Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje prace


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak wujek croochy poleci tuge, to nie ma ... w miescie :decayed:

Opublikowano

Fakt, nie ma w mieście, chciałem kupić 5l i nie było, więc po znajomości dostałem 5x 1l, w cenie 5litrowej bańki.

Sprawdza się - tylko musimy przelać do Prixowego atomizera bo Tuga mało ekonomicznie dozuje.

Opublikowano

Panowie chciałbym odpowiedzi na nurtujące mnie ostatnio pytania :

Czy po każdym przejeździe tzn po Cuttingu wykończę pastę > IPA > znów cutting jak potrzeba > IPA > Polishing > IPA > i tak dalej ?

Oraz czy po skończonej 3 etapowej koreckie po Finishu czyscimy IPA + Cleaner nakładamy + Wosk ? czy po Cleanerze > IPA > WOSK ?

Opublikowano

Trzeba sobie zdać sprawę po co jest IPA* ma wymyć fillery po pastach, aby pokazać, czy już wszystkie rysy zostały wycięte.

Niestety IPA najlepsza nie jest i nie ze wszystkimi fillerami sobie radzi.

Jak po skończonym cuttingu widać rysy, nie ma potrzeby używać IPA tylko jeszcze jeszcze raz cięcie.

Po cięciu kiedy lakier wygląda gładko, bez żadnych rys warto jest umyć samochód np ludwikiem, lub stosować płyny inspekcyjne (znacznie lepsze od IPA)

Po cuttingu lecimy polisz, potem IPA i finisz - na koniec płyn inspekcyjny lub ewentualnie IPA i cleaner dobrany do wosku.

W zależności od wosku i cleanera albo po finiszu i IPA dajemy sam wosk, albo cleaner i wosk - ale to już inna część tematu.

Opublikowano (edytowane)

konkret robota :slina:

pytanko, kupiłem miękką glinke meguiarsa i do tego chemicals guys butter wax do wet looku. Zależy mi też, żeby usunąć swirle, bo masakra z bliska :doh: Glinką chyba nic nie zdziałam, coś dokupić do tego? Wszystko będzie robione ręcznie jak coś. Sprzedawca zachwalał meguiars'a swirl remover. Warto?(złoty lakier) Czy może coś tańszego, a też coś można podziałać.

Wtedy:

1.Dokładne mycie

2.Glinka

3.Swirle

4.Wosk

?

Edytowane przez michalak_
Opublikowano

Tak jak piszesz. Może być również z Megsa Ultimate Compound ale przygotuj się, że ręcznie to będzie ciężka praca i nad maską spędzisz spokojnie cały dzień, żeby zrobić to porządnie.

Opublikowano

dziękuję bardzo

ten spędzony czas to sama przyjemność :kox:

:decayed:

Opublikowano

Trzeba sobie zdać sprawę po co jest IPA* ma wymyć fillery po pastach, aby pokazać, czy już wszystkie rysy zostały wycięte.

Niestety IPA najlepsza nie jest i nie ze wszystkimi fillerami sobie radzi.

Jak po skończonym cuttingu widać rysy, nie ma potrzeby używać IPA tylko jeszcze jeszcze raz cięcie.

Po cięciu kiedy lakier wygląda gładko, bez żadnych rys warto jest umyć samochód np ludwikiem, lub stosować płyny inspekcyjne (znacznie lepsze od IPA)

Po cuttingu lecimy polisz, potem IPA i finisz - na koniec płyn inspekcyjny lub ewentualnie IPA i cleaner dobrany do wosku.

W zależności od wosku i cleanera albo po finiszu i IPA dajemy sam wosk, albo cleaner i wosk - ale to już inna część tematu.

Dokładnie o taką odpowiedź mi chodziło :) korci mnie jeszcze jedno pytanie czy Futra używa się tylko przy cuttingu ? czy przy polishingu też ? jak zwykły nie daje rady ? przy bardzo zmatowionych/zniszczonym/wyblakłym lakierze

Opublikowano

Tylko do Cuttingu. Jak etap polerowania jest za słaby trzeba czegoś więcej więc cutting. Futro to praktycznie najagresywniejszy pad zostawia mnóstwo bałaganu.

Opublikowano

IPA rozrabia sie z woda demineralizowana czy nie? :)

Opublikowano

IPA rozrabia sie z woda demineralizowana czy nie? :)

tak, ale możesz i ze zwykła woda

Opublikowano

Jeśli nie ma się płyny inspekcyjnego tylko zabawa IPA to tylko z wodą demineralizowaną.

Opublikowano

W jakich proporcjach?

Opublikowano

1/1 lub 50/50 jak kto woli

Opublikowano

Dzieki ;)

Opublikowano

Iluś tam miesięczne EXO, powoli zbliżamy się do roku ;)

DSC08895_zpslxnoutxt.jpg

DSC08900_zpshthdjzkh.jpg

Opublikowano

działamy dalej.... :)

Opublikowano

czekamy na relacje :)

Opublikowano

robi sie :)

Opublikowano (edytowane)

Aut sporo, pracy przy nich jeszcze więcej. Na dobrą sprawę gdybyśmy chcieli udokumentować wszystkie etapy prac i metamorfozy musielibyśmy mieć fotografa na etacie...

Stąd nie wszystko jest na relacjach, nie wszystkie samochody są pokazywane. Niestety czasem brakuje uwydatnienia efektu końcowego w postaci zdjęć w plenerze.

Będę próbował to wynagrodzić sesjami skończonych aut, czasem w późniejszym terminie.

Tyle słowem wstępu i wyjaśnienia. Tym razem Audi A4 B8 Black. Jak to czarny lakier wymagał od nas sporo pracy, miejscami był głęboko porysowany i niefachowo zaprawkowany - zaprawki wymywała IPA....

Po pełnej możliwej korekcie lakier zabezpieczony powłoką kwarcową. Miłego oglądania:

M4gRvX.jpg

UwBvAM.jpg

ObxfOd.jpg

conQnD.jpg

rhgS5m.jpg

FZraGz.jpg

uFakk5.jpg

DFRS01.jpg

AEYnqK.jpg

djZLrX.jpg

kzRb1K.jpg

mNDEBl.jpg

6jX2kS.jpg

mEhabS.jpg

xamUkg.jpg

TqDnZk.jpg

a7e7gj.jpg

Xw2vwk.jpg

jCJhGs.jpg

iiNb6s.jpg

FYb25m.jpg

9qxxGX.jpg

Hlh34S.jpg

IaB4Sw.jpg

uEhrDj.jpg

aHKVJT.jpg

qiAjFM.jpg

az0rMI.jpg

hVxB4A.jpg

fo9kdN.jpg

SNM8KB.jpg

9CvA5F.jpg

FnDLM9.jpg

2Jkz6y.jpg

zAbgzF.jpg

xuxMsq.jpg

JQlibF.jpg

rW5iRu.jpg

zNltjo.jpg

Jneyjm.jpg

Zq1iOE.jpg

hRSGqm.jpg

awEC9G.jpg

C9dr5Y.jpg

4cvYsq.jpg

assYL2.jpg

aenF10.jpg

XTbDXB.jpg

LCN3Wc.jpg

kuco5E.jpg

sIeLKP.jpg

Bewhx6.jpg

WF5Euh.jpg

XWeIYy.jpg

no9wdx.jpg

x7hKrI.jpg

1CunR5.jpg

z89PFY.jpg

Qesk1O.jpg

1yUXiL.jpg

xuZf76.jpg

l9UbZk.jpg

b7n8LL.jpg

ulREYG.jpg

S5CrAo.jpg

Edytowane przez Griffe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...