Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy można jeździć bez czynika?


radek_m

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sprężarka by się nie załączała to chyba econ by się świecił cały czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprężarka by się nie załączała to chyba econ by się świecił cały czas

ehmm no ja nie wiem, ale problemow z przelaczaniem z econ albo na klime nie mam problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba przestał robic dla przyjemnosci i kasy, teraz robi to wylacznie dla kasy i bez skrupułów, dla niego sprawa jest prosta, padła sprężarka a nie zawór. Wiecej kasy dla niego, zresztą nie ważne.

Jezeli padla Ci pierwsza sonda to nie robi sie emulacji tylko zakłada nową. Robisz virusa i od razu wyrzucają Ci drugą sondę z ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba przestał robic dla przyjemnosci i kasy, teraz robi to wylacznie dla kasy i bez skrupułów, dla niego sprawa jest prosta, padła sprężarka a nie zawór. Wiecej kasy dla niego, zresztą nie ważne.

Jezeli padla Ci pierwsza sonda to nie robi sie emulacji tylko zakłada nową. Robisz virusa i od razu wyrzucają Ci drugą sondę z ECU.

tylko ze wtedy sonde uzywana ale ori... nowa w aso to koszt 900-1000 zł. SOndy dostepne w inter carsach itp.. firm ngk, bosch itp.. to sa zamienniki z innych linii produkcyjnych niz te co sprzedaja w aso i podobno dosc szybko padaja. Zreszta jutro o tym pogadamy, bo moge sie mylic ale tak mi powiedzial znajomy z ASO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori sonda to NGK albo Denso. Ja zezdze juz 3 lata bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy te zawory sprężarki są wymienne dla różnych producentów?

Mam zatartą DENSO, może mógłbym wyjąć i zostawić w razie W. Nowa sprężarka to ATP.

Da radę to połączyć w przyszłości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam devastation.

Widzę po postach że jesteś kolego zorientowany w temacie.

Zajmujesz się tym profesjonalnie?

Gdzie działasz w jakim regionie naszego kraju?

Zależy mi na współpracy z ludźmi któży nie rzeźbią za robotę niepotrzebną.

Z poważaniem:Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponizej masz nr do mnie, zadzwoń jutro to bedziemy działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev mam pytanie do Ciebie, bo zaciekawiła mnie dyskusja.

W mojej A4 B5 mam w kompresorze klimy sprzęgło elektromagnetyczne, jeżeli: wcisnę econ / nie będę miał sprawnej klimy / będzie za zimno na zewnątrz / będę wyprzedzał, to kompresor zostaje odłączony i nie tłoczy.

Czy dobrze zrozumiałem, że w nowych OOOO kompresor tłoczy cały czas?

Jak to się ma do sytuacji, kiedy kompresor jest odłączany w B5?

Spalanie wychodzi tak jak bym jeździł ciągle na załączonej klimatyzacji (energia potrzebna do tłoczenia)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy koło sprezarki kreci sie razem z tym co jest w srodku koła. Jezeli tak to sprezarka caly czas chodzi.

Mozna tez sprawdzic VAGiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...