Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Podczas odpalania i gaszenia auta pikanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Film nie działa

Opublikowano

U mnie chodzi

Opublikowano

U mnie wyskakuje że ten film jest prywatny

Opublikowano

Witam oznaczyłeś video jako prywatne:wink:

Opublikowano

Powinno byc ok :wink:

Opublikowano

podlacz sie vagiem i zobacz czy w silniku nie ma bledow albo w liczniku. nie zmieniales ostatnio zadnego kodowania

Opublikowano

Witam. Akumulator nie "siada":eusathink: daj znać jak się uporasz z tym pikaniem:naughty:

Opublikowano

Takie cos mi wyskoczylo

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 558 D

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02

Software Coding: 04201

Work Shop Code: WSC 06325

6 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)

26-10 - Output Open - Intermittent

01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)

26-10 - Output Open - Intermittent

01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)

26-10 - Output Open - Intermittent

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

26-10 - Output Open - Intermittent

Opublikowano

Bulczas nie wiem czy mam rację, ale gdzieś słyszałem że kiedyś w niektórych samochodach jak sterownik wykrywał błąd to powodował piszczenie - określony rodzaj i liczba pisków to jakiś rodzaj błędu.... Coś jak taki alfabet morse'a - nie trzebabyło podpinać VAGA tylko można było z pikania wyczytać :wink:

Skoro Ci wyskoczyły błędy to może to jest z tym pikaniem powiązane ;)

Opublikowano

Cze

U mnie dziś przy odpalaniu było to samo (ten sam sygnał) ale po powrocie do domu (70km) już nie. Auto zostawiłem na światłach przez przypadek więc obstawiam niskie napięcie aku a potem w trasie doładował. Masz taki błąd więc możliwe że o to chodzi.

pozdr

Opublikowano

Czyli bedzie sie trzeba przyjrzec alternatorowi bo robie dlugie trasy wiec caly czas jest ladowany.

Opublikowano

na filmiku widac ze dobrze ci laduje aku. moze regulator sie konczy albo szczotki do wymiany

Opublikowano

Da rade to jakos sprawdzic zeby na darmo nie wyjmowac alternatora :whistling:

Opublikowano

U mnie tak piszczy przy odpalaniu i jest to związane ze słabym aku, jak go podładuję prostownikiem to nie piszczy jakiś czas:wink:

Spróbuj aku podładować, a ładowanie z alternatora przecież widzisz w zegarach, można sprawdzić też miernikiem. Stan aku, pobór prądu na zgaszonym silniku jak i ładowanie sprawdzą Ci w warsztacie lub sklepie motoryzacyjnym pewnie za free

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...