Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] B5 1Z niepokojący spadek mocy


mikhael86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Od pewnego czasu mam problem z samochodem, a mianowicie auto wydaje się straciło na mocy szczególnie w niższych zakresach obrotów. Przyspieszanie i rozpędzanie do większych prędkości sprawia problemy jednostce napędowej (Audi A4 silnik 1Z).

Zaopatrzyłem się w narzędzia diagnostyczne (interfejs i oprogramowanie) jednak moja wiedza na ten temat nie jest jeszcze wystarczająca, dlatego zwracam się z prośbą o analizę logów z przeprowadzonych prób. Dodam, że VAG pokazuje błąd czujnika temperatury paliwa. Czy może mieć to coś wspólnego ze spadkiem mocy? Proszę o jakieś wskazówki co do zdiagnozowania

problemu. Chciałbym także dowiedzieć się co można odczytać z poszczególnych bloków co oznaczają te wartości, jakie podzespoły są testowane i pod jakim kątem.

P.S.

W aucie regularnie wymieniane wszystkie płyny, filtry itp elementy. Przebieg 250.000

Pozdrawiam

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0fb34844082ddd3.html grupa 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e01c12916045272c.html grupa 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cbbfa2fa9902bee.html grupa 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70e87d6b09c2182b.html grupa 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/589ded8e9a79e0fd.html grupa 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fc05a0611909d28.html grupa 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fefea4856b021583.html grupa 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a5f1b97edb8636a.html grupa 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam masz trochę przy późny start turbiny masz katalizator?? i przpływka do przeczyszczenia pzdr a odpowiedzi na resztę twoich pytań znajdzies w FAQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat do wymiany lub fura nie byla dogrzana do logowania

turbina jest OK - tylko cos niemrawo sie rozpedza-wywalic KAT i ponownie zalogowac 011 dyn

LMM - dojdzie do formy jak w 011 sie poprawi - na poczatek proponuje wymienic filtr powietrza

wyznaczanie dynamicznego kąta wtrysku - OK

Czy grupa 000 jest zalogowana jako Meeasuring Blocks czy jako Basic Settings ???

Wstaw reszte logow statycznych.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator wycięty, filtr powietrza wymieniony. Za co odpowiada blok 011 i co zrobić, żeby poprawić wartości tam siedzące?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj tez nieszczelności

i przepływke przeczyść/ podmień bo fakt faktem, że jej wskazania są zalezne od turbiny to jak turbo osiaga juz zadane wartości to i tak LMM źle mierzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody są szczelne, przy około 2000 obr/min rury zaczynają puchnąć. Możesz wyjąsnić czym jest LMM? Dodam jeszcze, że spalanie jest bardzo niewielkie. Nie przekracza 5l przy umiarkowanej jeździe. Przepływomiezr był czyszczony spirytusem tak jakby troche się poprawiło, ale nie jest to jeszcze to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LMM (Luftmassenmesser) to własnie przepływka :)

jak czyściłeś to spróbuj podmienić od kogos, podjedz na spota czy popros jakiegos znajomego co ma tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka musi być od silnika 1Z czy może być np od A3 AGR

obawiam sie że od AGRa nie bedzie pasować, inna wtyczka chyba jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazi dziękuję za pomoc. Postaram się przepiąć przepływke od innej A4 i wtedy napiszę czy coś się zmieniło. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...