jamroz88 Opublikowano 5 Lipca 2008 Opublikowano 5 Lipca 2008 odpuszczając pedał gazu powyżej 2tys. obrotów słychać świst powietrza, tak jakbym miał blow-off'a... słychać to dopiero w jeździe, na postoju-cisza. gdzie szukać przyczyny? prosiłbym o dość jasne wytłumaczenie... silnik BDG. dodam, że w moim odczuciu auto nie straciło mocy. i oczywiście 00575 się wkradło[br]Dopisany: 04 Lipiec 2008, 07:24 _________________________________________________nikt nic nie podpowie?
pre_pl Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 nikt nic nie podpowie? masz błąd czyli masz vag-coma... zrób więc chociaż kilka podstawowych logów, myślę że wtedy ktoś ci bedzie w stanie pomóc
lukas_02 Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 odpuszczając pedał gazu powyżej 2tys. obrotów słychać świst powietrza, tak jakbym miał blow-off'a... słychać to dopiero w jeździe, na postoju-cisza. gdzie szukać przyczyny? prosiłbym o dość jasne wytłumaczenie... silnik BDG. dodam, że w moim odczuciu auto nie straciło mocy. i oczywiście 00575 się wkradło[br]Dopisany: 04 Lipiec 2008, 07:24 _________________________________________________nikt nic nie podpowie? stawiam na nieszczelność w dolocie
boberek Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 ja tez tam mam i wszytsko mam szczelne bo juz sprawdzałem to juz jest dzwięk ze turbo ma swoje przejechane ale czy ja wiem ze to wada zalezy jeszcze od głośnosci tego świstu
gadi Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 U mnie turbina zaczeła głośniej świstać po wymianie N75 jest to słyszalni przy 1100 obrotach. Nawet jak stoi na wolnych obrotach to słychać lekki świst.
jamroz88 Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Opublikowano 13 Lipca 2008 Logi poniżej i proszę nie bijcie zbyt mocno;) aaa, robione na wyłączonej klimie (o ile ma to znaczenie) i na multitronicowej trójce. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3890905f52ffe171.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e3d3c526ff8b4e4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01d1e0161c26366e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe3aa30e72d3f8e0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1297ae9ee8812ff.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50f7b9a3ef21b97d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0379754de02f41f3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d290a2c530e5b90.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b296e3a1331e830.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dc06128904dc8db.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5636efaffb00c8b4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a53b0a094b92f2d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23da359d5553336f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53b28c705b8f0a9b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a46ce92a229b7b97.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37fa6cad6c233523.html
pre_pl Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 lekko niedomagający EGR, rozrząd ok, przepływomierz ok oraz nieszczelność
jamroz88 Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Opublikowano 13 Lipca 2008 Dzięki jednak wczoraj robiąc logi zauważyłem, że troszkę go muli. no nic, trzeba ściągać zderzak i szukać. sprawdzać tylko gumowe węże od intercoolerów czy coś jeszcze? z tego co widziałem w etce to trochę jest zabawy. z EGR'em kombinować? a co do 575 to zapomniałem napisać, że tyczyło się 'control pressure not reached' czy coś koło tego. sprawdzając wężyki podciśnienia, zauważyłem tylko, że ten, który idzie od N75 do filtra powietrza jest odczepiony, ale to nie załatwiło sprawy... co dalej? :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się