easyone Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 Witam, nie dawno oddalem turbine do regeneracji, autko po tym zabiegu odzyskalo moc i niby wszystko ok. Martwia mnie jednak odglosy wydawane przez turbinke, lubi sobie ona pogwizdac przy przyspieszaniu, nie chce jechac na reklamacje bez powodu wiec pytam czy takie delikatne gwizdy wydawane najprawdopodobniej przez turbine tylko przy przyspieszaniu sa normalne ? czy to moze oznaka ze dzieje sie cos zlego ? pozdrawiam easy
dssn Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 u mnie po regeneracji tez glosniej gwizdze. Po 10 tys km na razie jest ok, mysle ze to nie jest zly objaw, ale jak ktos ma wieksze doswiadczenie w materii niech co podpowie
angela Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 Moja tez jest regenerowana......i tez slychac jak gwizdze...., wiec pewnie to normalny objaw
Iverson Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 Jak gwiżdze to znaczy ze zdrowa nie zawsze to jest prawdą.
kudalty66 Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 pytanie jak bardzo gwiżdże, kazda turbina wydaje specyficzny dzwiek, jezeli nie jest on aż uciażliwie głosny to wydaje mi sie że jest poprostu zdrowa, moja po regeneracjii tez gwiżdże takim milym dzwiekiem, wczesniej gdy padalo łożyskowanie dzwiek byl glosniejszy i o nizszym tonie, pozdrawiam
easyone Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Opublikowano 7 Lipca 2008 dzwiek jest delikatny i defacto podoba mi sie to, poprostu ostroznosci nigdy za wiele ;> wierze ze jest zdrowa :> dzieki wszystkim za podpowiedzi
Sebo83 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 moja wczoraj zaczeła gwizdać powyżej 2 tyś obrotów. grizd jest taki jakbyście nie domkneli okna w domu, na polu był silny wiatr i był przeciąg Dodam, że wcześniej tego objawu nie było. Pracowała cicho, przy zamkniętych szybach nawet nie było jej słychać przy butowaniu. Zrobiłem autem ponad 11 tyś od kupna. Z turbiną chyban icn nie było robione. Auto na mocy "chyba" nie straciło a przynajmniej nie odczuwam tego. Myślicie ze to może być koniec turbiny? Aha rano przy odpaleniu poszedł jasny dym z rury.
kszaku Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Miałem trochę przejśc z turbiną, dowiedziałem się że jeżeli gwizd jest przyjemny dla ucha, i delikatnie słyszalny w środku to ok, no i nie na całym zakresie obrotów. powinno być ją słychać do pewnego momentu i stop. Wzrost obrotów silnika nie przekłada sie bezpośrednio na wzrost obrotów turbiny(o zmiennym kacie).
domelq Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Moja po regeneracji gwiżdże, ale cóż to jest za dźwięk... melodia. Myślę, że to normalny objaw
Sebo83 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 moja po wtępnej diagnozie powiedziała "koniec" w dolocie pojawił się olej a OOOO straciło na mocy
ksiadz99 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 moja po wtępnej diagnozie powiedziała "koniec" w dolocie pojawił się olej a OOOO straciło na mocy no to wspolczujemy u mnie turbina gwizdze dokladnie przy 1500rpm i ustaje..
audi.wielun Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Póki jest moc nie ma powodów do zmartwień
Sebo83 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Turbo jutro trafia w dobre ręce Regeneracja, czyszczenie dolotu, zmiana oleju i wio Powrót koników [br]Dopisany: 15-12-2008, 23:34:56_________________________________________________CZeść. Turbinka zregenerowana Warsztat "Turbo Diesel" Wieliczka ul Kopernika 59. Furka śmiga jak nowa
zaden Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 gwizd wydawany z turbiny jest jak najbardziej prawidlowa oznaka w silnikach 1.9tid 110 jak w temacie turbina owiera lopatki przy 1800-1900obr. i od tego momentu powinno ja byc slychac dosyc przyjemny gwizd dla uchac.moznamiec obawy jesli dzwiek jest naprawde glosny i uciazliwy.
Sebo83 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 u mnie był niestety głośny i uciążliwy. No i ten brak mocy + dolot zalany olejem. Teraz wszystko wróciło do normy. Turbo pracuje idelanie i znowu można wyprzedzać
Wagi Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 U mnie słychac dzwiek jak czajnik z gotującą wodą Tylko własnie do 1500 obr. pózniej zaczyna sie standardowy piękny swist turbawki .... Rano odpalam auto i nie ma czajnika kiedy dodaje gazu zaczyna gwizdac i to własnie kiedy wchodzi na 1000 obr...Miał ktos cos takiego ????
goldi Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Moją bardziej zaczeła gwizdać jak katalizator wydłubałem ze środka :>
bish - kopt Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 U mnie słychac dzwiek jak czajnik z gotującą wodą Tylko własnie do 1500 obr. pózniej zaczyna sie standardowy piękny swist turbawki .... Rano odpalam auto i nie ma czajnika kiedy dodaje gazu zaczyna gwizdac i to własnie kiedy wchodzi na 1000 obr...Miał ktos cos takiego ???? jestem bez kata, u mnie też rano też nie ma czajnika
Wagi Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 U mnie własnie kiedy odpale to cisza a jak tylko dodam gazu zaczyna sie czajnik lub jak ktos woli duchy hehehe :-) A kiedy tylko dodam gazu zaczyna straszyc i tylko do 1500obr. Katalizator wyciagniety....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się