Kerm Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 038145215 uszczelka metalowa. W ASO dałem 35zł. Pompę zakładałem z końcówką Q więc pewności, że N wejdzie nie mam. Ale na 99% tak.
radio22 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Prosił bym o potwierdzenie czy pompa bosch z końcówką N podpasuje do silnika AWX. I czy podczas wymiany pompy wymienia się tylko tą metalową uszczelkę co przylega do głowicy czy też inne uszczelki ? ---------- Post dopisany at 14:56 ---------- Poprzedni post napisany at 14:53 ---------- prosił bym jeszcze o podanie numeru tego wężyka który się znajduje pod pompą co ponoć tak puchnie od ropy to przy okazji bym wymienił ten wąż
lisek120 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam Ostatnio trochę grzebałem przy swoim autku i zauważylem pewien wężyk zalany klejem lub jakąś gumom ? W jakim celu to było robione i czy to jest ten słynna luzująca się końcowka od podciśnienia vacum? i czy to jest wogole vacum ? Dodam jeszcze że czsami przy przyspieszaniu na zimnym silniku slyszę jak gdyby klekot podobny do pracy silnika ale troszke glosniejszy i taki bardziej metaliczny (heh może juz mi się wydaje ale wole dmuchac na zimne)naczytałem sie na forum i tak myślę czy to nie to, i do tego ten oklejony wąż, poza tym żadnych objawów nic nie cieknie hamulce ok auto normalnie przyspiesza jedynie co to troche mnie zastanawiało to żę w grubych wężach dolotowych było troche oleju ale to chyba normalne w b5 też tak miałem. Można jakoś sprawdzic stan tej pompy?
radio22 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Widzę że masz tą samą pompę co ja czyli tego nieszczęsnego Luca:kwasny: mnie czeka wymiana na pompę bosch. U mnie pompa vacum wygląda o wiele gorzej jest cała zalana olejem z ropą i się nadaję do wymiany. A u ciebie widzę pompę albo po regeneracji albo ktoś wstawił nową tylko ta guma przy króćcu węża jakaś rzeźba.
elmer80 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Koledzy na poniższej aukcji jest pompa do naszych klekotow. Rozumiem że z literą Q jest jako najnowsza wersja? Czarna uszczelka na drugim zdjęciu to właśnie ta metalowa/aluminiowa? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3735198686 wysłane z Commodore 64
radio22 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 A ja szukam na necie używanych pomp vacum i nie wiem którą wybrać z jaką literką na końcu do silnika AWX ? Oryginalnie w audi A4 były montowane pompy vacum z końcówką Q Czy mogę do silnika AWX zamontować pompę vacum z końcówką M,C,N bo z Q są rzadko spotykane. Moje pytanie czy wszystkie pompy z różnymi literkami na końcu wytwarzają te same ciśnienie czy inne od literki Q ? I co oznacza ten symbol pod numerem seryjnym np.V140, V200 ?
lisek120 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 u mnie to stulanie pojawia sie tylko czasami, nic sie nie leje przyspiesza normalnie , hamulce brzytwa niepokoji mnie tylko ten klej. wiec chyba narazie nie musze sie ta sprawa chyba przejmowac no nie ?
Biszczan Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Koledzy na poniższej aukcji jest pompa do naszych klekotow. Rozumiem że z literą Q jest jako najnowsza wersja? Czarna uszczelka na drugim zdjęciu to właśnie ta metalowa/aluminiowa? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3735198686 wysłane z Commodore 64 Tak, to ta uszczelka. Nie tak dawno był podobny temat i z tego co pamiętam to pompy są zamienne Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 Lisek ten klej to standard w tych pompach, był luźny króciec to przedni właciciel pewnie go sklepał i obkleił klejem wszyscy którzy cokolwiek wiedzą o tym motorze tak robia Klekot przy przyspieszaniu (jesli to klekot) to zapewne szklanki, ale jesli słychać to tyllko przy ostrym przyspieszaniu to sie nie martw bo prawie kazdy AWX/AVF tak ma. Jesli nic sie nie dzieje to nie drąż tematu bo wsadzisz tylko niepotrzebnie kupe kasy
elmer80 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Koledzy na poniższej aukcji jest pompa do naszych klekotow. Rozumiem że z literą Q jest jako najnowsza wersja? Czarna uszczelka na drugim zdjęciu to właśnie ta metalowa/aluminiowa? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3735198686 wysłane z Commodore 64 Tak, to ta uszczelka. Nie tak dawno był podobny temat i z tego co pamiętam to pompy są zamienne Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Biszczan możesz sprawdzić jaki ma numer wąż odpowietrzający co idzie pod pompą. Jest spuchniety i warto go wymienić przy okazji wysłane z Commodore 64
radio22 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Koledzy na poniższej aukcji jest pompa do naszych klekotow. Rozumiem że z literą Q jest jako najnowsza wersja? Czarna uszczelka na drugim zdjęciu to właśnie ta metalowa/aluminiowa?Pompa vacum 1,9 TDI Audi/VW - 038145209Q (3735198686) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. wysłane z Commodore 64 Tak, to ta uszczelka. Nie tak dawno był podobny temat i z tego co pamiętam to pompy są zamienne Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Biszczan możesz sprawdzić jaki ma numer wąż odpowietrzający co idzie pod pompą. Jest spuchniety i warto go wymienić przy okazji wysłane z Commodore 64 Też bym prosił o numer węża co idzie pod pompą to przy okazji wymienię.
