Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzesie podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

kilka razy podczas jazdy zdarzyło mi się że "trzęsło" samochodem. Czy ktoś się orientuje czego to może być wina? Czy to może skrzynia? Prędkość miałem ok. 70-100km/h.

Pozdrawiam

Opublikowano

Pewnie trzęsienie ziemi.

Opublikowano

może masz którąś oponę zjechaną albo jakieś jajo Ci na niej wyskoczyło.

to było jednorazowe trzęsienie samochodem czy zawsze w takim przedziale prędkości trzęsie Ci samochodem?

Opublikowano

Sprawdź wtryski,dwumas,opony,felgi.Trzęsie cały czas za każdym razem czy tylko raz?

Opublikowano

Dzieje się tak w sumie przy wyższych obrotach tak powyżej 2200obr, i nie zawsze. Nie ma w sumie reguły.Puszcze go z obrotów i wszystko wraca do normy.

Opublikowano

Jak zaczyna trząść to jak to gorzej przyśpiesza?

Może wtryski.

Opublikowano

stawiam na dwumase raczej

Opublikowano

Dodam że skrzynia to multitronic, czasami zdarza się takie potrząsanie również na postoju...

Opublikowano

Jak jedziesz ze stałą prędkością np. 50km/h to nie falują obroty? Skrzynia płynnie działa i nie szarpie?

Opublikowano

Przedewszystkim sprawdz bledy silnika i skrzyni

Potem mozesz sprawdzic grupy 10 i 11 w skrzyni i napisac co Ci pokazalo( na rozgrzanym oleju w skrzyni plus minus 70 stopni) i grupe 65

Opublikowano

ok,jutro podłącze, sprawdze i zapiszę to co pokazało i wkleję. grupa 10 i 11 to pompowtryski?

Opublikowano
A jesli faluja obroty to co to moze oznaczac?

To, że skrzynia jest spie... :decayed: Jak jedziesz 0-80km/h to obroty stoją równo 1450 i nie mają prawa się zmieniać ;) tak z grubsza, bo od 80 w górę obroty rosną z prędkością

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ----------

ok,jutro podłącze, sprawdze i zapiszę to co pokazało i wkleję. grupa 10 i 11 to pompowtryski?

010 adaptacja sprzęgła do jazdy w przód

011 adaptacja sprzęgła do jazdy w tył

Wartości z pierwszych bloków by się przydały :wink:

Opublikowano
A jesli faluja obroty to co to moze oznaczac?

To, że skrzynia jest spie... :decayed: Jak jedziesz 0-80km/h to obroty stoją równo 1450 i nie mają prawa się zmieniać ;) tak z grubsza, bo od 80 w górę obroty rosną z prędkością

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ----------

ok,jutro podłącze, sprawdze i zapiszę to co pokazało i wkleję. grupa 10 i 11 to pompowtryski?

010 adaptacja sprzęgła do jazdy w przód

011 adaptacja sprzęgła do jazdy w tył

Wartości z pierwszych bloków by się przydały :wink:

dzięki,ale to wchodzę do skrzyni i tam 010 i 011 sprawdzam?

Opublikowano

tia, ale to szarpnięcie/drganie jest jednorazowe i tylko przy tej 70-80kmh? Czy bardziej w okolicach 80kmh?

Opublikowano

A powiecie mi jedno jak obroty rosną tak od 1200 jadę sobie 50 na godzinę i dusze do 2000 obrotów to szybkość się nie zmienia ,dopiero potem ma kopa , sprzęgło się ślizga ? mowa o multitroniku. I co to sa te falowanie obrotów .

Opublikowano

Obroty nie falują, auto jedzie płynnie. Na postoju też trzęsie...

---------- Post dopisany 28-03-2013 at 16:44 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2013 at 22:33 ----------

Coś mi się wydaje że popmpo jakiś przydusza jednak ale na komputerze w grupie bodajże 12 w silniku korekcje są od -0.7 do 0.8....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...