Marc!n 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Wolałbym nie ingerować w budę, jeszcze szpachla popęka Jak będzie przycierać o ranty to może felga straci trochę na wadze na tokarce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deathcity 0 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Bardzo podoba mi się połączenie kolorów. Zastanawia mnie tylko ta szczelina pomiędzy górną listwą ozdobną a tunelem środkowym ... coś nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Szczelinę kiedyś wyreguluję, niechętnie się za to zabieram bo mam talent do łamania plastików a w tym kolorze ciężko coś znaleźć Wiosna chyba pełną gębą więc zabrałem się za wrzucenie aluminum. Opona 215/35 marką nie ma się co chwalić ale jest Q i ESP to może jakoś to będzie Przy okazji odnowiłem zaciski bo rudy jakoś mi nie pasował. Na tył zorganizuję dystans, przód na dniach usiądzie niżej, dekielki też za niedługo się pojawią. Póki co SPY foto z dziurawego sandała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 też kiedys myslałem o takich felach całkiem fajnie sie wkomponowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Robi robote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockabilly 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Ładna sztuka. brakuje mi tylko trochę kapselków w feldze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavko87 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Alu fajne ale koza:decayed: kręc w dół ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Tylko jeden dekielek mam cały, 2 mają połamane zaczepy a czwartego nie ma Coś tam jeszcze usiądzie tylko nie mam na razie kluczy, no i z rantami błotników coś by zrobić Co do kółek to nigdy nie byłem zwolennikiem rantów (choć w tym przypadku to raczej rancik) i śrubek ale chyba muszę zmienić zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revor 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Zmiana felgi baaaardzo na plus, ładnie się wkomponowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 jak dla mnie jest dobrze tak jak jest teraz. Nie przesadzone ze smakiem... Oczywiscie fele duzy plussss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Wreszcie miałem okazję poznać kolegę i zobaczyć auto. A4 Marcina z daleka robi wrażenie, fele + gwint jak najbardziej na plus. Odnośnie tego białego podświetlenia pewnie masz auto z końca 1999 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 I rejestracja to październik '99, z bliska auto też źle nie wygląda Fajnie, że się podoba, a myślałem że RS6 to dobre koło Jest jeszcze ciekawostka jeżeli chodzi o VIN ale to innym razem Od jakiegoś czasu na półce leżą wtryski 320cc, do szczęścia brakuje co najmniej hybrydy i fmicka + soft... no może jeszcze sprzęgła plany są, czy coś z tego wyjdzie - nie wiem, a b7 czy c6 coraz tańsze Jutro jak pogoda pozwoli auto zejdzie w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Ładna sztuka... fele robią robotę Rób fmica i zakladaj hybryde.. k03s fajnie ciagnie górą .. zupełnie inne odczucia niż przy k03 Ja właśnie zbieram graty na fmic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Poczekam, popatrzę ja się sytuacja rozwinie, dobrze, że nie przecieram szlaków Zbieraj graty zbieraj i chwal się jak najszybciej ładnymi kreskami P.S. FMIC 140 czy 180? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 myślałem nad 140.. ale podobno 180 będzie bardziej odpowiedni .. chwalić to póki co nie będzie się czym bo to kwestia paru miesięcy zanim wszsytko się ogranie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Wczoraj udało się przenieść wlew lpg pod klapkę i odwrócić butlę, teraz tylko dorwać całą dokładkę w dobrej kasie i w końcu tyłek będzie poprawnie wyglądał Gwint z przodu skręcony jeszcze o 1cm, więcej póki co nie da rady bo do domu nie dojadę 3 dekielki założone, czwarty ogarniam już drugi miesiąc Żeby nie było tak kolorowo to 2 osłony przegubów z przodu do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Gratki felgi a myślałem że tylko ja taką mam na ten sezon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 dziękować, dziękować myślałem tak jak Ty Póki co bez większych zmian, sama kosmetyka. Dekielki w komplecie, założona cała dokładka tylnego zderzaka, poprawa fabryki przy mocowaniu ślizgów i lepsze spasowanie zderzaka, wymiana 2 osłon przegubów na lobro (przeguby oczywiście rozebrane, wyczyszczone i nasmarowane), poprawa mocowania tylnego amorka x2 (jeden z nielicznych elementów podatnych na korozję), usunięcie mocowania dolnej osłony silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavko87 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zapodaj jeszcze kosmetyke pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Wiem, wiem Przydało by się całość umyć, wymienić podciśnienia, założyć kilka nowych uszczelek i opasek.. może w końcu dekiel zaworów prysnąć w kolor a osłonę wyrzucić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się