Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 2.0 TDI 140 HP po modzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Szczerze mowiac przyrost nie jest powalajacy.. w serii wyszlo 140,4 HP i 357,2 Nm po zmianie udalo sie wykrzesac 164,8 HP i 370,6 Nm na bezpiecznym poziomie bez dymienia. Mimo to jazda przed i po to niebo a ziemia. Samochod zachowuje sie jakby mial conajmniej 180 kucy, jest bardzo elastyczny i zwawy. Bardzo efektywnie przyspiesza juz po przekroczeniu niewiele ponad 2000 obr. Różnica odczówalna jest zarówno przy starcie jaki i przy wiekszych predkosciach. Nie ma zadnych problemow z trakcja, nawet smiem stwierdzic ze przy seryjnym sofcie mial wieksze. Wracajac do domu w 4 osoby na pokladzie i zaladowanym bagaznikiem wydusilem 240 km/h na autostradzie A4 z Wroclawia do Legnicy. Wczoraj sprawdzalismy roznice miedzy BMW e92 320d 163 HP z softem na 195 i 410 NM.. !!!!!! do 180 km/h ida leb w leb, dopiero pozniej odczowa sie wieksza roznice lecz nie przeszkadza to w niczym. Robote Witka oceniam na 5.. jeszcze raz WIELKIE DZIEKI :good:

81479d38391c8140.jpg

Opublikowano

No to teraz, nie dosc ze pieknie wyglada to jeszcze jezdzi.. :decayed::good:

Opublikowano

parametry jak dlubany AWX .... :rolleyes:

Witek .. czemu te 2.0 sa takie oporne .... ?

Opublikowano

dokładnie, roznica miedzy 1,9 TDI 130 KM a 2,0 140 jest praktycznie zadna, jezdzilem oboma motorami i wlasciwie odczucia takie same :D ten motor w uzytkowaniu (jezdzie) niczym sie nie rozni od 1,9 130 km po czipie

Opublikowano

To jest motor z DPF?

Opublikowano

ten motor nie posiada DPFu

Opublikowano

Moznaby pomysleć ,ze wynik nie powala 357 nm w serii i 370 po ,ale wystarczy spojrzec na wykres ,zeby sie okazalo ,ze te 357 to byl tylko pik ,a po chipie auto caly czas trzyma moment wysoko ponad serie ,przez to jedzie jak jedzie.pozdr.

Opublikowano

08118530f0e5ccefm.jpg A6 2005

Tu podobny wynik, tylko seria bogatsza. Chyba te 2.0 tak poprostu mają :confused4:

Opublikowano

Wszystkie nowe TDiki maja parierowe spręzarki. One nie sa w stanie pracowac bez problemu na doładawaniu takim jak w starszych 1.9. Przez co trzeba robić lżejsze modyfikacje. Sam silnik i pompki mają duży wydatek.

Wczoraj skończylismy kolejneauto projektowe. Skoda Octavia 2, 2.0TDi 16V BKD z turbo GT20, na spokojnej modyfikacji wyszło 208PS i płaskie ok 400Nm. Jutro postaram sie wkleić wykres.

Pozdrawiam

Opublikowano

dawaj wykresa :D bom ciekaw, a jak z turbo dziura? i ile ma ta octavia przelatane, bo u mnie jest turbo stare ale wirnik z GT20 robione w zakladzie regeneracji turbin i teoretycznie tez powinno wyjsc ładnie po wirusie, ale ponoc wtryski juz nie takie i nie da sie :/ mam przelatane prawie 210 tys km, powyzej 175 KM zaczyna dymic i zastanawiam sie czy to turbo mi zrobili nie takie, czy tez to przez wtryski :(

Opublikowano

no to teraz czlowiek nie bedzie myslal o niczym innym tylko o nowym turbo i coolerze :kwasny:

Opublikowano

Darkoz spokojnie zajeździj tą rumuńską suszarke co masz i dopiero dalej kombinuj ;)

Darkoz to ja wdychałem sadzę z Twojego wozidełka jak je Witek katował na rolkach :decayed:

Opublikowano

Darkoz ja w moim BRE mam 166 PS i 375,5 Nm ale serię miałem 138,5 KM i 360 Nm przy 1800 obr/min ale banan jest spory hihi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...