Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 c7 Avant 3.0 TDI


Carlos*

Rekomendowane odpowiedzi

chyba wolałbym S6, Grand Coupe jest straszne moim zdaniem.. A7 i CLS zdecydowanie ładniejsze

jestem tego samego zdania, zupełnie jakby obecni projektanci korzystali ze wskazówek "słynnego" byłego już naczelnego wodza kreślarzy bmw :wink:

obecne cls nie jest już tak udane jak pierwsze, a7 bardzo mi pasuje, ale wybrałbym s6.

jeśli brałeś 911 pod uwagę to już wolałbym cayenne od bmw 6 gc.

przy takim budżecie wbrew pozorom zdecydować się jeszcze trudniej niż przy 10% tej kasy:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a żeście sobie temat znaleźli ale chyba nie w tym miejscu ...ale żeby nie być innym to wiecie co ja bym wolał :wink:

...każdy ma swój gust i w/g mojego z tych wymienionych najbrzydsze jest a7 bo ma ładny tylko przód :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie też A7 też zupełnie nie przemawia , tył przypomina mi trochę skodę :wink: no , ale to kwestia gustu...

@ Kuredu , powiadasz ,że u Ciebie w A6 jest strasznie głośne zawieszenie, ja Ci powiem ,że u mnie jest kompletna cisza , może dlatego że u mnie jest zawiecha pneumatyczna, bo i komfort jest mega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie też A7 też zupełnie nie przemawia , tył przypomina mi trochę skodę :wink: no , ale to kwestia gustu...

@ Kuredu , powiadasz ,że u Ciebie w A6 jest strasznie głośne zawieszenie, ja Ci powiem ,że u mnie jest kompletna cisza , może dlatego że u mnie jest zawiecha pneumatyczna, bo i komfort jest mega

no właśnie ciekawy jestem jak z pneumatycznym zawieszeniem się a6 zachowuje. Szymeniu chyba ma i też my już wymieniali te elementy co u mnie w tylnym zawieszeniu. myślałem o S6 bo kupił bym z mega wyposażeniem o jakieś 80tys taniej(21% rabatu oferują mi w tej chwili na auto do konfiguracji) od bmw 6gc, ale kupować ten sam środek i tą samą bryłę nie bardzo chcę.

Turdzi co do auta rodzinnego to na wyjazdy po Polsce 6gc wystarczy tak jak i na teraz moj a6 w sedanie też. Lece nim jeszcze na urlop do Chorwacji i daje boxa na dach i tak samo myślę w BMW robić. A6 czy sedan czy kombi i tak bez boxa nie da rady się zabrać na urlop z dzieciakiem.

Co do BMW to jeżdżę bardzo dużo po kraju 5GT i jak dla mnie auto jest dużo bardziej komfortowe niż moje A6. jest głośniejsze z racji wysokości ale 8-biegowy automat też jak dla mnie jest lepszy niż audi. A 6gc jest cichsze i jeszcze lepiej się prowadzi.

Muszę spróbować kiedyś z ciekawości A6 z pneumatyką, ale jeszcze mi się spodoba...

Carlos jakie masz koło 19?

Ile w końcu rabatu w % dostałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuredu , Koła 19" standard przy pakiecie S-line , opona 255/40/19, jak będziesz kiedyś w Wawie to daj znać to oblookasz jak zawieszenie się sprawuje. tel masz gdzieś na PW, w razie co dzwoń

Rabat jaki wywalczyłem już Ci kiedyś podałem :wink: w sumie 15 % , nie wiem jakie teraz obecnie są rabaty , bo auto zamawiałem w zeszłym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będę w poniedziałek na pewno w okolicach Puławskiej około 10 rano, jak jesteś dostępny to się możemy umówić, porównamy od razu 3.0tfsi do 3.0btdi w przyśpieszeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja tak na szybko dorzucę od siebie trzy grosze:

- wymienione tuleje tylnych kolumn (dzięki Kuredu) i po 3000 km znowu do wymiany :grin:

- olej źre w ilościach 150-250 ml na 1000 (pałuje go aż miło) i liczę na to że się rozpadnie przed końcem gwarancji, ale jeśli dalej będzie siorbał i przekroczy 0,5l na 1000 to nie robią nic tylko próba olejowa jeśli wychodzi wynik ponad to silnik do wymiany.

- s-tronic jest w sumie najlepszą częścią tego auta jak na razie, nie daje żadnych objawów i naprawdę jeździ super

- Pneumatyka zestrojona jest naprawdę dobrze i nie mogę narzekać. Jeżdżę na 20' i całkiem przyzwoicie to jeszcze amortyzuje.

- Odradzam stanowczo dynamiczny układ kierowniczy (dynamik-lienkerung) bo jest to fajna opcja gdyż można wybierać kilka charakterystyk prac samej kierownicy, ale mankamentem jest że układ ten adaptuje się ciągle do nachylenia drogi i ma się wrażenie że ściąga. Nie da się tego wyeliminować.

