Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Rosnąca temperatura silnika


nowy

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z temperatura silnika, podczas jazdy rośnie tak do 110, na postoju i korku spada do 90.

Auto grzeje sie podczas jazdy nie w korku. Termostat wymieniony wczoraj i bez zmian. Plynu nie ubywa, ale nie działa tez ogrzewanie. jakieś pomysły ? Stało sie to nagle z dnia na dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z temperatura silnika, podczas jazdy rośnie tak do 110, na postoju i korku spada do 90.

Auto grzeje sie podczas jazdy nie w korku. Termostat wymieniony wczoraj i bez zmian. Plynu nie ubywa, ale nie działa tez ogrzewanie. jakieś pomysły ? Stało sie to nagle z dnia na dzień.

rozumiem ze temperatury odczytujesz ze wskaznika w zegarach ...

a jak wyglada na vag'u ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem u siebie podobne zjawisko. W mieście ok. 90 w trasie - niezależnie od prędkości ok 100. A do danych wyświetlanych na klimatroniku nie mogę się dostać. Próbowałem wg metodyki znalezionej na forum i nie przechodzi do wyświetlania danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vaga będę miał dopiero po niedzieli, ale udało mi się dostać do pomiaru temperatury przez klimatronic. Urachamiam silnik- temperatura silnika równa temperaturze otoczenia ok 10 stopni. Temperatura rośnie, przekracza 70 gdzie stoi wskaźnik na tablicy, dochodzi do 90 i wtedy wskaźnik w tempie sekundnika wędruje na 90 i później powoli pływa między 80, a 102. Na klimatronicu stoi 90 bez względu na warunki drogowe.I tu jest moje pytanie: czy klimatronic otrzymuje informację o temperaturze z tego samego czujnika z którego idzie na wskaźnik? Jeżeli nie to czy opiasne objawy wskazują na uszkodzony czujnik temperatury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciepełko w aucie jest jak złoto. Tydzień temu wymieniałem termostat. Odpowietrzyłem zgodnie z metodyką znalezioną na forum i radami mojego mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciepełko w aucie jest jak złoto. Tydzień temu wymieniałem termostat. Odpowietrzyłem zgodnie z metodyką znalezioną na forum i radami mojego mechanika.

Przypuszczalnie masz uszkodzony czujnik temperatury. Miałem podobnie ale u mnie temperatura z 90 schodziła na 80 po wymianie czujnika temperatura wróciła do normy. Jak zdecydujesz się na wymianę to kupuj tylko oryginalny w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wskaźnik przekłamuje powyżej 90st.C to najprawdopodobniej będzie to czujnik - bo jeśli temp. by wahała się od 70 do 90 to winny byłby trmostat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymieniony, teraz wskaźnik na desce zachowuje się mniej więcej prawidłowo tzn powoli dochodzi do 90, ale po mocnym przegazowaniu powędrował na 102 i tak już został. Wentylator od klimy włączony, wąż wylotowy z chłodnicy praktycznie zimny. Temperatura na klimatroniku jak wmurowana 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bylem ostatnio u swojego mechanika to stalo tez a4 i koles mial problem z temperaturom okazalo sie ze pourywaly sie lopatki w pompie wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sprawa się wyjaśniła VAG prawdę powiedział. Wskaźnik na desce przekłamuje o mniej więcej 10-12 stopni. Według VAGa temperatura pływa od 88,5 do 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...