Skocz do zawartości
IGNOROWANY

stukanie w ukladzie kierowniczym i dziwne prowadzenie auta powazny problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jak w temacie mam powazny problem po mojej ostatniej akcji i ocierce o drzewo mialem rozwalone cale prawe zawieszenie wymienilem wszystkie wachacze ,zwrotnica bylka nie uszkodzona ,maglownica nie wiadomo ?teraz objawy: na postoju przy wylaczonym i wlaczonym silniku przy krutkich energicznych ruchach kierownica lewo prawo slychac mocne stukanie,podczas jazdy auto jest jak z drewna i na byle ruch kierownica reaguje gwaltownie ,przy ostrzejszych zmianach biegow cos wali w ukladzie kierowniczym ,sprawdzilem zbierznosc jest ok 2% odchylki ,podczas jazdy kiedy mam kierownica ustawiona do jazdy na wprost jedzie lekko w prawo ,gdy troche skontruje w lewo jedzie prosto ,koncowka drazka lewego kierowniczego wydaje sie miec luzy ale czy ona odpowiada z takie zachowanie dodam ze uszkodzona byla prawa strona ,jak sie rusza kiera tak energicznie to wydaje sie jakby cios stukalo na przegrodzie ? moze jakies rady ? przed wypadkiem bylo wszystko cacy

Opublikowano

Ja pozaliczeniu studzienki miałem magiel do wymiany więc coś takiego jak Ty mówisz czyli wita na drzewie pewnie ona dostała po d*pie. Ta końcówka raczej nie dawała by takich dużych luzów bo musiała by miec taki luz że mogła by wypaść. Jezeli w zawiasie nie ma luzów to obstawiam magiel. Daj go tez niech ktoś go pomierzy czy się nie skrzywił po uderzeniu.

Opublikowano

Słuchaj jedź na trzepaki i niech ktoś sprawdzi.

Niech ktoś rusza kierą a ty pod maskę i słuchaj skąd dochodzi stuk.

Ja mam tak samo i mam nadzieje ze to wahacz nie magiel który wymieniałem na używkę rok temu.

Opublikowano

magiel czarna perspektywa na drazku jest luz ,wiec bedzie sprawdzanie

Opublikowano

jak stuka na przegrodzie to magiel jak nic... poszlo od kola i koncowka drazka do wymiany ale to by stukalo z prawej a nie przy grodzi

do sprawdzenia magiel i drazki rowniez bo luz moze miec i koncowka i drazek i magiel i razem powoduje to ze auto jedzie jak chce...

regeneracja magla kolo 300+ w zaleznosci czy sam wyjmiesz czy nie

drazek roznie w zaleznosci od firmy kolo 100

koncowka to najtansza sprawa

i jak juz robisz to daj nowe gumy na drazki

Opublikowano

Napisalem Kolezanko 300+ w znaczeniu ze od 300... rozne magle roznie kosztuja i roznie regeneruja... ja dawalem z corsy C do regeneracji to chyba z 200 zl zaplacilem nie liczac nowych drazkow i wlasnego wyjmowania

Szacun ze sama magiel wyjelas :wink: ale w 1.6 to pewnie full miejsca w komorze :decayed:

Opublikowano

wlasnie ze miejsca malo:facepalm: hehe lubie sie bawic w mechanika czasami:decayed::decayed::decayed::decayed: ktos musi maz to wogole nic nie kuma na ten temat wiec tylko ja musze:wink:

Opublikowano

bawic sie w mechanika a wymontowac i zamontowac maglownice to roznica :naughty:

a meza wspolczuje oby w innych tematach cos kumal :kox:

Opublikowano

chyba kuma skoro przy aucie nie umi poszperac a do czegos musi byc potrzebny tak ? :grin: niestety juz wiem co boli audiczke peknieta maglownica dokladnie korpus pekl na pol i przy skrecaniu sie rozchodzi na boki ,bedzie zakup jakiejs uzywki najlepiej po regeneracji , bo tego nikt pewnie nie naprawi .

Opublikowano
:kwasny::kwasny::kwasny::kwasny: o kur.... troche wybulisz na magiel

od 500 d0 800 ,ale to ch.. malo w porownaniu co musialem kupic po nieudanym boku , caly prog nadkole ,blotnik ,lusterrko 2Xdrzwi wszystkie plastiki na prawa strone aha i caly prawy zawias , wiec przezyje i to jakois :kwasny:a i jeszcze malowanie i koszta roboty ,mialem cicha nadzieje ze magiel nie odstal a jednak nie pyklo :doh:

Opublikowano

dziewczyno musisz mnie stresowac przed swietami :naughty::decayed: bede kupywal uzywke moj pekl na pol :shock3: i tylko na smietnik sie nadaje

---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:23 ----------

no i magiel juz mam za 450 udalo sie wyrwac i jutro montarz zobaczymy czy pomoze ,ale sadzac po uszkodzeniach raczej napewno ,interesuje mnie jeszcvze jedna rzecz jak szukalem przekladni pytali czy z czujnikiem czy bez jest miedzy nimi jakas roznica oprocz czujnika ,i czy firma tez robi roznice ?

Opublikowano

Pewnie chodziło o to czy z Servotronic (dodatkowe wspomaganie zależne od prędkości) czy bez. W dziale zrób to sam masz opisane o co chodzi.

Opublikowano

mam bez kostki czyli tego bajeru ,magiel pekl na pol i wzdluz na smietnik przy okazji wywalilo lewa polos wyskoczyla z piasty sporo tego sie uzbieralo ale furka juz jezdzi jest tylko problem ze przy redukcji biegu i w miare szybkim puszczeniu sprzegla slychac gluche uderzenie jak cofam na wstecznym to samo ,co to moze byc ktos przerabial taka akcje :naughty:

Opublikowano

Ja mam to teraz :decayed: górne wahacze do wymiany.

Sprawdź dobrze i daj znać:wink:

Opublikowano

Też mi coś tłucze przy ostrym przyśpieszaniu/hamowaniu. Wymiana górnych wahaczy nic nie dała (dolnych wahaczy, maglownicy, drążków i końcówek drążków, gum stabilizatora też :wink:).

Obstawiam łożysko amortyzatora- najtańsze z całego kompletu (ASO- 100 PLN).

Opublikowano

U mnie rowniez cos jakby stuka w przekladni. dzieje sie tak po porannym odpaleniu, pozniej juz nie ma stukow w ukladnie kierowniczym przy odpalonym silniku. uklad kierowniczy pracuje ok (nie lekko nie ciezko)i nie wiem czy mam sie martwic tymi stukami. Oczywiscie zawieszenie wymieniane cale i przed i po tak samo stukalo przy ruszaniu kierownica

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...