Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zarysowany zderzak ;/ Pomocy!!! jak sie uporać z tym zadrapaniem na lakierze???


radzio93

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze o pomoc jak sie pozbyć tego zadrapania?:/;/ niestety jak to w zimie czasami bywa wpadłem w delikatny poslizg i mowiac kolokwialnie "doparło" mi przodem do auta stojącego obok na poboczu;/ Prędkość tam była znikoma podczas uderzenia ale jednak slad został;/ Czym moge to usunąć jesli sie da? Przedstawiam kilka fotek jak to wyglada prosze o rady. Mialem szczeście ze lampa cała;]

DSC_0206.jpg

DSC_0207.jpg

DSC_0208.jpg

DSC_0209.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zderzaku wygląda to powierzchownie. Spróbuj przejechać pastą polerską lekkościerną - myślę że powinno coś dać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką paste byś polecił? zeby gorzej nie zrobic;/ a to wgniecenie da rade jakoś zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Ja do swojego auta zawsze używałem pasty TEMPO. Używałem jej na miekkiej szmatce, wcierając okrężnymi ruchami.

Kiedyś w poprzednim aucie zarysowałem sobie błotnik przez wystający 'badyl' z krzaka. Pastą tempo się jej pozbyłem, a po kilkukrotnym myciu auta nie miałem jakiegoś problemu aby ta rysa 'powróciła'.

Co do wgniecenia - cóż są firmy które potrafią wyciągać wgniecenia.

Jak oni rozłożą ręcę to niestety szpachla i lakier. Bo samemu wyciągać można zrobić gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega powiedział, spróbuj pastą tempo. Wgniecenia nie ruszaj.

Jest jeszcze pasta firmy autosol ale musiałbyś luknąć czy się nadaje. Bo ona jest do felg wypolerowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to sprobuje z ta pasta cos zrobic:) oby pomoglo:) a co do tego wgniecenia mam pytanie... Gdybym chcial robic to mowiac "szpachla lakier" to szeroko to trzeba robic zeby sie pozbyc tego wgniecenia ??czy tylko w tym miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasty tempo nawet nie kupuj, szkoda kasy. Jeżeli rysy nie są do podkładu, to zrób korekcję 3 stopniową i śladu nie będzie. Głębsze rysy możesz potraktować przed polerowaniem papierem wodnym 2500.

Błotnik można spróbować wyciągnąć, są firmy które robią takie wgniecenia bez konieczności lakierowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylbym wdzieczny jakbys mi stary powiedzial jeszcze na czym polega korekcja 3 stopniowa/?:P:wink: bo w tych tematach to jestem zielony:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że stosujesz kilka rodzai past polerskich i padów. Zaczynasz od pasty mocno ściernej, potem dajesz mniej ścierną, a na koniec pasta najmniej ścierna. Chodzi o to, aby jak najlepiej wypracować powierzchnie. Jeżeli nie masz polerki, to strasznie się namachasz, aby zlikwidować rysy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa ok dzieki za rosjasnienie tematu:) nom nie mam polerki wiec trzeba bedzie troszke popracowac:) ale nie ma innej opcji trzeba przywrocic do swojego nalezytego stanu b6:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam raczej tego nie zrobie w takim razie...;/ potrzeba mi dobrego lakiernika w okolicach Rzeszowa/ Leżajska...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm a ja to widze inczej, papier wodny ale 2000 a nie 2500, na mokro delikatnie matujesz, póżniej pasta polerska, moze byc najtansza, ewentualnie podjec do lakiernika zeby machnol to miejsc, wezmie pare zł, a co do błotnika, 2 opcje, przyssawka i wybijak, ewentualnie dłuższa droga i mozolniejsza, koło i nadkole aut i od srodka wypchac ( tylko nie ostrymi krawedziami ), i jak w przypadku zderzaka, papier i pasta, papier kosztuje ok 2zł arkusz, wystarczy w zupełności, zwykła pasta polerska ok 15zł, szmatki w domu znajdziesz,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Tempo to sobie daruj.

To pasta z czasów Poloneza i Fiata 125 :grin::grin:

Myślę że można to spolerować że praktycznie sladu nie będzie i bez lakiernika się obejdzie(tak wnioskuję ze zdjęć jak będzie na 100% nie wiem.)

Wgniotę spróbuj w jakimś zakładzie smart repair.Ważna sprawa jeśli błotnik był już malowany to raczej ci tego nie wyciągną będą się bali że lakier zerwą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...