- Reszta jest w porządku gadżety się spisują, światła są rewelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja tak na szybko dorzucę od siebie trzy grosze:

- wymienione tuleje tylnych kolumn (dzięki Kuredu) i po 3000 km znowu do wymiany :grin:

- olej źre w ilościach 150-250 ml na 1000 (pałuje go aż miło) i liczę na to że się rozpadnie przed końcem gwarancji, ale jeśli dalej będzie siorbał i przekroczy 0,5l na 1000 to nie robią nic tylko próba olejowa jeśli wychodzi wynik ponad to silnik do wymiany.

- s-tronic jest w sumie najlepszą częścią tego auta jak na razie, nie daje żadnych objawów i naprawdę jeździ super

- Pneumatyka zestrojona jest naprawdę dobrze i nie mogę narzekać. Jeżdżę na 20' i całkiem przyzwoicie to jeszcze amortyzuje.

- Odradzam stanowczo dynamiczny układ kierowniczy (dynamik-lienkerung) bo jest to fajna opcja gdyż można wybierać kilka charakterystyk prac samej kierownicy, ale mankamentem jest że układ ten adaptuje się ciągle do nachylenia drogi i ma się wrażenie że ściąga. Nie da się tego wyeliminować.

Szymeniu jakie są objawy padających tulei tylnych kolumn, coś tłucze ?

Dynamicznego układu kierowniczego nie brałem , bo wiedziałem ,że są z tym kłopoty nie tylko w audi w BMW jest to samo :wink:

@ Kuredu pisz , lub dzwoń do mnie w niedzielę to się ustawimy , zapewne znajdę trochę czasu w poniedziałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja tak na szybko dorzucę od siebie trzy grosze:

- wymienione tuleje tylnych kolumn (dzięki Kuredu) i po 3000 km znowu do wymiany :grin:

- olej źre w ilościach 150-250 ml na 1000 (pałuje go aż miło) i liczę na to że się rozpadnie przed końcem gwarancji, ale jeśli dalej będzie siorbał i przekroczy 0,5l na 1000 to nie robią nic tylko próba olejowa jeśli wychodzi wynik ponad to silnik do wymiany.

- s-tronic jest w sumie najlepszą częścią tego auta jak na razie, nie daje żadnych objawów i naprawdę jeździ super

- Pneumatyka zestrojona jest naprawdę dobrze i nie mogę narzekać. Jeżdżę na 20' i całkiem przyzwoicie to jeszcze amortyzuje.

- Odradzam stanowczo dynamiczny układ kierowniczy (dynamik-lienkerung) bo jest to fajna opcja gdyż można wybierać kilka charakterystyk prac samej kierownicy, ale mankamentem jest że układ ten adaptuje się ciągle do nachylenia drogi i ma się wrażenie że ściąga. Nie da się tego wyeliminować.

Szymeniu jakie są objawy padających tulei tylnych kolumn, coś tłucze ?

Dynamicznego układu kierowniczego nie brałem , bo wiedziałem ,że są z tym kłopoty nie tylko w audi w BMW jest to samo :wink:

@ Kuredu pisz , lub dzwoń do mnie w niedzielę to się ustawimy , zapewne znajdę trochę czasu w poniedziałek.

Karol, jak jedziesz po tzw kocich łbach, kostce brukowej, to z bagażnika dochodzi takie głuche pukanie, jakby coś uderzało o ścianki bagażnika. Nasila się oczywiście na dymanicu, a niestety na zwykłych poprzecznych i podłużnych nierównościach tego nie słychać musi być duża amplituda drgań

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za info, będę zwracał na to szczególna uwagę.

Ciekawe , czy w Avancie jest tak sama zawiecha jak w sedanie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lece nim jeszcze na urlop do Chorwacji i daje boxa na dach i tak samo myślę w BMW robić. A6 czy sedan czy kombi i tak bez boxa nie da rady się zabrać na urlop z dzieciakiem.

To co ty chcesz zabrać na ten urlop?

Ja w zeszłym roku jechałem C6 w kombi z dwójką dzieci (z 3 latkiem i z małą która miała roczek) czyli wózek, wanienka, zabawki i te sprawy, no i bagaże oczywiście. Ku mojemu zdziwieniu spokojnie się spakowałem do auta, a też myślałem że bez boxa się nie obejdzie, a kumpel jechał z półroczną córą volvo S60 więc mial podobny zestaw bagaży co my i u niego bagażnik był cały załadowany i jeszcze połowa siedzenia tylnego, więc różnica pomiędzy sedanem a kombi jest ogromna moim zdaniem, sedan na rodzinne auto się po prostu nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego stukania to na poczatku wydaje sie ze to graty w bagażniku ale potem sie nasila. Teraz to po pierwszym stukaniu wiem a wcześniej jeździłem 5tys km zanim znaleźli przyczynę i tak się to nasiliło że tylko muza na full pomagała.

