benyA4 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 Masz 1.8T na samochodzie gratulacje. Z mechanikiem nie pomoge ale jak bedziesz robil podmianke to pochwal sie co ile kosztowalo jakie problemy a z czym nie bylo problemow. Przyda sie innym bo wielu chetnych na takiego moda:)
rafalss Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 A tak mam 1.8t na aucie też uważam że to dobry znak będę go miał gdzieś za tydzień dzisiaj go oglądałem więc pewnie jeszcze w tym miesiącu go zmienię Pozdro odezwę się jeszcze:hi:
Janekx Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Trzeba też dodać, że przy odsprzedaży możesz mieć później problem. Ludzie jak dojdą po vinie że był swap zaraz zaczną podejrzewać Bóg wie jakie historie... więc chyba lepiej i taniej jest poszukać dobrego ALT. A jak już bardzo się chce mieć 1,8T to zmiana auta i tyle.
rafalss Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Żeby ktoś tak strasznie się rzucał bo jest leprzy silnik na aucie niż w rzeczywistości powinien być to chyba raczej rzadkość no ale pewny nie jestem. A wracając do tematu tego wątka to chciałem zapytać czy jest dużo zabawy z dopasowaniem klimy bo w angliku z którego chcę wziąść silnik sprężarka jest po drugiej stronie silnika i nie wiem czy każdy anglik tak ma czy tylko silnik z kodem APU ?
benyA4 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 o klime nie ma sie co martwic jak bedziesz mial swoje weze i z anglika to wszystko poskladasz. weze zawsze mozna przerobic , ale z tego co gdzies tu juz na forum czytalem nie ma takiej potrzeby.
rafalss Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Kolego Michale ostatnie dwa dni rozmawiałem z wieloma mechanikami i na 10 tylko 2 zgodziło się zrobić taką podmiankę. Jeden z nich powiedział że potrzebuje ze dwa dni żeby o tym poczytać a drugi straszy kosztami bo jeszcze takiej podmiany nie robił i chciał mi uświadomić że wiele rzeczy może nie pasować i trzeba zmieniać Więc czy jesteśmy pewni że sprzęgło, skrzynia, mocowanie silnika i Bóg jeden wie co jeszcze pasuje bez konieczności zmiany? Pozdrawiam
benyA4 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 Ja tam specjalista nie jestem, ale z tego co wszyscy mowia to skrzynia i mocowanie silnika pasuja. Musisz zmienic wiazke elektryczna dolozyc IC do turbo , do tego troche wezy od podcisnienia . Jak bedziesz mial calego anglika to bardzo ulatwia sprawe. Napewno nie bedziesz musial wiercic czy spawac. Przy takiej operacji napewno tez pojawia sie problemy ale to normalne. Na koniec oczywiscie wizyta u dobrego elektronika, ktory zgra komputer silnika i cala ta wiazke z twoim samochodem .
pastaldo Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Po pierwsz nie dał bm tego robic komus kto będzie si uczył na moim samochodzie i nigdy tego nie robił. Jak cos to lepiej zaprowadzic samochód 300km od domu do pewniaka i mieć tak że zaprowadzasz samochód i dawce do niego i wyjeżdzasz samochodem i nic cie nie interesuje. Na pewno sa tacy którzy to robili.
rafalss Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Z tym pierwszym razem to też nie tak jeżeli jest mechanior który zrobił kilka zwykłych przekładek to taka bardziej skomplikowana nie powinna być problemem może się przeciągnie ale jak ktoś ma łeb na karku to też sobie poradzi, a że jest powód do narzekania i wyciągnięcia trochę forsy to inna sprawa. Mogę przejechać te 300km tylko w którą strone:grin: Ciężko znaleźć kogoś rzetelnego przynajmniej jak dotąd odnoszę takie wrażenie.
pastaldo Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Koło starachowic jest kolega forumowy Nosb. Napisz on takie rzeczy ogarniał. Nie wiem czy dokładnie ten model silnika bo szczególnie w 2.7BiT się specjalizuje
MaciekW. Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Tak jak pisze Tomek- pogadaj z Danielem Nosb'em. Rozmawiałem z Nosb'em o przekładce silnika ALT na inny i sam zasugerował żeby wsadzić w to miejsce 1.8T więc raczej na 100% sobie z tym poradzi; poza tym gdybyś miał jakiekolwiek wątpliwości to myślę że ten link je rozwieje https://pl-pl.facebook.com/pages/Nosb-Performance/226817620715480 Wpisz nawet w google "Nosb Performance"
rafalss Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam wszystkich i bardzo proszę o komentarz na temat silnika 2.0 awa 150 km. Głównie chodzi o jego słabe strony i czy zachowuję się względem oleju tak samo jak ten nieszczęsny alt i takie tam sami najlepiej wiecie Z góry dziękuję i pozdrawiam.
pioteros Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Mój szwagier miał 2.0fsi ale octavii 2, generalnie dolewki regularne z 0.5l na 1000 to norma, gazu też nie zalozysz do tego, dynamika taka o... I głośne wtryskiwacze to też drazniaca sprawa, spalanie w zimie z dsg ok 12-13l tylko po miescie, dosyć krótkie odcinki Niby nic mu się nie popsulo przez dwa lata ale auto serwisowane i względnie nie duży przebieg miało ok 160tys
rafalss Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 O kurcze nie spodziewałem się dzięki za odp.
krzys_ck Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Ciekawy temat z ta przekladka 2.0 FSI na 1.8T, Pomyślałęm że jak u mnie pojawią się problemy to też sobie przełożę. A jak jest z wydechem i napędem? 1,8T to wszystkie w Quatro chodzą czy można zostawić tak jak 2,0 napęd na przód? Wydech też jest pojedyńczy w 2,0 FSI a 1,8T ma dwie rurki. Trzeba zmieniać również wydech? Jakbyś mógł to zrób liste po przekładce co musiałeś zmieniać i dokładać to bym się przygotował. Pozdrawiam.
benyA4 Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 Nie wszystkie 1.8T sa quatro. Zmieniasz tylko silnik, uklada napedowy pozostaje stary.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się