Pawlo 2004 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Jaką pastę wykańczającą polecacie? Auto polecę UC megsa i poprawie swirlX megsa. (Używam tego bo nakupiłem tego jak to wszyscy na forum zachwalali ) A jaką pastę zapodać na pada finiszowego?? wspomniany wyżej swirlX moze być? czy kupić cos lepszego? dodam, że auto ma kolor czarny.
Griffe Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 Pobaw sie ty, co masz. Wyprobuj, poznaj a nie znowu kupuj bo zachwalaja, moze sie okazac, ze to co masz wystarczy jak najbardziej.
Pawlo 2004 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Pobaw sie ty, co masz. Wyprobuj, poznaj a nie znowu kupuj bo zachwalaja, moze sie okazac, ze to co masz wystarczy jak najbardziej. Mądrze powiedziane. Praktycznie 90% moich past, politur i wosków to Meguiars a reszta to DodoJuce. Czas je wykorzystać.
spidzior Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Mega robota. Heh na moim s4 mialem tablice 3880J
Griffe Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 Dzis przyjalem jednego z kilku Citroenow C5 jakimi sie opiekuje. Wiosenne porzadki, powloka kwarcowa na lakierowane elemnty blotnik i zderzak, C1,5 na calosc, czyszczenie i zabezpieczenie skor, kola i komora silnika. Dzialam, chociaz pogada nie jest sprzyjajaca.
lezy1 Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Perfekcyjna robota. Znasz może kogoś na warmi i mazurach co robi podobne cuda z samochodami ?
lezy1 Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Byłbym wdzięczny warto zadbaćo furkę szczególnie jak widać takie efekty.
Griffe Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 W piatek przyjalem jednego z Citroenow C5, ktorymi sie "opiekuje" Wiosenne porzadki i zabezpieczenie powloki kwarcowej GTechniq warstwa sealentu dedykowanego czyli C1,5. Niestety podczas pobytu w ASO blotnik i zderzak zostal uszkodzony i naprawiony - lakierowany chyba przez Steviego Wondera , wyprowadzenie tego co.., polozenie powloki kwarcowej na te dwa elementy. Ogarniecie i zabezpieczenie srodka i kol. Samochod przyjalem "czysty" - po pelnym myciu w ASO, ale mimo to, bylo na nim bardzo wiele nieczystosci, ktorych zwykle mycie nie usunie, to jest dobitny przyklad po co IronX, odsmalanie i glinka czyli pelna dekontaminacja. Komora silnika nie byla zlecona, po otwarciu maski, nie moglem zostawic tego co tam zastalem. Czasu bylo bardzo malo a pracy wiele, wiec zdjec ze wszystkich etapow nie ma. Caly proces zajal 25h (pracowalem sam). Podczas ostatnich prac detailingowych pogoda robi wszystko aby uniemozliwic pokazanie efektow. Tym razem bylo podobnie, zimno, szaro-buro i przelotne opady deszczu, mimo to sie udalo. Szczegolnie jestem dumny z odbic bialego stolka w bialych drzwiach:banan:. Milego ogladania.
jasiu_dg Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 no jak zwykle szacun to lubie hehehe widze że wkładasz całe serducho w to co robisz
MaciekW. Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Słuchaj, a "zwykła" polerka ile by Ci zajęła? Wiem że pytanie może trochę głupawe , ale rzecz w tym że jestem z Rzeszowa a samochód jest mi mocno potrzebny codziennie (dojeżdżam do pracy 25km w jedną stronę + różne inne tematy które tez muszę pozałatwiać za pomocą auta) więc nie mógłbym Ci go zostawić na kilka dni. Lakier nie jest jakoś mocno zniszczony, ale są jakieś drobne ryski i na pewno gdyby go po tylu latach odświeżył i zabezpieczył to wyszło by mu na dobre.
Griffe Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 W zaleznosci od tego w jakim stanie lakier i jak bedzie reagowal okolo kilku godzin, wiec jest mozliwe zrobic w ciagu jednego dnia.
MaciekW. Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 No to fajnie Bardzo masz terminy pozajmowane? Z jakim wyprzedzeniem musiałbym się z Toba umawiać?
Griffe Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 W tej chwili ciezko jest to okreslic, bo mam kilka aut na pelna korekte i powloki kwarcowe, ale od 3tygodni czekam na powloki, ktore ida z UK i dojsc nie moga. W tej chwili mam czas, bo czekam na srodki. Jak bedzie wygladala sytuacja jak juz wszystko dotrze, zycie pokaze.
Griffe Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 Czekam na zamowione powloki, w zwiazku z tym czekaja auta w kolejce, miedzy innymi czarne RS4...
Griffe Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2013 Cquartz/C1PRO Dzis przyjalem czarnego Seata Leona na "korekte korekty". Lakier byl polerowany podczas weekendu majowego, niestety "pojawily sie" spore hologramy i nie wszystko udalo sie spolerowac. Tradycyjnie juz w tym roku auto przyjechalo umyte, ale ze padalo nadawalo sie tylko do mycia. Z tego powodu ciezko bylo podczas przyjecia okreslic stan lakieru i co bede musial zrobic. Nowy w zestawieniu byl tylko szampon GTechniq G-wash (bardzo pozytywne zaskoczenie - super szampon!) Wyjatkowo brudne byly kola, tak, tak na zdjeciach woda "z drugiego wiaderka - plukanie" a nie olej silnikowy z diesla. Po pelnej dekontaminacji i myciu wytarcie oraz ogledziny lakieru. Swirle tylko miejscami,l troche glebszych rys, wspomniane hologramy, kilka sladow po ptasich odchodach i prawdziwa perelka - idealnie matowe odbicia listka na masce - cos pieknego. Wlasciciel z w/w naturalna grafika nie byl zbyt mocno zwiazany, wiec postanowilem ja usunac, wyciac pozostale rysy i oczywiscie pozbyc sie hologramow wyciagajac z lakieru maksymalny wet look oraz glebie. Przez 5h udalo sie pomierzyc grubosc lakieru, zrobic dokladna inspekcje oraz wykonac korekte maski. Podczas pracy ofiary w sprzecie - explodowal jeden z opryskiwaczy. Jutro czeka na mnie reszta Seata. Milego ogladania: ---------- Post dopisany 08-06-2013 at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany 07-06-2013 at 13:49 ---------- Poza holsami byly tez grubsze rysy do wyciecia, a ze lakier Seata do miekkich nie nalezy w ruch poszlo futro i zielony 3M, ktore z rysami poradzilo sobie wysmienicie. ale pozostawilo spory balagan w postaci holo. Potem byl zolty 3M na padzie polerujacym twardym i miekkim. Kazdy etap korekty tradycyjnie sprawdzany przy pomocy plynu inspekcyjnego Eraser od CarPro i mycie. Koncowka to cleaner Swissvax Medium i na to Wolfgang Deep Gloss 3,0 dla podkrecenia glebi. Finalnie lakier zostal zabezpieczony Swissvax Concorso, felgi Swissvax Cleaner Medium i Swissvax Autobahn, opony Megs Endurance Tire Gel, szyby Megs Glass Cleaner i kncowka tlumika Megs All Metal Polish. Z efektu jestem zadowlony, a wlasciciel na pytanie jak wyszlo odpowiedzial krotko i rzeczowo: "za***iście"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się