djzak Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 siema chlopaki ..mam a4 b5 adr 1.8 ..mam problem juz od lat z tarczami..toznaczy krzywia sie ..zakladam tarcze i klocki nowe na przod robie pare kilometrow jest okej a jak zrobie z 500 to juz zaczyna bic na tarczach ..do tego po paru tysiacach widac ze klocki lapia tylko w polowie..tarczy ..a co do tylnych tarcz to nie bija jak sie hamuje ale tez lapia tylko w polowie...przednie tarcze zmienilem jarzma zasicki wszystko i dalej to samo ,tylne zregenerowalem bo cos bylo z nimi nie tak...i nadal to samo ...przednie tarcze jak zaczynaja bic daje do toczenia...chwilke jest spoko i problem powraca...co to moze byc? bo pierdolca mozna dostac z tym ...dodam ze serwo z pompa tez bylo zmieniane..
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 masz do wymiany gumowe prowadnice i spręzyny zamieniaj zestaw na 288/25 mm i zrób porządek z tyłem
Gość adus20 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 masz do wymiany gumowe prowadnice i spręzynyzamieniaj zestaw na 288/25 mm i zrób porządek z tyłem hmm nie docztales, napisal ze wymienial caly przod, tarcze, klocki, jarzma, zaciski, zakladam ze nie kupowales najtanszych beznadziejnych czesci na ten przod, dziwne to masz ale jak napisal devastation czesc objawów jak przy krzywych prowadnicach
kicker Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Sprawdzałeś chociaż raz czy piasta chodzi prosto? może tam jest problem?
bawół1 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Ktoś z was kupował w ASO tuleje prowadzące które są w zacisku ? Zastanawia mnie czy kupione w ASO różnią się budową od tych dostępnych w zwykłych sklepach. Ja mam kupione w zwykłym sklepie i sa całe gumowe, a ktoś kiedyś pisał , ze Ori są gumowo/teflonowe . Prawda to ?
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 ori i podróba to tylko guma, nie ma zadnego teflonu oryginalne gumy kupisz w Icarsie albo u Foty nr Ate: 11.0101-5409.2 nr spręzyn: 11.8116-0143.1
dziadekM Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Mam to samo ale już się do tego przyzwyczaiłem bo wymiękam z tymi hamulcami. Pokrzywiłem TRW pełne, później TRW wentylowane. Na jesieni przetoczyłem, zrobiłem 6yś km i znowu biją a do tego rant jak bym zrobił z 50tyś km. Na dniach kupiłem zestaw Ferodo i już psychicznie przygotowuję się do wymiany za pół roku...
djzak Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Sprawdzałeś chociaż raz czy piasta chodzi prosto? może tam jest problem? zmienilem wszystko razem na zestaw z innego auta i dale to samo wiec to chyba nie to..a koles przy regeneracji mowil ze tylko tyl mialem do regenerowania ze przod jest dobry sprawdzal..pierdolca mozna dostac ...bo niewiem od czego to sie robi..
dziadekM Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Sprawdzałeś chociaż raz czy piasta chodzi prosto? może tam jest problem? Ale jak by była krzywa piasta to chyba by było bicie w czasie jazdy....tak mi się wydaje na chłopski rozum
Tobike Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jeżeli klocek nie bierze po całej tarczy to nagrzewa się tylko jej rant i przez to się krzywi. Kolega kicker miał podobny problem i posłuchał mojej rady. Chodziło o podpiłowanie wewnętrznej części zacisku żeby zmusić klocek do łapania całej tarczy (poszukaj na forum).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się