croochy Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Jak wujek croochy poleci tuge, to nie ma ... w miescie
Griffe Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 Fakt, nie ma w mieście, chciałem kupić 5l i nie było, więc po znajomości dostałem 5x 1l, w cenie 5litrowej bańki. Sprawdza się - tylko musimy przelać do Prixowego atomizera bo Tuga mało ekonomicznie dozuje.
Treys Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Panowie chciałbym odpowiedzi na nurtujące mnie ostatnio pytania : Czy po każdym przejeździe tzn po Cuttingu wykończę pastę > IPA > znów cutting jak potrzeba > IPA > Polishing > IPA > i tak dalej ? Oraz czy po skończonej 3 etapowej koreckie po Finishu czyscimy IPA + Cleaner nakładamy + Wosk ? czy po Cleanerze > IPA > WOSK ?
Griffe Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Opublikowano 14 Maja 2015 Trzeba sobie zdać sprawę po co jest IPA* ma wymyć fillery po pastach, aby pokazać, czy już wszystkie rysy zostały wycięte. Niestety IPA najlepsza nie jest i nie ze wszystkimi fillerami sobie radzi. Jak po skończonym cuttingu widać rysy, nie ma potrzeby używać IPA tylko jeszcze jeszcze raz cięcie. Po cięciu kiedy lakier wygląda gładko, bez żadnych rys warto jest umyć samochód np ludwikiem, lub stosować płyny inspekcyjne (znacznie lepsze od IPA) Po cuttingu lecimy polisz, potem IPA i finisz - na koniec płyn inspekcyjny lub ewentualnie IPA i cleaner dobrany do wosku. W zależności od wosku i cleanera albo po finiszu i IPA dajemy sam wosk, albo cleaner i wosk - ale to już inna część tematu.
michalak_ Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) konkret robota pytanko, kupiłem miękką glinke meguiarsa i do tego chemicals guys butter wax do wet looku. Zależy mi też, żeby usunąć swirle, bo masakra z bliska Glinką chyba nic nie zdziałam, coś dokupić do tego? Wszystko będzie robione ręcznie jak coś. Sprzedawca zachwalał meguiars'a swirl remover. Warto?(złoty lakier) Czy może coś tańszego, a też coś można podziałać. Wtedy: 1.Dokładne mycie 2.Glinka 3.Swirle 4.Wosk ? Edytowane 14 Maja 2015 przez michalak_
Griffe Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Opublikowano 15 Maja 2015 Tak jak piszesz. Może być również z Megsa Ultimate Compound ale przygotuj się, że ręcznie to będzie ciężka praca i nad maską spędzisz spokojnie cały dzień, żeby zrobić to porządnie.
michalak_ Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 dziękuję bardzo ten spędzony czas to sama przyjemność
Treys Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Trzeba sobie zdać sprawę po co jest IPA* ma wymyć fillery po pastach, aby pokazać, czy już wszystkie rysy zostały wycięte. Niestety IPA najlepsza nie jest i nie ze wszystkimi fillerami sobie radzi. Jak po skończonym cuttingu widać rysy, nie ma potrzeby używać IPA tylko jeszcze jeszcze raz cięcie. Po cięciu kiedy lakier wygląda gładko, bez żadnych rys warto jest umyć samochód np ludwikiem, lub stosować płyny inspekcyjne (znacznie lepsze od IPA) Po cuttingu lecimy polisz, potem IPA i finisz - na koniec płyn inspekcyjny lub ewentualnie IPA i cleaner dobrany do wosku. W zależności od wosku i cleanera albo po finiszu i IPA dajemy sam wosk, albo cleaner i wosk - ale to już inna część tematu. Dokładnie o taką odpowiedź mi chodziło korci mnie jeszcze jedno pytanie czy Futra używa się tylko przy cuttingu ? czy przy polishingu też ? jak zwykły nie daje rady ? przy bardzo zmatowionych/zniszczonym/wyblakłym lakierze
Griffe Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Opublikowano 15 Maja 2015 Tylko do Cuttingu. Jak etap polerowania jest za słaby trzeba czegoś więcej więc cutting. Futro to praktycznie najagresywniejszy pad zostawia mnóstwo bałaganu.
Chadury89 Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 IPA rozrabia sie z woda demineralizowana czy nie?
croochy Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 IPA rozrabia sie z woda demineralizowana czy nie? tak, ale możesz i ze zwykła woda
Griffe Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Opublikowano 16 Maja 2015 Jeśli nie ma się płyny inspekcyjnego tylko zabawa IPA to tylko z wodą demineralizowaną.
Griffe Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Opublikowano 26 Maja 2015 Iluś tam miesięczne EXO, powoli zbliżamy się do roku
Griffe Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) Aut sporo, pracy przy nich jeszcze więcej. Na dobrą sprawę gdybyśmy chcieli udokumentować wszystkie etapy prac i metamorfozy musielibyśmy mieć fotografa na etacie... Stąd nie wszystko jest na relacjach, nie wszystkie samochody są pokazywane. Niestety czasem brakuje uwydatnienia efektu końcowego w postaci zdjęć w plenerze. Będę próbował to wynagrodzić sesjami skończonych aut, czasem w późniejszym terminie. Tyle słowem wstępu i wyjaśnienia. Tym razem Audi A4 B8 Black. Jak to czarny lakier wymagał od nas sporo pracy, miejscami był głęboko porysowany i niefachowo zaprawkowany - zaprawki wymywała IPA.... Po pełnej możliwej korekcie lakier zabezpieczony powłoką kwarcową. Miłego oglądania: Edytowane 18 Czerwca 2015 przez Griffe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się