kori Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Jako że konto błędów mam czyste, przystąpiłem do logów. Tak wiec: O ile do pewnych nie mam zastrzeżeń to co niektóre mnie niepokoją: 002 - przy 5500rmp MF zaczyna dziwnie spadać, czy to jednoznacznie oznacza koniec przepływomierza (był czyszczony, przed czyszczeniem dawał wartość max 140g/s i tak samo spadał przy ok 5500rmp). 004 - czujnik zapewne oszukuje bo nawet na zimnym po odpaleniu pokazuje 27'C (przy ok 10'C ) 020 - Co może być przyczyną tak zróżnicowanych wartości korekcji ? Świece sprawdzałem i wyregulowałem przerwy, troche pomogło bo poprzednio wartosci siegały "8". Na pierwszym cyl jest nowa świeca (identyczna jak pozostałe) ale nie widac diametralnej poprawy w stosunku do pozostałych. Czy informacje do korekcji sa zbierane osobno czy łącznie na każdy cylinder ? bo nie wiem czy jest sens wymienić pozostałe 3. 031 - Troche go podlewa. Sonda (która, mam 2) ? 115 - chyba bez większych zastrzeżeń ?
Łukasz13 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Nie wiem co to za silnik ile ma w serii 180km? przepływomierz narazie zostaw, spadek wartości od ok 5500 rpm jest spowodowany zmniejszonym ciśnieniem zadanym co widać w 115 przy 6 tyś jest tylko 0,5 bar tak mi się wydaje, nie wiem to jest seryjny program? Cofanie zapłonów może być spowodowane kiepskim paliwem, sprawdz szczelność dolotu to na początek bo turbo dosyć póżno wstaje ciśnienie zadane dopiero ok 3 tyś. Jak szczelność będzie ok to można coś dalej działać.
kori Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Silnik 224km, mapa seryjna. Układ dolotu szczelny w 100%. Co do wstawania turbo to obserwowalem już kilka logów 225 i chyba to jest przez to że układ ma większa pojemność (2xIC) i max boost pojawia sie przy ok 3tyś. N75 również dobrze trzyma i pracuje. Zastanawia mnie tylko fakt że Westgate zaczyna otwierac sie już w ok 0,2-0,3bara a przy 0,5bar jest już w pełni otwarty, Wymieniłem filtr paliwa i czasy wtrysków w miare na rozsądnym poziomie. Dla pewności wymieniłem świece ale praktycznie bez różnicy, korekcja nadal wysoka. Na kanale 31 widać że mieszanka bogata, moze to powoduje taką korekcje ?
german81 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 po pierwsze to przepływka pokazuje za mało powina pokazywac ok 180 g/s . w którym logu ty widzisz Westgate jest otwarty na 100% . zrób logi pojedynczo z bloku 2 115 i 118 w silnikach 225 cisnienie doładowania powino zrównac sie z wymaganym w okolicach 2600-2800 obr .jakie swiece załorzyłes ?
kori Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 To że przepływka zaniża to wiem, tylko że idzie miarowo do +/- 5500rmp a dopiero po zaniża w końcowej fazie, wiec zanim wymienię wolę sie upewnić że na bank jest dętka. Westgate obserwowałem jak pracuje podczas sprawdzania szczelności dolotu. Świece NGK PFR6Q
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się