podobno 180 będzie bardziej odpowiedni .. chwalić to póki co nie będzie się czym bo to kwestia paru miesięcy zanim wszsytko się ogranie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj udało się przenieść wlew lpg pod klapkę i odwrócić butlę, teraz tylko dorwać całą dokładkę w dobrej kasie i w końcu tyłek będzie poprawnie wyglądał :decayed:

Gwint z przodu skręcony jeszcze o 1cm, więcej póki co nie da rady bo do domu nie dojadę :bag:

3 dekielki założone, czwarty ogarniam już drugi miesiąc :decayed:

Żeby nie było tak kolorowo to 2 osłony przegubów z przodu do wymiany :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękować, dziękować :hi: myślałem tak jak Ty :grin:

Póki co bez większych zmian, sama kosmetyka.

Dekielki w komplecie, założona cała dokładka tylnego zderzaka, poprawa fabryki przy mocowaniu ślizgów i lepsze spasowanie zderzaka, wymiana 2 osłon przegubów na lobro (przeguby oczywiście rozebrane, wyczyszczone i nasmarowane), poprawa mocowania tylnego amorka x2 (jeden z nielicznych elementów podatnych na korozję), usunięcie mocowania dolnej osłony silnika.

q4_zps91f75426.jpg

q3_zpsb26bf5ce.jpg

q2_zps64bfa432.jpg

q1_zpsde28c482.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem :decayed:

Przydało by się całość umyć, wymienić podciśnienia, założyć kilka nowych uszczelek i opasek.. może w końcu dekiel zaworów prysnąć w kolor a osłonę wyrzucić :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...