Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt Duże spalanie


Perez

Rekomendowane odpowiedzi

[/color]

Jeżdzę głownie tak zeby trzymać 1800-2200 obrotów. Biegi zmieniam miedzy 2000 a 2600. Mało kiedy wiecej. To jest diesel. Nie benzyna

[/color]

turbo-diesel[/b] czyli silnik średnio-obrotowy, a nie diesel czyli silnik niskoobrotowy, a to jest duża różnica- dużo ludzi to myli i jeździ turbo-dieslem jak dieslem, a to błąd. Potem dziwią się, że im auto muli albo turbo się zapieka :wink:

Diesel jak ma turbo to od razu nie robi go silnikiem średnio-obrotowym, w ciężarówkach maż turbo diesla, a silniki są nisko-obrotowe.

Ciekawe jak byś jeździł benzyną z turbiną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 B6 1.9 TDI, AWX, 130 KM. Na pełnym baku przejechałem 900 km na zbiorniku 70 litrów. Czyli średnie spalanie wychodzi 7,78L/100 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a 66l dla quattro

ja srednie mam ok 8l, jazda raczej dynamiczna,

największe w trasie ok 12l , odcinek ok 100km ze średnią prędkością ok 200 km/h po autobahnie :) co i tak mi się wydaje nieźłym wynikiem, bmw 2.5l noPB przy takiej samej jezdzie paliła prawie 18l

normalnie w wawie, ok 9.5-10l z webasto, trasa 6-6.5l predkosci do 130 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 B6 1.9 TDI, AWX, 130 KM. Na pełnym baku przejechałem 900 km na zbiorniku 70 litrów. Czyli średnie spalanie wychodzi 7,78L/100 km

Sporo.:shock3:

Mi tak średnio ok.6L/100 km bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w trasie 90-120km/h średnio 6l przy 17stkach. Klima non stop ON. Myślałem, ze coś nie tak ale jednak widzę po wpisach innych, że nie ma tragedii ;) Ogólnie jak sobie wyliczam od tankowania do tankowania to wychodzi 6.5l. Z tego 85% to trasa reszta miasto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój AWX po mieście w korkach przy bardzo delikatnej jeżdzie pali ok. 7,5-7,8 na trasie pomiedzy 4,6 min. a ok. 5,9 przy predkosciach pomiedzy 120-150 km/h a do zbiornika najwięcej udało mi się wcisnąć 75 litrów przy ok. połowie rezerwy (zasięg pokazywał 40 km) z odpowietrzeniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój AWX po mieście w korkach przy bardzo delikatnej jeżdzie pali ok. 7,5-7,8 na trasie pomiedzy 4,6 min. a ok. 5,9 przy predkosciach pomiedzy 120-150 km/h a do zbiornika najwięcej udało mi się wcisnąć 75 litrów przy ok. połowie rezerwy (zasięg pokazywał 40 km) z odpowietrzeniem...

czyli 1800 obr i zmiana biegu, a potem dziwią się że turbo im się zapieka :wink:

---------- Post dopisany at 21:44 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ----------

[/color]

Jeżdzę głownie tak zeby trzymać 1800-2200 obrotów. Biegi zmieniam miedzy 2000 a 2600. Mało kiedy wiecej. To jest diesel. Nie benzyna

[/color]

turbo-diesel[/b] czyli silnik średnio-obrotowy, a nie diesel czyli silnik niskoobrotowy, a to jest duża różnica- dużo ludzi to myli i jeździ turbo-dieslem jak dieslem, a to błąd. Potem dziwią się, że im auto muli albo turbo się zapieka :wink:

Diesel jak ma turbo to od razu nie robi go silnikiem średnio-obrotowym, w ciężarówkach maż turbo diesla, a silniki są nisko-obrotowe.

Ciekawe jak byś jeździł benzyną z turbiną.

Kolego co ty pieprzysz, nie porównuj ciężarówki gdzie jest kilkanaście biegów i inne obciążenia silnika z osobówką. Ktoś kiedyś napisał 10 przykazań jazdy turbo dieslem i tego się trzymaj a nie głupoty wypisuj na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty masz z tym zapiekaniem ? Jeśli układ wtryskowy jest zdrowy, a turbo zostało dobrze wyczyszczone to nic się nie stanie przez bardzo długi okres użytkowania. 2,5 roku od czyszczenia turbo właśnie nie mam żadych problemów ze zmienna geometrią ( wiosna, lato dynamiczna jazda, jesień zima spokojna).

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik awx opony 205 mniej mi spala w trasie jak afn a w mieście do 9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty masz z tym zapiekaniem ? Jeśli układ wtryskowy jest zdrowy, a turbo zostało dobrze wyczyszczone to nic się nie stanie przez bardzo długi okres użytkowania. 2,5 roku od czyszczenia turbo właśnie nie mam żadych problemów ze zmienna geometrią ( wiosna, lato dynamiczna jazda, jesień zima spokojna).

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

w lato jeździsz dynamicznie, tylko w zimie spokojniej- w takiej sytuacji nie zapiecze się. Niektórzy uprawiają cały rok PSJ a potem się dziwią, że notlaufy łapią :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...