guardian Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Witam zerknijcie proszę na foto i odpowiedzcie na takie oto pytanie: ile obniżają / bądź nie / sprężyny zamontowane w moim furaczu z przodu? --- kolory springów jak na foto amortyzatory wskazywalyby niby ze są z s-line chyba... http://img397.imageshack.us/my.php?image=20080709091br8.jpg
pre_pl Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 8E0 411 105 CG (8E0411105CG) (numer sprężyn) zawieszenie 1BE (sprawdź proszę w kodach co masz) sprężyna obniża o -20mm no chyba, że to będzie 1BV... (obniżenie o 30mm), ale sądzę że to pierwsze
guardian Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 no wlasnie - mnie tez sie wydaje ze to moze byc TYLKO -20mm bo troszke za wysoko stoii przod w stosunku do tylu
Tytus Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Sugerujesz że z tyłu miałbyś niższe sprężyny niż z przodu? To raczej tak jest w B6, jak patrzyłem po zdjęciach to zawsze tył był ciut "niżej" niż przód, bez względu na tym zawieszenie, ja miałem tak na 1BA i teraz po obniżeniu na 1BV też.
guardian Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 no ja wlasnie mam model B6 ...a duza jest roznica miedzy BA a BV w wygladzie = obnizeniu...tak wizualnie
Tytus Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 1BA = standard suspension/shock absorption 1BE/1BV = sports suspension/shock absorption 1BE: - 20mm (montowane z pakietem s-line) 1BV: - 30mm (zawieszenie montowane chyba w S4) Pomiędzy 1BE a 1BV różnica niewielka, ale widać. Co do twardości to 1BA to taka kanapa, 1BE - twarde, 1BV - bardzo twarde.
guardian Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 no to moze inaczej jaki masz teraz przeswit (mm) miedzy opona a blotnikiem? u mnie to jest (aż) 40mm
Cuber Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 no to moze inaczej jaki masz teraz przeswit (mm) miedzy opona a blotnikiem? u mnie to jest (aż) 40mm a jakie masz felgi i rozmiar kapci ?
slepy Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 podepne sie do kolegi wątku czy to są sprenżynki 1BE z B5, czy mialy jakies inne oznaczenie
Cuber Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 235/40/18 Ja mam 245/40/18 i przeswit miedzy oponą a błotnikiem to : przód ok 20-25 mm a tył: 10-15 mm mam troszke nie równo pod firmą wiec ciezko to zmierzyc było :gwizdanie: zawieszenie 1BE
guardian Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 a moze byc tak ze w avancie przod lezy nizej niz w sedanie (na tym samym zawieszeniu)?
Cuber Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 a moze byc tak ze w avancie przod lezy nizej niz w sedanie (na tym samym zawieszeniu)? hmm no jeszcze sie z tym nie spotkałem albo moze nie zauwazyłem :gwizdanie:[br]Dopisany: 10 Lipiec 2008, 10:58 _________________________________________________a u Ciebie jaki jest przeswit ?
Tytus Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 podepne sie do kolegi wątku czy to są sprenżynki 1BE z B5, czy mialy jakies inne oznaczenie kolego napisz kolorki bo słabo widać to Ci sprawdze jaki masz teraz przeswit (mm) miedzy opona a blotnikiem? zaraz zejdę do garażu to Ci sprawdzę _________________________________________________ hmm , dziwne cuber, teoretycznie mam niższe zawieszenie ale prześwity mam nieco większe niż Ty, o około 5mm każdy, ale też tył siedzi niżej, kapeć: 225/45/17 kolego guardian, widzę że jesteś z Wieliczki, zapraszmy na spoty do krakowa, niedziela 18, Galeria Kazimierz, to porównasz sobie zawieszenia, ja chętnie obejrzałbym Twoje hamulce
jamroz88 Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 mam w kodach 1BA, a na sprężynach kolory niebieski, biały, czerwony i szczerze mówiąc samochód kanapą nie jest bo nawet ostatnio serwisant z warsztatu mi powiedział, że twardy w pierony jest. a po kolorach wie ktoś jak to wygląda?
guardian Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 podepne sie do kolegi wątku czy to są sprenżynki 1BE z B5, czy mialy jakies inne oznaczenie kolego napisz kolorki bo słabo widać to Ci sprawdze jaki masz teraz przeswit (mm) miedzy opona a blotnikiem? zaraz zejdę do garażu to Ci sprawdzę _________________________________________________ hmm , dziwne cuber, teoretycznie mam niższe zawieszenie ale prześwity mam nieco większe niż Ty, o około 5mm każdy, ale też tył siedzi niżej, kapeć: 225/45/17 kolego guardian, widzę że jesteś z Wieliczki, zapraszmy na spoty do krakowa, niedziela 18, Galeria Kazimierz, to porównasz sobie zawieszenia, ja chętnie obejrzałbym Twoje hamulce na spota przybędę jak już fura bedzie wyglądała należycie - póki co jeszcze zostało kilka "pierdół" do zrobienia
pre_pl Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 mam w kodach 1BA, a na sprężynach kolory niebieski, biały, czerwony i szczerze mówiąc samochód kanapą nie jest bo nawet ostatnio serwisant z warsztatu mi powiedział, że twardy w pierony jest. a po kolorach wie ktoś jak to wygląda? niebieskie, biały, różowy... zwykła zawiecha : 1BA (masz to przecież w kodach)
guardian Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 pytanie zasadnicze - jezeli teraz chcialbym zmniejszyc z przodu tylko przeswit z 40mm do np 25 to jakie sprezyny powinienem zalozyc?
slepy Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 podepne sie do kolegi wątku czy to są sprenżynki 1BE z B5, czy mialy jakies inne oznaczenie kolego napisz kolorki bo słabo widać to Ci sprawdze tył: 1 kropka biała, 1 zielona przód: 2 kropki różowe, 1 jasno zielona
Cuber Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Tytus wszytsko zalezy jak sie stoi ale tył mam zdecydowanie niżej niż przód :gwizdanie: zaraz stane na bardziej moze prostej czesci drogi i zmierze jeszcze raz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się