Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDG] Syczenie turbosprężarki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

odpuszczając pedał gazu powyżej 2tys. obrotów słychać świst powietrza, tak jakbym miał blow-off'a... słychać to dopiero w jeździe, na postoju-cisza. gdzie szukać przyczyny? prosiłbym o dość jasne wytłumaczenie... silnik BDG. dodam, że w moim odczuciu auto nie straciło mocy.

i oczywiście 00575 się wkradło[br]Dopisany: 04 Lipiec 2008, 07:24 _________________________________________________nikt nic nie podpowie? :(

Opublikowano
nikt nic nie podpowie?

masz błąd czyli masz vag-coma... zrób więc chociaż kilka podstawowych logów, myślę że wtedy ktoś ci bedzie w stanie pomóc

Opublikowano

odpuszczając pedał gazu powyżej 2tys. obrotów słychać świst powietrza, tak jakbym miał blow-off'a... słychać to dopiero w jeździe, na postoju-cisza. gdzie szukać przyczyny? prosiłbym o dość jasne wytłumaczenie... silnik BDG. dodam, że w moim odczuciu auto nie straciło mocy.

i oczywiście 00575 się wkradło[br]Dopisany: 04 Lipiec 2008, 07:24 _________________________________________________nikt nic nie podpowie? :(

stawiam na nieszczelność w dolocie

Opublikowano

ja tez tam mam :P

i wszytsko mam szczelne :) bo juz sprawdzałem :)

to juz jest dzwięk ze turbo ma swoje przejechane :)

ale czy ja wiem ze to wada zalezy jeszcze od głośnosci tego świstu :P

Opublikowano

U mnie turbina zaczeła głośniej świstać po wymianie N75 jest to słyszalni przy 1100 obrotach.

Nawet jak stoi na wolnych obrotach to słychać lekki świst.

Opublikowano

lekko niedomagający EGR, rozrząd ok, przepływomierz ok oraz nieszczelność

Opublikowano

Dzięki :)

jednak wczoraj robiąc logi zauważyłem, że troszkę go muli. no nic, trzeba ściągać zderzak i szukać. sprawdzać tylko gumowe węże od intercoolerów czy coś jeszcze? z tego co widziałem w etce to trochę jest zabawy. z EGR'em kombinować?

a co do 575 to zapomniałem napisać, że tyczyło się 'control pressure not reached' czy coś koło tego.

sprawdzając wężyki podciśnienia, zauważyłem tylko, że ten, który idzie od N75 do filtra powietrza jest odczepiony, ale to nie załatwiło sprawy... co dalej? :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...