Skocz do zawartości
IGNOROWANY

mbc a N75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

montuje sie zamiast n75, gdzies widzialem schemat wpiecia w instalacje podcisnieniowa z podlaczonym n75. pytanie tylko po co mbc ?

Opublikowano

bo padl mi N75 a czesc tylko w aso za miliony i pytam czy to jest taki zamiennik N75 taki uniwersalny bo nigdzie nie moge znalesc uzywki do 1.8t i montuje sie go w miejsce N75??

Opublikowano
...czyli jakbym chciał mbc to w miejsce N75 ladowac??

a gdzie indziech chcesz go wrzucic ?

Opublikowano

ale ustaw go w/g przepływki a nie zegara

bo jak ustawisz go w/g zegara to bedziesz miał przeładowania jak temp zacznie spadac

Opublikowano

Devast a na ile można ustawić mbc w AEB? Czy n75 z tdi będzie działał?

Opublikowano

Pytasz o cisnienie czy o wartosci z przeplywki ?

Niestety nie msm wiedzy na temat MBC w tdi

Opublikowano

devastation chodzi mi o AEB tzn jakie ciśnienie można ustawic na mbc lub wartość przepływki na k03,bo u mnie też coś świruje n75 i podmieniłem na ten z TDI,ale dalej coś jest nie tak.

Opublikowano

Max 130g/s

Opublikowano

a mozna podmienic na ten z tdi?? i nie bedzie szarpal?? na kompie mi wywalilo blad tego zaworku, kable sprawdzilem ok sa, chcialem wyczyscic i sie okazalo ze w moim N75 nie ma tloczka i sprezzynki ktos albo chcial przelot zrobc albo kijowo go poskladal wiec szukam i szukam i tylko do tdi maja a do benzyny tylko serwis. od tdi ma mniejsze wezsze krucce to bedzie dzialalo??

Opublikowano

Dev. to ja mam teraz 160g/s przy 6600obr/min

martiborki

będzie działał bo sam nawet teraz na takim jeżdze,tylko krućce trzeba pozmieniać i będzie działać.

Opublikowano
Dev. to ja mam teraz 160g/s przy 6600obr/min

Czyli masz auto po programie, tak ?

Opublikowano

tak,jest po programie a ciśnienie skacze jak głupie a jak złapie pare peaków 1,2bara-a,to łapie tryb awaryjny i podejrzewam że mogą być już magnesy w n-ce na wykończeniu i dlatego chciałem założyc mbc

Opublikowano
W dniu 12.04.2013 o 19:10, Dev napisał(a):

Czyli masz auto po programie, tak ?

mam pytanko mam problem z n75 ( u mnie pierburg)

autko po programie

jeździło to tak ponad 5 lat

padl zawor wymieniłem na nowy i psuje się po 5-20 km wykluczam wadę fabryczna zawroka bo przerobiłem już 4 sztuki 

 

masz jakiś pomysł co mogę zrobić/sprawdzić ?

męczę się z tym ponad miesiąc 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...