Dawid-Kna Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 koła 225/45/17:wink: dzieki zbieram sie do zakupu sprężyn a opony mam 235/40/17 teraz juz mam jakieś wyobrażenie:wink:
Cocco Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Kurde lipa, mechanik nie mógł odkręcić śruby przy górnym wahaczu, a auto mi jest potrzebne na weekend, dopiero po weekendzie się z nim umówiłem. Ogólnie lipa była, żeby wszystko poodkręcać, wszystko było zapieczone na amen. Będę jeszcze musiał się wstrzymać. I od razu przy okazji pytanie. Te sprężyny są Plug & Play? Wyciągmay staer, wkłądamy nowe i koniec, czy trzeba jakieś gumowe dystanse dokładać, coś?
marda16 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Kurde lipa, mechanik nie mógł odkręcić śruby przy górnym wahaczu, a auto mi jest potrzebne na weekend, dopiero po weekendzie się z nim umówiłem. Ogólnie lipa była, żeby wszystko poodkręcać, wszystko było zapieczone na amen. Będę jeszcze musiał się wstrzymać.I od razu przy okazji pytanie. Te sprężyny są Plug & Play? Wyciągmay staer, wkłądamy nowe i koniec, czy trzeba jakieś gumowe dystanse dokładać, coś? No to chyba większość miała problem ze śrubami,dobrze że ja oddałem auto do mechanika i on to jakimś cudem zrobił a chciałem się zabrać za to sam:facepalm: Wszystko Plug & Play,chyba że masz zużyte gumy pod sprężynami:hi:
MAT1000 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Nie zapominajcie wymienić odboje na krótsze, u mnie tylne zauważalnie dostały po d*p*e coś więcej ? napiszesz gdzie to kupie ? przód i tył wymienić ? cena ? Kupisz na allegro używki z zawieszenia s-line, trzeba dzwonić pytać się czy oddzielnie sprzedadzą. Cena różna, zależna od sprzedającego. Ja kupiłem przód i tył, ale przód nie widać było by dobijał.
blazej25 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 haha ja mam to samo, nie moglismy tego odkręcić a auto w weekend potrzebne. w poniedziałek podejście drugie
ManiekFs Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 ja zakupilem springi eibach pro kit -30 i zwykle amorki kyb i efekt jest zaj*sty w wygladzie jak i w prowadzeniu.Jak zmienilem zawias w piatek mialem jeszcze zalozone kola zimowe 195/65 r15,dzis zalozylem lato 235/35r19 no i wogole bomba.
Dawid-Kna Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Może cię koledzy wrzucić foty ?
Cocco Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 W końcu udało mi się zamontować sprężynki Eibacha -30 mm. Jestem bardzo zadowolony z wizualnego efektu, jak i z komfortu. Komfort praktycznie nie ucierpiał, ba rzekłbym, że jest nawet lepiej. Lepiej wybiera dziury. Zdjęcia na razie w wersji na zimowych 16-stkach, 18-stki muszę pomalować. Przed: Po:
LUKAS1989 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 za***iście sie prezenteje!! Jeszcze jak wrzucisz te 18 to bedzie cacy u mnie jest jeszcze koza, ale za 2,3 tygodnie bede sie bral do roboy pozdr!
Cocco Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 18 już pomalowane, jutro jadę do wulkanizacji zakładać opony, i będzie już można jakoś jeżdzić
LUKAS1989 Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 Jeszcze jedno pytanko. jak zamawiales spinki to z przodu i z tylu -30? bo normalnie jest tyl zawsze niszy jak przod.na fotce jest rowniutki, albo mi sie tylko wydaje? pozdro
cabanmat Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Można sprężynkami... Tylko wiesz... musisz się liczyć z tym że będziesz tarł po każdej koleinie... Ja przykładowo przód podnosiłem 2cm w porównaniu z fabryką. Moim zdaniem tył jest zawsze wyżej a przód niżej (fabrycznie)
Cocco Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Zamówiłem springi z tej aukcji Sprężyny Eibach Pro-Kit Audi A4 Kombi 8ED / B7 (3165034576) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Obniżają przód i tył o -30 mm. Na seryjnych springach miałem 68 cm od krawędzi nadkola do ziemi, teraz jest 65 cm zarówno z przodu jak i z tyłu, czyli usiadło tyle samo z przodu co z tyłu. Dałem mechanikowi do wymiany, wymienił tylko sprężyny (stare wyciągnął, założył nowe), reszta było tak jak w oryginale (tj, jakieś gumy, czy co tam jest ). Cieszę się z tego, że tył i przód usiadły tak samo. Kolega kupił jakieś używane springi, niby też -30, to tył usiadł bardziej, co wyglądało jakby ktoś mu wrzucił do bagażnika dwa worki z kartoflami Jak tylko zmienię felgi na letnie (musiały pójść do poprawki lakierniczej, bo tak pomalowali, że opona nie chciała się wślizgnąć, bo krawędź felgi byłą chropowata :/), to wstawię fotki. Miałem obawy co do obniżenia autka, i cieszę się, że wybrałem ten zestaw. Dwa razy tańszy od najtańszych gwintów, a efekt jest naprawdę dobry (inni powiedzą, że koza, ale ja nie jestem zwolennikiem betonów ). Tak jak pisałem nie ma tragedii z muldami, czy wysokimi krawężnikami, nic nie obciera, komfort jazdy praktycznie w ogóle nie ucierpiał (zobaczymy jak będzie na 18" ), ale porównując jazdę na 1BA i Eibachach na 16" wydaję mi się, że Eibach lepiej wybiera nierówności i nie ma takiego łupania, jak się wjedzie w dziurę.
spin444 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 czyli Łukasz nic więcej nie ruszałeś oprócz wymiany sprężyn żadnych odbojów i innych rzeczy ? ile się płaci mniej więcej za wymianę sprężyn u mechanika ? chciałbym mieć porównanie
Cocco Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Dokładnie, tylko sprężyny, nic więcej. U mnie było przesrane, bo musiał wiercić śruby w górnych wahaczach, bo nie chciały ruszyć, więc męczył się z tym dwa dni. Za wymianę zapłaciłem 200 zł.
Przemots Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Dokładnie, tylko sprężyny, nic więcej. U mnie było przesrane, bo musiał wiercić śruby w górnych wahaczach, bo nie chciały ruszyć, więc męczył się z tym dwa dni. Za wymianę zapłaciłem 200 zł. Bo B6/B7 ma aluminiowe zwrotnice i przez to zapieka się ta śruba trzymająca górne wahacze. Ja zawsze jak to rozkręcam to psikam odrdzewiaczem, ładuje smaru ile się da i potem nie mam problemów żadnych przy rozkręcaniu. B5 ma zwrotnice żeliwne to tam nie ma problemów z tym
Cocco Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Tak jak mówisz. Tylko wiesz, od nowości tam nic nie było ruszane, więc nawet psikanie płynem penetrującym nic nie dało. Na szczęście jakoś się udało to zrobić i wymienić sprężynki
ManiekFs Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 mam takie fotki jutro postaram Ci sie wyslac dla porownania
Cocco Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Wreszcie jest letni Setup z 18-stką na pokładzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się