pjanik Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Witam!!! Na początek informacja o tym, że przejrzałem archiwum. Nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, stąd ten post. Mam następujący problem. Dziś podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka Air Bag. Podłączyłem VAG-a, wyskoczył następujący błąd: 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N200) 32-10 - Resistance too High - Intermittent Problem dotyczy zatem detonatora poduszki bocznej po stronie kierowcy. Po skasowaniu błędu po kilku minutach łapie go ponownie. Co może być tego przyczyną? Czy możliwe, że cośjest nie tak z tymi kostkami pod fotelem? Dzięki za pomoc!!!
adamq Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Coś się mi wydaje, że nie łączy kostka pod siedzeniem... Do tego Intermittent to znaczy, że dzieje się to czasami.
Pikuś Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 pjanik, cos wskazuje na to, ze jest za duza rezystancja ale jaka to rpzyczyna to nie mam pojecia. Kostki sprawdzone :?:
pjanik Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2006 Kostki jeszcze nie sprawdzone. Ciemno na dworze, a właściwie dopiero wieczorem wyczytałem na forum o tych kostkach. Zajrzę pod fotel jutro. Myślisz, że przyczyną mojej usterku może być wysunięta lub uszkodzona kostka lub kabel?
adamq Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 No te złączki to w większości marek tak nawalają... Podczas sprawdzania tych kostek schowaj kluczyk od samochodu gdzieś głęboko, najlepiej w schowku, bo jeżeli nie chcesz powikłań z tą poduszką, TO POD ŻADNYM POZOREM JAK KOSTKA JEST ROZŁĄCZONA NIE WŁANCZAJ ZAPŁONU.
Pikuś Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 POD ŻADNYM POZOREM JAK KOSTKA JEST ROZŁĄCZONA NIE WŁANCZAJ ZAPŁONU. Dlaczego :?: Ze blad wyskoczy to wiem.
adamq Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Wiecie, za dużo się nasłuchałem. Najlepiej spokojnie na wyłączonym zapłonie sprawdzić, ewentualnie wyczyścić styki i powinno śłużyć...
pjanik Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2006 Witam!!! Znalazłem te złączki, zacznę od tego, że przeczyszczę styki, oczywiście na odłączonym zapłonie. Po tym podepnę jeszcze raz VAGa, skasuje błąd i zobaczę co bedzie dalej. Za pomoc i ewentualne dalsze info dziękuję!!!
kris_lpgcars Opublikowano 14 Grudnia 2006 Opublikowano 14 Grudnia 2006 z tym chowaniem kluczyka to jestem pod wrazeniem ze kolego lyka wszystko co ludzie powiedza . Mam nadzieje ze sluchales nie uwaznie bo przy sprawdzaniu poduszek jedyne przed czym musisz sie bac to podanie jakiegokolwiek napiecia na kostke od poduszki , a wrcajac do tematu jezeli nie dotykales wczesniej kostek od poduszek to spodziewaj sie ze czesc moze nadawac sie do wymiany a jezeli wciskales tam paluszki to teraz masz czas na zabawe. Powodziska 1
adamq Opublikowano 14 Grudnia 2006 Opublikowano 14 Grudnia 2006 No dobra! Niech wam będzie! Jak już kogoś tak rączki świerzbią to proszę. Wolny kraj! To była tylko moja sugestia - dla ludzi "spokojnych" :razz:
pjanik Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2006 Z tym lykaniem to sie nie zgodze do konca. Zaplon odlaczony to jedno, dla pewnosci powinno sie takze kleme z akumulatora zdjac bawiac sie kostkami od poduszek. Istnieje przeciez ryzyko jakiegos zwarcia przewpdow itd.. Po co mam kombinowac co mi wolno zrobic a co nie, bezpieczniej jest odlaczyc napiecie. Ale jesli kolega ma inne zdanie, szanujemy to.
Rekomendowane odpowiedzi