---------- Post dopisany at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany at 12:33 ----------

Lece nim jeszcze na urlop do Chorwacji i daje boxa na dach i tak samo myślę w BMW robić. A6 czy sedan czy kombi i tak bez boxa nie da rady się zabrać na urlop z dzieciakiem.

To co ty chcesz zabrać na ten urlop?

Ja w zeszłym roku jechałem C6 w kombi z dwójką dzieci (z 3 latkiem i z małą która miała roczek) czyli wózek, wanienka, zabawki i te sprawy, no i bagaże oczywiście. Ku mojemu zdziwieniu spokojnie się spakowałem do auta, a też myślałem że bez boxa się nie obejdzie, a kumpel jechał z półroczną córą volvo S60 więc mial podobny zestaw bagaży co my i u niego bagażnik był cały załadowany i jeszcze połowa siedzenia tylnego, więc różnica pomiędzy sedanem a kombi jest ogromna moim zdaniem, sedan na rodzinne auto się po prostu nie nadaje.

Ale mam na myśli też wyjazdy na narty i tu też box bedzie konieczny i w sedanie i w avancie a w takiej sytuacji wole sedana bo kombi niezależnie od marki mi się nie podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego stukania to na poczatku wydaje sie ze to graty w bagażniku ale potem sie nasila. Teraz to po pierwszym stukaniu wiem a wcześniej jeździłem 5tys km zanim znaleźli przyczynę i tak się to nasiliło że tylko muza na full pomagała.

dżizas,jak oni te auta teraz robią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie kazda marka ma słabe pierwsze roczniki bo auta sa niewystarczająco dopracowane a ludzie się rzucają na nowe modele jak by auto które jest na rynku powiedzmy drugi rok miało byc gorsze a w praktyce jest o wiele lepsze a przynajmniej bardziej dopracowane.

---------- Post dopisany 21-04-2013 at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany 19-04-2013 at 16:58 ----------

Dzisiaj jak siedzialem z zona w kawiarni to parkowala taka A6 Bit przed nami i slodko mruczala , no i nie powiem jak nie mialem kompletnie w planie powrotu do dyszla w najblizszej przyszlosci tak chyba ten samochod wyladuje na liscie potencjalnych nastepcow B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie kazda marka ma słabe pierwsze roczniki bo auta sa niewystarczająco dopracowane a ludzie się rzucają na nowe modele jak by auto które jest na rynku powiedzmy drugi rok miało byc gorsze a w praktyce jest o wiele lepsze a przynajmniej bardziej dopracowane.

---------- Post dopisany 21-04-2013 at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany 19-04-2013 at 16:58 ----------

Dzisiaj jak siedzialem z zona w kawiarni to parkowala taka A6 Bit przed nami i slodko mruczala , no i nie powiem jak nie mialem kompletnie w planie powrotu do dyszla w najblizszej przyszlosci tak chyba ten samochod wyladuje na liscie potencjalnych nastepcow B8

Do a4 b8 v6 tdi nieco rozmija się z sensem i jest przerostem formy nad treścią, jednak w przypadku a6 r4 nie ma racji bytu, podobnie jak 2.0tdi w a5.

Nie sprawdzałem jak cenowo się to prezentuje, jak jest różnica pomiędzy v6T Pb i v6BiT tdi ?

A6 wydaje się być optymalna, nie jest taką krową dla emeryta jak a8, jednocześnie jest pakowna i wygodna w środku.

Nie przy najbliższej zmianie auta, ale bardzo mi odpowiada:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak w przypadku a6 r4 nie ma racji bytu, podobnie jak 2.0tdi w a5.

już daj spokój temu 2.0TDI w A5, nie jest tak źle jak się co niektórym wydaje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kmk problem z 3.0 TFSI w C7 jest taki ze to za slaby motor zeby zrobił jakies wrażenie w tym aucie a do chwili kiedy ktos tego w pl nie złamie to raczej przegrywa zdecydowanie z Bit i pod wzgledem osiągów i pod względem zużycia paliwa.

Jak sobie przypomnisz naszą jazdę to 3.0 TFSI przyspiesza triche słabiej niż obecnie moje auto a jest jeszcze eirksze cięższe i lepiej wyciszone wiec tym bardziej będzie wrażenie gorszych osiągów.

Carlos a to zawieszenie powietrzne da sie regulować gora dół czy tylko sila tlumienia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos a to zawieszenie powietrzne da sie regulować gora dół czy tylko sila tlumienia ?

Turdzi jest regulacja wysokości zawieszenia, pstryknę kilka zdjęć z maksymalnie obniżonym i max wysoko to sobie porównasz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...