wojtek123 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Koledzy jaki jest koszt przekładki w audi A4 B5 2.5TDI skrzyni biegów z automatu na zwykłą skrzynię czy to jest skomplikowany proces ktoś już robił taką operację ?
szymus_k Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Trochę roboty jest - najlepiej wywalić cały silnik za skrzynią bo mało miejsca.... a jak już mamy silnik na zewnętrznym to pakować 1.9 tdi...hehe :)
Młody Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Czaki przekładał w 1.8 jego zapytaj to Ci powie dokładnie.
szymus_k Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Instrukcja: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/wymiana-skrzyni-automatycznej-manualna-instrukcja-235223/
fokusmok15 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Poczytalem kilkanascie tematow o przekladce i co mnie zastanowilo? Prawie nikt juz nie ma auta w , ktorym przerabial automata na manual Szymon w profilu tez juz niemasz audi - co Toba kierowalo by jednak sprzedac auto w niecaly rok po przerobce? p.s opis przeprowadzonych prac swietny
szymus_k Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 nie sprzedałem tylko się zamieniłem bo potrzebowałem dupowóz do dojazdów do roboty:) Ogólnie jakby sytuacja mnie nie zmusiła to by został do tej pory... latał jak z fabryki:)
fokusmok15 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 No to mnie uspokoiles...troszeczke Tak czy inaczej ,wczoraj zakonczylem prace przy przekladce - tez silnik 2.4 ale w a6 . Silnika nie wyciagalem - wyciagnalem natomiast siedzenie kierowcy (by pozniej go nie prac:) ) Prawie wszystko zgadzalo sie z opisem przeprowadzanych prac Szymona Co mnie zaskoczylo? Bardzo zly dostep do 2 gornych srob mocujacych skrzynie multi do silnika - przy manualu juz tego problemu nie ma(skrzynia o polowe mniejsza i lzejsza) Rury wydechowe inaczej wyprofilowane na odcinku kolektory - katalizatory - nie pasuja ani uchwyty z skrzyni manual ani z multi ,ktore mocuja rury wydechowe do skrzyni - dorobilem i odpowiednio wyprofilowalem plaskowniki W a6 mialem do zmostkowania przekaznik z gniazda 4-tego a nie 13-tego jak podane w instrukcji Szymona i wielu innych postach Do przeprogramowania sterownik silnika i abs Calosc zajela mi jedna sobote i cztery popoludnia, w sumie okolo 30 godzin Za dawce czesci posluzylo mi rozbite jezdzace a6c5 2.4 165km z 97r , ktore kupilem specjalnie na ta okazje za jedyne 700euro (silnik i jeszcze pare drobiazgow juz sprzedane wiec i kasa odzyskana) Zostalo mi mase czesci do sprzedania no i moja skrzynia multi - wpelnisprawna z przebiegiem 162tkm i po 3 wymianie oleju przy przebiegu 158tkm - jestem osoba ,ktora dmucha na zimne wiec po przeczytaniu niezliczonej ilosci postow ,postanowilem ja wymienic na manuala Najpierw nosilem sie z zamiarem sprzedazy auta ale pieniadze jakie mi oferowano byly nie do przyjecia(glowny argumet - o.. skrzynia multi - przynajmniej 1500euro z ceny nalezy urwac) - no to teraz mam manuala Czy bede zadowolony czas pokaze - napewno sie odezwe p.s moja zona juz nie jest zadowolona...... Przejechalem oklolo 300km - w spalaniu nie widze roznicy Gdzies czytalem ze auto po przekladce podnosi sie o 1cm - u mnie podnioslo sie o ponad 2 cm - wiec juz wymontowalem z dawcy amory z sprezynami i bede jutro zakladal Gdybym to mial robic jeszcze raz to zalozylbym skrzynie z diesla - bardzo mocno odczuwalna jest teraz roznica szybkosci przy tej samej liczbie obrotow jaka byla w multi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się