elmer80 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 038121473 - znalazłem :-) wysłane z Commodore 64
radio22 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 038121473 - znalazłem :-)wysłane z Commodore 64 Wielkie dzięki kolego
lisek120 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Lisek ten klej to standard w tych pompach, był luźny króciec to przedni właciciel pewnie go sklepał i obkleił klejem wszyscy którzy cokolwiek wiedzą o tym motorze tak robia Klekot przy przyspieszaniu (jesli to klekot) to zapewne szklanki, ale jesli słychać to tyllko przy ostrym przyspieszaniu to sie nie martw bo prawie kazdy AWX/AVF tak ma. Jesli nic sie nie dzieje to nie drąż tematu bo wsadzisz tylko niepotrzebnie kupe kasy Ja jestem świrem na punkcie nie poządanych dźwięków wydobywajacych się z auta;d po prostu nie moge jeździć jak cos buczy klekocze czy drży;d Najważniejsze ze nic stamtąd nie leci, dzisiaj nawet sprawdziłem czy jest jakiekolwiek podciśnienie w wężyku ktory idzie do turbiny ale ciągnie ladnie więc chyba spoko;d Ściągłem obudowe dolna silnika ale pompa jest sucha 0 sladów wycieku, więc daje sobie spokoj raczej jest wszystko ok jak będzie się coś konkretnego działo to się będę martwił;d
wieczor15 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 troche odgrzeje, bo dobija mnie juz te poranne odpalanie. Czy ta pompa podejdzie do mojego awx i czy według was jest polecana? czy do niej jest uszczelka metalowa czy gumowa, bo teraz mam gumowa wiec nie wiem czy jest róznica? AUDI B6 VAKU WAKUM POMPA PODCIŚNIENIA 038145209M (3945502608) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
elmer80 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 troche odgrzeje, bo dobija mnie juz te poranne odpalanie. Czy ta pompa podejdzie do mojego awx i czy według was jest polecana? czy do niej jest uszczelka metalowa czy gumowa, bo teraz mam gumowa wiec nie wiem czy jest róznica? AUDI B6 VAKU WAKUM POMPA PODCIŚNIENIA 038145209M (3945502608) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Im wyższa litera alfabetu na końcu tym lepiej. Nowe mają P albo Q. Ja założyłem używaną N. Poniżej to co zmieniłem: Pompa tandemowa 038145209N Uszczelka metalowa 038145215 Wąż odpowietrzający 038121473 wąż jest poniżej pompy i jeżeli cieknie ropa to puchnie. Koszt niewielki a warto zmienić od razu żeby później nie stać na drodze jak pęknie.
wieczor15 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 pompa wymieniona i nic sie nie zmieniło-dalej odpala nierówno, wiec jeśli ktoś potrzebuje to mam na zbyciu dobra pompe luk-a.
elmer80 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 pompa wymieniona i nic sie nie zmieniło-dalej odpala nierówno, wiec jeśli ktoś potrzebuje to mam na zbyciu dobra pompe luk-a. Przeciez nikt nie mowil ze to wina tylko pompy...
wieczor15 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 przecież nie mam do nikogo pretensji, poprostu informuje, że mam na zbyciu jeśli ktoś by chciał. między nowa a stara nie ma żadnej różnicy w działaniu podcisnienia czy odpalaniu czyli obstawiam, ze jest w takim samym stanie. ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- teraz jeszcze jedno podejscie - uszczelki PD
elmer80 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 przecież nie mam do nikogo pretensji, poprostu informuje, że mam na zbyciu jeśli ktoś by chciał. między nowa a stara nie ma żadnej różnicy w działaniu podcisnienia czy odpalaniu czyli obstawiam, ze jest w takim samym stanie.---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- teraz jeszcze jedno podejscie - uszczelki PD Tu jest dobry trop ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się