Darkoz Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Witam. Szczerze mowiac przyrost nie jest powalajacy.. w serii wyszlo 140,4 HP i 357,2 Nm po zmianie udalo sie wykrzesac 164,8 HP i 370,6 Nm na bezpiecznym poziomie bez dymienia. Mimo to jazda przed i po to niebo a ziemia. Samochod zachowuje sie jakby mial conajmniej 180 kucy, jest bardzo elastyczny i zwawy. Bardzo efektywnie przyspiesza juz po przekroczeniu niewiele ponad 2000 obr. Różnica odczówalna jest zarówno przy starcie jaki i przy wiekszych predkosciach. Nie ma zadnych problemow z trakcja, nawet smiem stwierdzic ze przy seryjnym sofcie mial wieksze. Wracajac do domu w 4 osoby na pokladzie i zaladowanym bagaznikiem wydusilem 240 km/h na autostradzie A4 z Wroclawia do Legnicy. Wczoraj sprawdzalismy roznice miedzy BMW e92 320d 163 HP z softem na 195 i 410 NM.. !!!!!! do 180 km/h ida leb w leb, dopiero pozniej odczowa sie wieksza roznice lecz nie przeszkadza to w niczym. Robote Witka oceniam na 5.. jeszcze raz WIELKIE DZIEKI
ykk Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 No to teraz, nie dosc ze pieknie wyglada to jeszcze jezdzi..
spanky Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 parametry jak dlubany AWX .... Witek .. czemu te 2.0 sa takie oporne .... ?
dssn Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 dokładnie, roznica miedzy 1,9 TDI 130 KM a 2,0 140 jest praktycznie zadna, jezdzilem oboma motorami i wlasciwie odczucia takie same ten motor w uzytkowaniu (jezdzie) niczym sie nie rozni od 1,9 130 km po czipie
nandoz Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Moznaby pomysleć ,ze wynik nie powala 357 nm w serii i 370 po ,ale wystarczy spojrzec na wykres ,zeby sie okazalo ,ze te 357 to byl tylko pik ,a po chipie auto caly czas trzyma moment wysoko ponad serie ,przez to jedzie jak jedzie.pozdr.
Norbi Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 A6 2005 Tu podobny wynik, tylko seria bogatsza. Chyba te 2.0 tak poprostu mają
Rogalotti Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 Wszystkie nowe TDiki maja parierowe spręzarki. One nie sa w stanie pracowac bez problemu na doładawaniu takim jak w starszych 1.9. Przez co trzeba robić lżejsze modyfikacje. Sam silnik i pompki mają duży wydatek. Wczoraj skończylismy kolejneauto projektowe. Skoda Octavia 2, 2.0TDi 16V BKD z turbo GT20, na spokojnej modyfikacji wyszło 208PS i płaskie ok 400Nm. Jutro postaram sie wkleić wykres. Pozdrawiam
dssn Opublikowano 14 Lipca 2008 Opublikowano 14 Lipca 2008 dawaj wykresa bom ciekaw, a jak z turbo dziura? i ile ma ta octavia przelatane, bo u mnie jest turbo stare ale wirnik z GT20 robione w zakladzie regeneracji turbin i teoretycznie tez powinno wyjsc ładnie po wirusie, ale ponoc wtryski juz nie takie i nie da sie :/ mam przelatane prawie 210 tys km, powyzej 175 KM zaczyna dymic i zastanawiam sie czy to turbo mi zrobili nie takie, czy tez to przez wtryski
Darkoz Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Opublikowano 14 Lipca 2008 no to teraz czlowiek nie bedzie myslal o niczym innym tylko o nowym turbo i coolerze
jaro4444 Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Darkoz spokojnie zajeździj tą rumuńską suszarke co masz i dopiero dalej kombinuj Darkoz to ja wdychałem sadzę z Twojego wozidełka jak je Witek katował na rolkach
variocustoms Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Darkoz ja w moim BRE mam 166 PS i 375,5 Nm ale serię miałem 138,5 KM i 360 Nm przy 1800 obr/min ale banan jest spory hihi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się