radzio93 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Prosze o pomoc jak sie pozbyć tego zadrapania?:/;/ niestety jak to w zimie czasami bywa wpadłem w delikatny poslizg i mowiac kolokwialnie "doparło" mi przodem do auta stojącego obok na poboczu;/ Prędkość tam była znikoma podczas uderzenia ale jednak slad został;/ Czym moge to usunąć jesli sie da? Przedstawiam kilka fotek jak to wyglada prosze o rady. Mialem szczeście ze lampa cała;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Na zderzaku wygląda to powierzchownie. Spróbuj przejechać pastą polerską lekkościerną - myślę że powinno coś dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio93 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Jaką paste byś polecił? zeby gorzej nie zrobic;/ a to wgniecenie da rade jakoś zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Powiem tak. Ja do swojego auta zawsze używałem pasty TEMPO. Używałem jej na miekkiej szmatce, wcierając okrężnymi ruchami. Kiedyś w poprzednim aucie zarysowałem sobie błotnik przez wystający 'badyl' z krzaka. Pastą tempo się jej pozbyłem, a po kilkukrotnym myciu auta nie miałem jakiegoś problemu aby ta rysa 'powróciła'. Co do wgniecenia - cóż są firmy które potrafią wyciągać wgniecenia. Jak oni rozłożą ręcę to niestety szpachla i lakier. Bo samemu wyciągać można zrobić gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levis1991 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Tak jak kolega powiedział, spróbuj pastą tempo. Wgniecenia nie ruszaj. Jest jeszcze pasta firmy autosol ale musiałbyś luknąć czy się nadaje. Bo ona jest do felg wypolerowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio93 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Ok to sprobuje z ta pasta cos zrobic:) oby pomoglo:) a co do tego wgniecenia mam pytanie... Gdybym chcial robic to mowiac "szpachla lakier" to szeroko to trzeba robic zeby sie pozbyc tego wgniecenia ??czy tylko w tym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Pasty tempo nawet nie kupuj, szkoda kasy. Jeżeli rysy nie są do podkładu, to zrób korekcję 3 stopniową i śladu nie będzie. Głębsze rysy możesz potraktować przed polerowaniem papierem wodnym 2500. Błotnik można spróbować wyciągnąć, są firmy które robią takie wgniecenia bez konieczności lakierowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio93 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Bylbym wdzieczny jakbys mi stary powiedzial jeszcze na czym polega korekcja 3 stopniowa/?:wink: bo w tych tematach to jestem zielony:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Chodzi o to, że stosujesz kilka rodzai past polerskich i padów. Zaczynasz od pasty mocno ściernej, potem dajesz mniej ścierną, a na koniec pasta najmniej ścierna. Chodzi o to, aby jak najlepiej wypracować powierzchnie. Jeżeli nie masz polerki, to strasznie się namachasz, aby zlikwidować rysy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio93 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 aaa ok dzieki za rosjasnienie tematu:) nom nie mam polerki wiec trzeba bedzie troszke popracowac:) ale nie ma innej opcji trzeba przywrocic do swojego nalezytego stanu b6:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena 0 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Moim zdaniem bez lakierowaniasię nie obejdzie , polerką usuniesz część rys ale glębszych niestety nie usuniesz zalecam cieniowanie elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio93 0 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Cieniowanie? tzn? coś dokladniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiaudi 12 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 cieniujesz sąsiedni element, żeby sie mocno w oczy nie rzucało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Ultimate Compound na tricolorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena 0 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Cieniowanie? tzn? coś dokladniej? tak zwany "Spot repair" lakierujesz częśc zderzaka i błotnika (jeśli usługa jest dobrze wykonana nie widać żadnego przejścia ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio93 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Sam raczej tego nie zrobie w takim razie...;/ potrzeba mi dobrego lakiernika w okolicach Rzeszowa/ Leżajska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akwarium 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 jesli byl by jakis dobry fachowiec lakiernik w okolicach rzeszowa to prosze o kontakt na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio93 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ja równiez oczywiscie;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adus20 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 hmmm a ja to widze inczej, papier wodny ale 2000 a nie 2500, na mokro delikatnie matujesz, póżniej pasta polerska, moze byc najtansza, ewentualnie podjec do lakiernika zeby machnol to miejsc, wezmie pare zł, a co do błotnika, 2 opcje, przyssawka i wybijak, ewentualnie dłuższa droga i mozolniejsza, koło i nadkole aut i od srodka wypchac ( tylko nie ostrymi krawedziami ), i jak w przypadku zderzaka, papier i pasta, papier kosztuje ok 2zł arkusz, wystarczy w zupełności, zwykła pasta polerska ok 15zł, szmatki w domu znajdziesz, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Kolego Tempo to sobie daruj. To pasta z czasów Poloneza i Fiata 125 :grin: Myślę że można to spolerować że praktycznie sladu nie będzie i bez lakiernika się obejdzie(tak wnioskuję ze zdjęć jak będzie na 100% nie wiem.) Wgniotę spróbuj w jakimś zakładzie smart repair.Ważna sprawa jeśli błotnik był już malowany to raczej ci tego nie wyciągną będą się bali że lakier zerwą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się