Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czy zuzyte świece moga wpływac na zuzycie paliwa?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. czy zuzyte swiece wpływają na ilość zużywanegp paliwa?Jeśli tak to w jakim stopniu bo mam wrażenie, ze moja niunia pali za duzo, szczególnie w mieście.

pozdrawiam

Opublikowano

wydaje mi sie że mogą

Opublikowano
moga...ale ciezko powiedziec w jakim stopniu

niech sie wypowiedzą bezołowiowcy

Opublikowano

gdy świece będą zużyte peedzej będziesz miał problemy z równą pracą silnika niż ze zwiększonym spalaniem a przynajmniej nie będzie ono aż tak zauważalne :cool:

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

nie, nie będą miały. Wymieniałem ostatnio i żadnej różnicy nie zaobserwowałem. Będziesz miał problem z równą pracą silnika, tak jak kolega wyżej napisał

Opublikowano

A wiec w swojej A-4 wymieniłem swiece i przewody i zadnej róznicy niezauwazyłem,przewody były popekane a swiece w opłakanym stanie (tak twierdzili Ci co sie znaja) Jak rowno pracował tak pracuje , spalanie i przyspieszenie takie samo przynajmniej nie ma jakiejs odczuwalnej roznicy:)ale głowa spokojna ze jest to nowe i lepsze samopoczucie.

Opublikowano
A wiec w swojej A-4 wymieniłem swiece i przewody i zadnej róznicy niezauwazyłem,przewody były popekane a swiece w opłakanym stanie (tak twierdzili Ci co sie znaja) Jak rowno pracował tak pracuje , spalanie i przyspieszenie takie samo przynajmniej nie ma jakiejs odczuwalnej roznicy:)ale głowa spokojna ze jest to nowe i lepsze samopoczucie.

wymiane przewodow to bys poczul jakbys jezdzil zagazowana niunia...i to bardzo

co do swiec to jak beda "zuzyte" (tak jak jest w temacie) to paliwo bedzie niedopalane i tyle (bo nie slyszalem o benzyniaku z samozaplonem) wiec jakas iskra musi byc

Opublikowano
(bo nie slyszalem o benzyniaku z samozaplonem) wiec jakas iskra musi byc

No co ty Murzyn, nigdy maluchem na gazolinie nie jeździłeś :mrgreen: :?:

Opublikowano
No co ty Murzyn, nigdy maluchem na gazolinie nie jeździłeś

no kurcze od poldona zaczynalem :oops: dobra nie orbmy ot ;)

Opublikowano

Najpierw powiedz ile ci pali bo może to normalne dla tego motorka i stylu jazdy.

A co do świec to pewnie że ma wpływ.

Opublikowano

no właśnie zaczyna mnie to już irytować.W trasie pali dobrze czyli gdzieś 8 litrów, może ciut więcej natomiast po ostatnom tankowaniu przejechałem w mieście około 150 km na 26 litrach!!!!!!!To chyba jakies nieporozumienie.założę nowy temat z zpytaniem o co chodzi

pozdrawiam

Opublikowano

Ponad 17l/100km to trochę dużo :???:

Opublikowano

Murzyn: Dlaczego twierdzisz iz jezdzac na gazie odczuwalna jest wymiana swiec? Masz namysli wymiane swiec na jakies inne specyficzne, czy wymiane swiec po kilkudziesieciu tysiacach km zrobionych na gazie? Ostatnio zalozylem gaz, gazownik nic nie wymienial ani swiec ani przewodow auto chodzi tak samo na gazie jaki i na benzynie, czy powininenem wymienic swieczki?

[ Dodano: 25-04-2007, 12:47 ]

Sorry, chodzilo mi o przewody, a nie swieczki.

[ Komentarz dodany przez: wiki: 25-04-2007, 14:32 ]

to już proszę kontynuować w odpowiednim dziale z gazem

Opublikowano

częstsze wymiany kabli zapłonowych i świec, i ustawianie przerwy bo do gazu powinna być mniejsza niż standardowo, droższy przegląd, szybsze niszczenie oleju, wydechu, sondy lambda = częstsza ich wymiana, wypalanie źle ustawionych zaworów i gniazd = szybka śmierć całego silnika, strzały mogące zniszczyć np. przepływomierz, który w przeciętnym aucie jest wart kilka tyś. zł (nowy), serwisowanie instalacji (czyszczenie, wymina membran itd.), możliwość uszkodzenia cewki zapłonowej czy tranzystorów mocy (do przeskoku iskry jest potrzebne wyższe napięcie) która też sporo kosztuje, ogólne problemy wiążące się z montażem w kiepskim zakładzie - czasem auto nie chce nawet zapalić, zapiekanie się wtryskiwaczy (jeśli są nieużywane), jeśli jest źle odłączona to też niszczenie pompy paliwa, no i koszt samej instalacji;

jeśli auto jest nowoczesne, to często użytkowanie go na gazie powoduje większe koszty niż jazda na benzynie - szczególnie, gdy ktoś chce by gazu paliło tyle co benzyny (co jest nienaturalne, bo powinno ok. 20% więcej) - wtedy śmierć silnika szybka (przegrzewanie, wypalanie, pierwsza pewnie uszczelka głowicy padnie) - bilans i fizyka są nieubłagalne - silnik albo pali paliwo, albo siebie

Troszke zboczylem z tematu :wink: ale moze sie przyda

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

a kolega wszystko przeżył na własnej skórze czy teoretyzuje i uogólnia?

Opublikowano

Kaziu_Wichura, mnie masz na mysli :question: :twisted:

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

Szewczenko7, tak, ciebie. Oczywiście nie ironizuję w temacie, pytam się po prostu.

Opublikowano

Wiem to ze swojego i innych doswiadczenia :wink:

Opublikowano

I znowu odgrzewanie starego kotleta wyższść paliwa Diesel nad LPG, temat był już poruszany i takie wywody nikogo nie przekonają i niepotrzebny OT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...