Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AJM] Proszę o analizę logów - falujące obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Motor współpracuje z automatyczną skrzynią tip-tronic. Przy jednostajnej jeździe w zakresie obrotów 1600-1800 (+/- 200) wskazówka obrotomierza co około 3-4 sekundy skacze o 200 obrotów (wydaje mi się że w dół) co powoduje że samochód z pewnym opuźnieniem reaguje na wciśnięcie pedału przyspieszenia, samochód jes wtedy słaby i wpada w drgania. Dzieje się tak również w momencie zmiany biegu na wyższy, obroty z wysokich spadają na niskie a potem jeszcze o 200obr. niżej co powoduje że samochodem trzęsie a ja mam ochotę pójść dalej na piechotę. Przy jeździe dynamicznej, rozpędzaniu samochodu te objawy są prawie niezauważalne. W tych warunkach wydaje mi się że samochód jest mocny i dynamiczny. Zdarzyło się przed około 3 miesiącami że auto naprawiło się samo. Obroty nie spadały poniżej 1800, jeśli to skrzynia dawała zmiane na niższy bieg. Jazda odbywała się płynnie i dynamicznie, miodzio... aż po trzech tygodniach wszystko wróciło do normy. Proszę.. Pomocy...

Opublikowano

Witamy

Te logi o niczym nie mówią , są nieczytelne.

Tutaj jak zrobić: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html

PS. też mam automat, zrób logi wg. wskazówek kol. baskeciora- wszystko jest w FAQ

Pozdrawiam

Opublikowano

byly zapisane jakies bledy silnik/skrzynia ?

Opublikowano

co jakiś czas wyskakuje błąd: 17849 -EGR Valve (N18) : Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 Intermittent. Przez okres 1 roku jak jeżdżę samochodem jeden raz pojawił sie błąd związany z konwerterem przy skrzyni biegów. Może to istotne ale problem z obrotami zaczął się gdy w wyspecjalizowanym warsztacie wykonali mi remont skrzyni biegów. Powodem był wyciek oleju - naprawa 4600zł. Wcześniej trudno powiedzieć, auto miałem od tygodnia, może tego objawu nie zauważyłem. Na chwilę obecną skrzynia nie generuje żadnych błędów. Zdaniem fachowców od naprawy skrzyni problem leży w silniku. Dodatkowo często bywa tak, że przy dynamicznej jeździe, przy dużym obciążeniu, przy rozpędzaniu auta gdy dochodzi do zmiany biegu autem szarpnie ze 2 razy zanim zacznie ciągnąć.

Opublikowano

Jeśli problem pojawił się po remoncie skrzyni i objawia się podczas zmiany biegu, to właśnie w tym remoncie upatrywałbym przede wszystkim przyczyny :thumbdown:

P.S. Z logami faktycznie coś jest nie tak, przypadkiem nie popierdaczyło ci czegoś podczas importu danych do arkusza kalkulacyjnego?? Totalna sieczka tam jest :mysli:

Opublikowano

Jeszcze raz zamieszczam poprawnie przerobione logi i dorzucam kilka może coś to pomoże:

003 statyczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/331e68e35a2ca1c8.html

003 dynamiczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1006469d8e679a1.html

004 statyczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e6807fa81918d85.html

004 dynamiczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f58e5ebbc25f7a05.html

008 statyczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b78b783614b2214.html

008 dynamiczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a10bc704914373cb.html

011 statyczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/807f7cdae8e41d1c.html

011 dynamiczny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bb8b7e64abbd178.html

Dodatkowo podłączyłem pod Vag: wykazał błąd 18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent.

Skasowałem, przejechałem trochę a potem ten błąd wyszedł ponownie. Co jest nie tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...