Aron21 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Witam . Od dłuższego czasu borykam się z problemem doładowania( w sumie to w zimę się zaczeło ) .Zauważyłem że auto zaczeło wpadać w tryb awaryjny po przekroczeniu i tutaj właśnie różnie bo nie raz 3000rpm a nie raz 3500rpm i czuć to bo auto przyśpiesza i nagle jakby w gazie była dziura . N75 było czyszczone , wężyki podciśnienia wymienione na nowe , IC nowy sprawdzone razem z dolotem który jest szczelny . Zrobiłem logi Dynamiczne oraz błędy jakie mi wyskakują : Błędy : ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Logi Dynamiczne : blok 003 i 011 niestety zrobione przy błędzie 00519 gdyż sam wyskakiwał : Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM A tutaj już bez błędów : Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,003,011,003 -VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Możliwe że łopatki zapieczone?? A może kat zapchany ?? Nie mam pojęcia Prosiłbym o rzucenie okiem na to Aaa Dodam że mam zmienione Wtryski na 0.216 i był tylko ustawiany kąt wtrysku bez wirusa . Już się zastanawiam czy to może nie przez to i że trzeba mu wgrać nową mapę .
Tobike Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Masz chyba dziurę w dolocie, przepływka mierzy za dużo powietrza, geometria może się przycinać od tych wtrysków, spróbuj najpierw rozruszać ją mechanicznie. W jaki sposób czyściłeś zaworki?
Rek1n Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Zadna dziura! zapieczone lopatki i tyle. W pierwszym logu pompuje na max ale w kolejnych juz lepiej bo troche popracowala i zgarnela nagar. Mialem tak samo. Po wyczyszczeniu turba auto jak nowe.
Aron21 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 Powiem że od wczoraj zaczełem czyścić łopatki mechanicznie Czyli niski bieg i bardzo wysokie obroty . Po wczorajszej ostrej jeździe jest lepiej bo nie wpada w tryb awaryjny tylko ładnie przyśpiesza także też mi się wydaje że to zapieczone łopatki po zimie wkońcu w zimę się tak nie wstawia . A możliwe jest że Kat jest zawalony ?
przemik Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Nie "mozliwe" - tylko "na pewno". Problem wroci szybciej niz myslisz.
Aron21 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 Chłopaki czy po tych logach mogę twierdzić iż jest winny przepływomierz ?? Log (0 - 003,003,003,003) Log (1 - 011,011,011,011) Przepływkę mam dziwna bo nalepka na niej widnieje z 94r to napewno była wymieniana . I to będzie raczej problem przeładowania turba bo innego już nie widzę ;/
Tobike Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zamieść komplet logów jak jest w podwieszonym temacie to będzie można coś przeanalizować bo z tych nie wiele widać.
Aron21 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 to powiedz co dokładnie mam zlogować jakie bloki to dzisiaj się postaram wrzucić . Bo nie chce na pałę kupować coś nowego i sprawdzać i tracić $$
Tobike Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Tu masz wszystko opisane, do diagnozy przepływki i turbiny dynamiczne 003, 008, 010, 011 [TDI] Diagnostyka (aktualizacja: 20 VIII 2012)
grzegorzmen Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 to powiedz co dokładnie mam zlogować jakie bloki to dzisiaj się postaram wrzucić . Bo nie chce na pałę kupować coś nowego i sprawdzać i tracić $$ jak niechcesz robić kosztów to wyrywaj sprężarke i do czyszczenia się zabieraj:banan:
Aron21 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 Przepływke już kupiłem i jutro będzie u mnie także zobaczę jutro logi zrobię i będę wiedzieć czy powietrze już dobrze pobiera . A jak nie to poświęcę jedną sobotę na wyciąganie turbo ;/
grzegorzmen Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Przepływke już kupiłem i jutro będzie u mnie także zobaczę jutro logi zrobię i będę wiedzieć czy powietrze już dobrze pobiera . A jak nie to poświęcę jedną sobotę na wyciąganie turbo ;/ Przepływki się na odległość nie kupuje , a z tych logów to wcale nie wynikało że przepływka jest do bani , bardziej obstawiał bym nieszczelność w dolocie, jeśli już chcesz sie czegoś czepić przy przepływce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się