Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Działanie, montaż i wymiana Vaccum pompy (tandemowa) w Audi A4 B6 1.9TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, greg2505 napisał:

Ja zostawiłem  stary, pasuje

Dzięki greg...

Opublikowano (edytowane)

Pompa wymieniona,nie było większych problemów oprócz tego że dostęp średni.
Wszystko działa jak należy:)
Dzięki koledzy za pomoc w doborze części oraz wymianie.Pozdro

Edytowane przez A4 B6 Multi
Opublikowano

Ile dales za pompe?

Moze ma ktos na zbyciu?

Opublikowano

Dopadł mnie problem cieknącej pompy i mam pytanie. Mechanik mówił, że można kupić uszczelki, zmienić i wszystko będzie ok. Ma rację? Warto kupić te uszczelki czy lepiej drugą pompę?

Opublikowano

Według mnie lepiej kupić drugą pompę i mieć spokój. Tylko szukaj taką z poprawionym króćcem.

Opublikowano

jeśli cieknie z pod dekla to daruj sobie uszczelnianie ,ja to robiłem 3 razy i za każdym razem puszczało,tam jest metalowa uszczelka ,no chyba że jakaś inna,szukaj używki boscha i po kłopocie

Opublikowano

No właśnie cieknie z dekla. Z poprawionym króćcem to jaka?

Opublikowano

A pierwszy post to się czytało? Bosch z końcówką C,M lub Q i LUK z końcówką N. 

Opublikowano

ja bym szukał boscha ,bo w luk o ile króciec poprawiony to nie wiadomo jak z przeciekiem dekla

Opublikowano

To prawda bosch pewniejszy. Ale z końcówkami C i M są stare i pewnie po dużych przebiegach. Z końcówką Q jest najmłodsza ale za to ich ceny na alledrogo. Porażka:facepalm:

Ja kupiłem pompę LUK-a z końcówką N (wymontowana ze skody) za 2 stówki i działa perfekt. Te pompy LUK-a są tańsze od boscha bo mało kto się nimi interesuje a z tego co mi wiadomo to nie mają już wad poprzedników. 

Opublikowano

Mówisz, że masz pompę ze skody. Czyli co nie musi ona pochodzić z audi?

Opublikowano (edytowane)

No widzisz nie musi być z audi. Zalety auta z koncernu VAG. Ważne aby miała numer 038 145 209 i nie była po jakimś kosmicznym przebiegu. Końcówkę (C,M,Q czy N) to sam sobie wybierzesz. I moja rada, kup sobie od razu wąż od chłodzenia co idzie pod tą pompą. Jak Ci cieknie ropa to i pewnie ten wąż już nadaje się do wymiany 

Edytowane przez Damjan
Opublikowano

Ja kupiłem nową Boscha  + wąż odpowietrzający układ chłodzenia i mam spokój 

Opublikowano

Ja też miałem zamiar kupić nówkę, ale w ASO krzyknęli 2000 zł a na allegro nówki były po 800 zł a wtedy nie miałem za dużych funduszy. Zaryzykowałem, kupiłem używaną i odpukać w niemalowane mam spokój.

Opublikowano

Też poszukam używanej pompy. A czy przy wymianie tego węża od odpowietrzania układu chłodzenia potrzeba spuszczać płyn? 

Opublikowano (edytowane)

Nie trzeba. Należy odkręcić korek od zbiorniczka, żeby uszło ciśnienie z układu. U mnie mechanik przy wymianie tego węża palcem zatkał miejsca gdzie wchodzi wąż i szybko nałożył nowy. Płynu uleciały śladowe ilości.

Edytowane przez Damjan
Opublikowano (edytowane)

Witam, a ten kruciec zupełnie nie powinien się ruszać? U mnie rusza się w lewo i prawo jak na obrazku.
Mam jakieś słabe, gumiaste hamulce i zacząłem szukać przyczyny, natrafiłem na informacje o tym krućcu podciśnienia że tamtędy ucieka podciśnienie.

Czy tak powinno być i czy przez to są takie hamulce?

Screen Shot.JPG

Edytowane przez Złomiarzu
Opublikowano

Poszukuje takiego krocca hehe

Opublikowano

ten króciec ma być sztywno

Opublikowano

Panowie jaki byl nr tego wezyka wyrownawczego pkynu chlodzaceggo? Wiem ze gdzies tam jest ale nie mam czasu szukac [emoji14]

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...