rembertow Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Witam mam problem. Kupilem dwa miesiące temu b6 1.9tdi, dodam rowniez ze w tym samochodzie od nowosci byl motor 2.5 tdi lecz ktos z nieznanych mi przyczyn zmienił go. Problem polega na tym iż oddałem go wczoraj to elektronika zeby sprawdzil co jest z tempomatem, w trakcie dochodzenia okazlo sie ze ktos wyciagnal bezpiecznik od wentylatora chlodnicy, bo gdy jest wlozony to wiatrak zapierdziela nonstop. Elektronicy rozkladaja rece bo nie wiedza czemu sie tak dzieje, powiedzieli mi ze moga szukac dalej lecz koszta z kazdym dniem beda rosly. Czy ktos sie spotkal z czyms takim i moze mi jakos pomoc? Pisze bez polskich znakow, gdyz 'alt' mi sie zepsul i zadko dziala xD
wilku213 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Motor zmieniony powiadasz. A komp?
rembertow Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 wydaje mi sie ze tak bo chyba na tym starym by w ogole nie odpalil (tak mi sie tylko wydaje) no i skrzynia jest 5 biegowa, nie wiem co wczesniej bylo
darcun 007 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Witam,sprawdź czujnik w chłodnicy,po prostu odłącz go jeżeli wentylator nie będzie się włączał przypadkowo to czujnik chłodnicy do wymiany,dostęp od spodu z kanału,moment dokręcenia czujnika 35NM.
rembertow Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Póki co wymieniłem termostat (teraz szybciej się dogrzewa) i czujnik temp. płynu chłodzącego. Wentylator cały czas się kręci, lecz o dziwo, temp. na zegarach szybko dochodzi do 90' i się utrzymuje. Powiedz kolego, w którym miejscu jest ten czujnik chłodnicy.
mycha1236 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Wydaje mi sie ze czujnik G62 zauważyłem podobne objawy jak odlaczylem go w celu sprawdzenia czy grzeja swiece gdy samochod byl cieply przekrecilem zaplon i wentylator chodzil
rembertow Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Wymienilem ten czujnik i nadal wentylator chodzi na maxa, załącza się po kilku sekundach od odpalenia samochodu
lyku23 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 U mnie tak było jak kolega mycha1236 napisał, gdy czujnik G62 był uszkodzony. Sprawdź kostkę przy czujniku, czy styki nie są zaśniedziałe i upewnij się czy nowy czujnik jest dobry, bo ja swój pierwszy zakupiłem na allegro i był walnięty...
rembertow Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Czunik kupiłem nowy ori, sprawdze te styki może w tym leży problem
tomambros Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Przekaznik wentylatora do wymiany numer 219 i po problemie .
Tamley Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 W którym miejscu jest ten przekaźnik? Trzy dni temu zauważyłem, że wskazówka na zegarze nie dochodzi do 90 stopni. Wskazuje 70. Myślałem, że to termostat. Chce to jak najszybciej ogarnąć bo martwie się, że silnik jest ciągle niedogrzany. Jednak to chyba nie termostat tylko któryś z czujników albo właśnie jakiś przekaźnik. Wentylator cały czas jest włączony. Dzisiaj złapało 90 stopni ale dziwi mnie ten ciągle włączony wentylator. Nawet jak silnik jest zimny i go odpale to zaraz włącza się wentylator. Co to może być?
arasxxx Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 witam ja też mam ten sam problem po wymianie silnika . W którym miejscu ten przekaźnik ???
benyA4 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Ja przedwczoraj wymienialem czwornik ukladu chlodniczego w moim aucie , silnik ALT . Musialem wiec odlaczyc czujnik temperatury. Po zlozeniu wszystkiego do kupy i odpaleniu auta okazalo sie ze wentylator chodzi non stop. Zgasilem auto i znow odpalilem wentylator zalaczyl sie ponownie. Za trzecim razem to samo. Dopiero czwarte odpalenie i cisza wentylator nie wlaczyl sie. Sprawdzilem Vagiem i mialem blad czujnika temperatury. Dodam ze cala operacje robilem przy wylaczonej stacyjce a mimo to komputer wykryl odłaczenie czujnika. Gdy dochodzi do uszkodzenia ktoregos z czujnikow temperatury komputer dla bezpieczenstwa zalacza wentylatory. Tak samo jest w mercedesach. Pierwsze co ja sprawdzil bym czujniki temperatury , nie tylko ten przy chlodnicy ale i ten przy bloku silnika . ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ---------- aa jeszcze jedno mam nadzieje ze klimatyzacja wylaczona ?
arasxxx Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 przekaźnik 219 odpada wypiąłem go i on odcina i komp i abs , wymieniłem na drugi i to samo . Znalazłem go pod kompem silnia . Gdzieś jest jeszcze jakiś przekaźnik ? ---------- Post dopisany at 23:27 ---------- Poprzedni post napisany at 11:51 ---------- Już wszystko opanowane . Sprawdź komputer auta . Ja do siebie wrzuciłem AWX z passata i wziąłem też od niego komp i to był błąd . Ecu musi być z audi .
RSOrez Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Witam. Panowie u mnie wiatrak również ciągle się obraca, wyciągnałem bezpiecznik od wiatraka chłodnicy ze skrzynki bezpieczników i nadal sie obraca;/ po wyjęciu nie powinien prawda?Czy to że sie obraca to może byc wina sprzęgła wiskotycznego? a przekaźnik gdzie sie znajduje?
arasxxx Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 oby dwa wiatraki ci chodzą czy tylko jeden . Jak jeden ten co jest na pasku to cały czas chodzi i zależnie od temperatury wisko go załącza i zwiększa mu prędkość lub chodzi luźno .
RSOrez Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Jeden pracuje non stop, ten od chłodnicy. Czyli on powinien ciągle pracować? nie zatrzymuje sie w ogóle? rpróbowałem go zatrzymać ale nei da rady
radioo11 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Jeden pracuje non stop, ten od chłodnicy. Czyli on powinien ciągle pracować? nie zatrzymuje sie w ogóle? rpróbowałem go zatrzymać ale nei da rady jesli wiatraka od wiskozy na zimnym silniku nie zatrzymaz reka,to znaczy ze masz ja do wymiany,2elektryczny jest od klimy.
RSOrez Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 No tak. Ale co jeśli na zimnym silniku mogę swobodnie obracac wiatrak? to by zaprzeczało teorii że visco jest zepsute i na stałe zasprzęglone...
egon@ Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 No tak. Ale co jeśli na zimnym silniku mogę swobodnie obracac wiatrak? to by zaprzeczało teorii że visco jest zepsute i na stałe zasprzęglone... Jak możesz zatrzymać na zimnym to dobrze, wisko jak się nagrzewa zaczyna kręcić się szybciej i wtedy lepiej tam paluszków nie pchać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się